سرپرست سازمان پایانه‌ها با اشاره به رفع مشکلات موجود در پایانه‌ها، تأکید کرد: باید برای رسیدن تهران به شهر سرزندگی تلاش کنیم.

 حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان به همراه جمعی از مدیران این سازمان از بخش‌های مختلف پایانه مسافری غرب بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات صورت‌گرفته و در دست اقدام این پایانه قرار گرفت.

وی طی این بازدید در دیداری چهره‌به‌چهره و صمیمانه با کارکنان پایانه غرب، اظهار داشت: هر اقدام و فعالیت اجرایی که در پایانه‌ها صورت می‌گیرد، باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر دقیق و باهدف تکریم و رفع نواقص نسبت به ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین صورت پذیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران ادامه داد: باید همه ما با تلاش برای رسیدن تهران به شهر سرزندگی نهایت توان خود را به کار گیریم تا رضایت شهروندان و مسافرین را همراه داشته باشیم.

رحمانی تأکید کرد: رفع مشکلات مسافرین باید جز اولویت پایانه‌ها باشد و این مهم جز با تلاش کارکنان پایانه‌ها مرتفع نمی‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته هوشمندسازی در پایانه غرب، گفت: خوشبختانه در پایانه غرب اقدامات مثبتی در جهت هوشمندسازی انجام شده، اما باید برای تکمیل این طرح نهایت تلاش صورت گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران گفت: با تکمیل این روند شاهد هوشمندسازی و مدیریت مطلوب مسافرگیری در پایانه غرب خواهیم بود.

بر اساس این گزارش پایانه مسافری غرب، بزرگ‌ترین پایانه مسافربری کشور با ۵۰ هکتار مساحت محسوب می‌شود که در سال ۷۵ به بهره‌برداری رسید. پایانه اصلی این پایانه در ۲ طبقه ساخته شده و روزانه صد‌ها هزار نفر از شهروندان و مسافران از آن برای ورود و خروج از پایتخت استفاده می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار