امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان ضمن محکومیت اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی ایران، از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان برای حفاظت از کشور و منافع ملی قدردانی کرد.


مولوی عبدالصمد ساداتی بیان کرد: اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه تمامیت ارضی و حاکمیت ملی؛ عملی نامشروع و تهدید علیه امنیت و منافع ملی است.
 
 وی افزود: این در حالی است که رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی؛ همچنان به نسل‌کشی علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین و لبنان و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی به این جنایات ضدبشری ادامه می‌دهد و سازمان‌های بین‌المللی فقط نظاره‌گرند و اقدام بازدارنده‌ای صورت نمی‌گیرد.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت سراوان ادامه داد: در چنین شرایطی برای کشورهای اسلامی لازم است که در جهت صلح و ثبات و امنیت منطقه؛ ضمن اینکه اقدام تجاوزکارانه رژیم اشغالگر و جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند، برای این منظور با جدیت احساس مسئولیت کنند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود چاره‌اندیشی نمایند.
 
 مولوی ساداتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این تهدیدات و اعمال جنایت‌کارانه؛ نمی‌تواند کشور ما را برای دفاع مشروع و مقاومت و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین باز دارد تا با حمایت آمریکا و اروپا به اهداف شوم خود در این منطقه برسد؛ بلکه این مسیر باقوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب ها: امام جمعه ، تروریستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار