جمالیان گفت: تجاوز اسراییل به تمامیت ارضی ایران بدون پاسخ نخواهد ماند و تصمیم نیروهای مسلح در مقابله با این تهاجم تعیین کننده است.

سیدمحمد جمالیان  ضمن قدردانی از پدافند هوایی ارتش در مهار حملات رژیم صهیونیستی به سه استان گفت: زمان و مکان اقدام تلافی جویانه ایران به حملات پنج آبان اسراییل ممکن است با تاخیر باشد اما پاسخ، قطعی است.

وی بیان کرد: ایران اسلامی تعیین خواهد کرد در چه مقطعی با چه شدتی و با چه مکانیزمی جواب گستاخی رژیم کودک‌کش اسراییل به تمامیت ارضی ایران را خواهد داد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در واکنش به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و ناکامی در حمله به مراکز نظامی ایران گفت: امنیت پایدار در گرو اقتدار و پاسخ قوی به کوچک‌ترین حرکت دشمن است.

جمالیان افزود: همانطور که از پیش اعلام شده، ایران آماده پاسخ به تعرض اسرائیل است و این رژیم منحوس بداند جواب اقدام مذبوحانه را قطع به یقین دریافت خواهد داد.

وی بیان کرد: افزود: ایران حق خود برای پاسخگویی به هرگونه تعرض را محفوظ می‌داند و تردیدی نیست که اسراییل در برابر هر اقدامی، واکنش متناسب دریافت خواهد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دفاع مشروع طبق ماده ۵۱ منشور ملل متحد بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع، خود را محق به دفاع از تمامیت ارضی می‌داند و پاسخ به این تجاوزگری با رعایت همه جوانب قطعی است.

جمالیان گفت: رژیم صهیونیستی هم در عرصه‌ میدانی با غزه و لبنان شکست خورده‌ و هم در حمله به ایران ناکام ماند.

بامداد شنبه (۵ آبان ۱۴۰۳) پدافند هوایی برخی شهرهای کشور فعال شد که پیرو آن قرارگاه پدافند هوایی کشور اعلام کرد: رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار