دادستان عمومی و انقلاب شهر بندر امام خمینی (ره) گفت: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مسئولیت‌های اجتماعی چند شرکت تولیدی بندرامام (ره) با پیگیری دادستانی وصول شد.

محمدرضا جعفری‌اصل دوشنبه در این خصوص گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی باید طبق قانون ضمن رعایت استانداردهای لازم در تولید و رعایت اصول زیست محیطی، به انجام مسئولیت اجتماعی نسبت به مردم منطقه نیز اهمیت دهند.

او ادامه داد: با پیگیری این دادسرا و بر اساس نظارت بر حقوق عامه، ۹ میلیارد ریال از سوی شرکت غله زرین و چند شرکت دیگر مستقر در مجتمع بندری بندر امام خمینی (ره) وصول شد.

آقای جعفری اصل اضافه کرد: با مبلغ دریافتی ۹ دستگاه کولرگازی پنجره‌ای، پنج دستگاه آب سرد کن، پنج دستگاه رایانه، چهار دستگاه چاپگر و ۱۷۰بسته کامل نوشت افزار، کوله پشتی، کفش و لباس در اختیار آموزش و پرورش بندر امام قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام افزود: همچنین از محل مسولیت‌های اجتماعی شرکت‌های مستقر در مجتمع بندری این شهر، ۲ خودرو به کلانتری‌های ۱۶و۱۳ و یک خودرو به سپاه اختصاص یافت و به منظور انجام امور اداری و ماموریت‌ها در کل ۲۱ میلیارد ریال به دستگاه‌های مذکور پرداخت شد.

برچسب ها: خوزستان ، بندر امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار