مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد از ثبت و پیگیری بیش از ۳۳ هزار حادثه در شبکه آب و فاضلاب استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی اکیپ‌های امدادی آب و فاضلاب، نشتی مسیر انشعاب، شکستگی در شبکه، نشتی در حوضچه کنتور و درخواست قطع و وصل آب را بیشترین تماس ثبت شده در حوادث آب عنوان کرد و گفت: تعداد ۳۱ هزار و ۶۵۵ پرونده در زمینه حوادث آب ثبت و پیگیری و رفع اتفاق شده است.

او به ثبت و پیگیری هزار و ۸۳۱ فقره حادثه فاضلاب از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: بیشترین حوادث ثبت شده در بخش فاضلاب شامل انسداد و پس زدگی و نشست مسیر تاسیسات فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما و بارش‌های پیش رو چنانچه آب پشت بام به شبکه فاضلاب شهری متصل می‌باشد مشترکین باید نسبت به جداسازی و استانداردسازی شبکه داخلی اقدام نموده تا از پس زدگی و ایجاد خسارت جلوگیری شود.

علمدار اظهار داشت: مشترکین آب و فاضلاب استان میتوانند به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی ایام هفته و روز‌های تعطیل خدمات فروش و پس از فروش، ثبت و پیگیری حوادث، شکایات و تماس‌های راهنمایی و پاسخگویی مشتریان را از درگاه تلفنی ۱۲۲ و مرکز CRM دریافت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۳
مراقب باشید که گل تو چشم هاتون نریزه لطفا خدا کمکتون کنه
United States of America
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۳ آبان ۱۴۰۳
خداوند قودتون بده در این هوایییی سرد پاییزی که همیار مردم بی یار هستید