رییس شورای وحدت استان کرمان گفت: در برابر اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی باید در ابعاد مختلف آمادگی لازم را داشته باشیم.

حجت الاسلام سید جواد موسوی گفت: تجاوز رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی ایران براساس قوانین بین المللی و نیز کشورمان، همچنین عرف بین الملل محکوم است و ضرورت دارد متناسب با اراده و خواست جمهوری اسلامی پاسخ این تجاوز داده شود.

وی اظهار کرد: قبلا هم از سمت مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران هشدار داده شده بود اگر رژیم صهیونیستی هرگونه ماجراجویی و تجاوزی داشته باشد، پاسخ محکم و کوبنده داده خواهد شد.

این فعال سیاسی گفت: انتظار است ایران در فرصت و وقت مناسب که خودش تعیین می‌کند به شکل مناسب این پاسخ را بدهد که پاسخ حتما ایجاد کننده امنیت و بازدارندگی است؛ اگر کسی تصور کند ما پاسخ ندهیم باعث کاهش تنش می‌شود نگاه درستی نیست، زیرا با دشمنی مواجه هستیم که فقط زبان زور را می‌فهمد، اما چگونگی پاسخ به اراده ماست.

وی افزود: خوشبختانه برهمگان در جهان روشن شده که رژیم صهیونیستی دشمن ما و به طور کلی دشمن جهان اسلام و بشریت به شمار می‌رود، همچنین تفکرات خطرناک صهیونیست‌ها برای ملت بزرگ و آگاه ایران روشن است و مردم می‌دانند با دشمنی روبه‌رو هستیم که در برابر آن باید جدی و آمادگی داشته باشیم.

موسوی گفت: ملت ایران نسبت به اینکه باید دشمن متجاوز را تنبیه کرد به گونه‌ای که جرات تجاوز و لطمه زدن به کشور را نداشته باشد، توجه دارند، اما این توجه باید منجر به این شود که در ابعاد مختلف آمادگی‌های لازم را داشته باشیم و وحدت خود را نیز حفظ کنیم تا هر اقدامی با لحاظ منافع ملی و ذیل تصمیم نهاد‌های عالی بالادستی شکل گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در چنین مواقعی باید به توصیه‌های مسئولان کشور توجه کنیم و هیچ التهابی به بازار وارد نشود؛ خوشبختانه کشور با اقتدار است و در برابر هر تجاوزی محکم می‌ایستد، به ویژه نسبت به التهابات کاذب که گاهی در بخش اقتصادی به وجود می‌آید و اختلال ایجاد می‌کند توجه داشته باشیم که آرایش لازم را در چنین شرایطی حفظ کنیم.

رییس شورای وحدت استان کرمان گفت: باید آحاد جامعه در ابعاد فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آگاهی و آمادگی داشته باشند، نسبت به شرایطی که در دنیا وجود دارد جبهه مقاومت و دشمن مشترکی که داریم نیز آگاه باشیم.

به گفته وی، دشمن اصلی ما آمریکا و صهیونیسم است و رژیم صهیونیستی وسیله‌ای در دست آمریکا و صهیونیسم است لذا از ابعاد سیاسی عمق قضایا را درک کنیم و یکپارچگی در مسائل اقتصادی و وحدت را در نظر بگیریم.

منبع : ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار