مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: متخلفان اقتصادی دراستان از ابتدای امسال تاکنون به ۱۶ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای امسال شعب تعزیرات حکومتی استان به ۱۶ هزار و ۹۸۸ فقره پرونده در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان رسیدگی کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده ۱۱ هزار و ۹۹۲ فقره در بخش کالا و خدمات، ۴ هزار و ۲۴۳ فقره در بخش قاچاق کالا و ارز و ۷۲۰ فقره مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان است که در مجموع رسیدگی به این پرونده‌ها متخلفان اقتصادی به پرداخت ۱۶ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال محکوم شدند.

نجف‌زاده همچنین از صدور مجازات‌های غیرنقدی از قبیل ضبط کالا‌ها و ارز قاچاق و خودرو‌های حامل کالای قاچاق، تعطیلی و پلمب واحد‌های متخلف، نصب پارچه و ممهور کردن پروانه واحد‌های متخلف به مهر تخلف، حبس بدل از جزای نقدی برای برخی از متخلفان خبر داد.

به گفته وی، واحد‌های گشت سیار تعزیرات حکومتی با حضور دستگاه‌های نظارتی و متولیان بازار طی امسال با انجام هزار و ۵۳۸ اکیپ گشت از تعداد ۹ هزار و ۴۳۰ واحد بازرسی و در این تعداد بازرسی ۳ هزار و ۹۶۸ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و میزان محکومیت ۱۴۱ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال بوده است.

نجف‌زاده ضمن اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat ۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.