مدیر عامل شرکت آبفای فارس گفت: تا پایان دی ماه همه شهر‌ها و روستا‌های استان، تحت پوشش سامانه مرکز ارتباط با مشتریان قرار می‌گیرند.

علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفای فارس با اشاره به گستردگی استان و خدمت رسانی به ۱۲۲ شهر و ۲ هزار و ۲۰۰ روستای استان اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان در شرکت آب و فاضلاب فارس تنها ۱۹ شهرستان استان را تحت پوشش داشت که با اقدامات انجام شده همه شهرستان‌ها تا پایان دی ماه تحت پوشش قرار می‌گیرند.

مهدی سوری مسئول مرکز ارتباط با مشتریان (CRM) شرکت مهندسی آبفا کشور هم بیان کرد: با طراحی متدولوژی اختصاصی و بینش عملی و عینی می‌توان تصمیمات هوشمندانه‌تر و سریع تری برای رفع مشکلات مردم پیرامون توزیع عادلانه آب و دفع فاضلاب گرفت.

او افزود: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و نظر مساعد و همراه مدیرعامل شرکت آبفا فارس، در ما‌های آتی شاهد ارائه همه خدمات امور مشترکان و فوریت محور از سوی دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان استان فارس خواهیم بود.

سوری در خصوص بخش ثبت شکایات در مرکز تلفن ۱۲۲ نیز گفت: رسیدگی اثر بخش و کارا به شکایات، باید منجر به بهبود فرآیند‌ها و ارائه خدمات شود.

او تصریح کرد: رسیدگی به موقع به شکایات می‌تواند تا ۷۰ درصد موجب ایجاد رضایت در افراد ناراضی و شاکی شوند.

مسئول مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفا کشور اضافه کرد: دفاتر مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) که با نام تجاری ۱۲۲ به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می‌کند، ویترین شرکت‌ها و دفاتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات، اعتبار شرکت‌های آب و فاضلاب است که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر در برای ارائه خدمات مستمر به شهروندان را دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.