کاربران شبکه های اجتماعی آرامش بازار‌های مالی پس از تجاوز اسرائیل را ناشی از اعتماد مردم به نیرو‌های نظامی و پدافندی کشور تحلیل کردند.

عملکرد موفق پدافند هوایی کشور در مواجهه با حمله مذبوحانه رژیم‌صهیونیستی مورد تقدیر کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. کاربران پدافند هوایی کشور را ستودند و آن را مایه آرامش و آسایش ایران دانستند. کاربران آرامش بازار‌های مالی پس از تجاوز اسرائیل را ناشی از اعتماد مردم به نیرو‌های نظامی و پدافندی کشور تحلیل کردند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 علی فرحزادی:
از مجموع ۸۴موشک کروز که به سمت ایران پرتاب شد، ۶۸تیر موشک در آسمان عراق و خلیج فارس از سوی پدافند ایران منهدم شدند، ۱۰تیر موشک هم در آسمان ایران از سوی پدافند هوایی ساقط و شش اصابت قطعی گزارش شد. نگاه به هیاهوی پادو‌های مجازی نکنید، این شکست مفتضحانه، حیثیت اسرائیل را دوچندان به باد داد. 

 سمانه صالحی:
اگر ما الان داریم به حمله رژیم‌صهیونیستی می‌خندیم و می‌گیم هیچ اتفاقی نیفتاده، برای اینه که بچه‌های ارتش برای دفاع از خاک و وطن جنگیدند و شهید دادند و نگذاشتند رو سر این خونه خاکستر بباره. شهید حمزه جهاندیده، شهید وطن.

 علیرضا زادبر:
اسرائیل در تمام این سال‌ها با قدرت کم‌نظیر هوایی خود به کشور‌هایی حمله کرده است که یا اساساً پدافند هوایی (فلسطین و لبنان) ندارند یا ابتدا پدافند کشور هدف را نابود کرده و سپس بمباران وسیع انجام داده! این بار کوه‌شان موش زایید! تمامی گزارش‌ها از عملکرد دقیق پدافند جمهوری اسلامی حکایت دارند. 

 سیدمحمود رضوی:
سقوط قیمت ارز، سکه و طلا، رونق بورس و آرامش بازار، نشان اعتماد مردم به قدرت حاکمیت است. مردم باور دارند حاکمیت، نیرو‌های نظامی، امنیتی و دولت از تمام توان خود برای دفاع از این خاک و مردمانش استفاده خواهد کرد تا به مردم و منافع آنها و کشور لطمه‌ای وارد نشود. 

 مینا مهرنوش:
پدافند ایران، نماد اراده و اتحاد ماست! با هم هر تهدیدی را شکست می‌دهیم. 

 امیر اکبری:
آن چیزی که باعث پایین آمدن دلار شد نه حمله محدود اسرائیل بود (که محدود هم نبود) و نه احتمال عدم‌پاسخ ایران به دلیل کمی خسارت‌ها بلکه عملکرد درخشان پدافند بود که همانند وعده‌صادق پالس مثبت ثبات و امنیت داد. 

 عبدالرضا رئیسی:
حمله [اسرائیل]، یک گزینه تازه را روی میز معادلات منازعات منطقه‌ای گذاشت. تا پیش از این، همگان گمان می‌کردند، قدرت ایران در وضعیت آفندی جدی است و در وضعیت پدافندی دچار ضعف و آسیب‌پذیری است، اما ایران نشان داد در وضعیت پدافندی نیز آسمانی ایمن و مدافعانی مقتدر دارد. 

 محدثه رمضانی:
بهتره بگیم تا وقتی شیر مردان پدافند هوایی ایران هستن، این ماییم که گنبد آهنی داریم، مدعیان بزدل، آبکش. درود به شرف و هوشیاریتون. #سرباز وطن #گنبد آهنین ایران

 احمد نادری:
بار‌ها تأکید کرده‌ام که در تعریف مؤلفه‌های قدرت نباید دچار تقلیل‌گرایی شویم، اما اتفاقات اخیر به همگان ثابت کرد که سیاست راهبردی جمهوری اسلامی در تقویت نیرو‌ها و تسلیحات نظامی- دفاعی، سیاستی درست، سنجیده و حکیمانه بوده است. توازن قدرت اصل اساسی و پایه در سیاست بین‌الملل است. 

 سیدپویان حسین‌پور:
‏موش‌های صهیونیست، بیش از اثر نظامی حمله، روی پیوست رسانه‌ای آن حساب باز کردند! تا الان خبر‌های قطعی، از موفقیت قابل توجه پدافند هوایی ایران در ساقط‌کردن بیشتر پرتابه‌های متخاصم حکایت دارد، اما اتاق جنگ رسانه‌ای دشمن، از همین دقایق اولیه در تلاش است صحنه را جور دیگری توصیف کند!

 سیدعطاءالله مهاجرانی:
با عین‌الاسد، وعده صادق ۱ و وعده صادق ۲ در منطقه و جهان سرمان را بالا گرفتیم! اقتدار ممتاز ملى و منطقه‌اى ایران درخشید. عملیات پدافندى نخستین ساعات بامدادى ششم آبان ١٤٠٣ در واقع عملیات وعده صادق٣ مقدماتى بود. درود بر سازمان هوا‌فضاى سپاه پاسداران و نیروى هوایى سرفراز ایران. 

 پیمان عارف:
پدربزرگم به ارتش می‌گفت آرتش و برای من همیشه آرتش دلالت بر اقتدار و سربلندی نیرو‌های مسلح ایران داشت. پدافند ایران گل کاشت و حمله شرورانه رژیم آپارتاید اسرائیل را ناکام گذاشت. شهادت افسران سرافراز ارتش را خدمت ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم. #ارتش فدای ملت

 کاربری با نام «محمد»:
دوست قبل از دشمن از قدرت پدافند هوایی ایران غافلگیر شد. ایران ثابت کرده است یک قدرت بزرگ است. موجودیت صهیونیستی به جای اینکه عزت خود را بازیابد، تحقیرتر شده است.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.