به گفته شهروند خبرنگار ما شرکت ایران خودرو مدتی پیش اقدام به فروش فوری خودروی رانا پلاس کرد و موعد تحویل آن نیمه مهرماه ۱۴۰۳ بود؛ وجه خودرو از متقاضیان به طور کامل دریافت شده است، اما تاکنون تحویل داده نشده است.
وی با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
متن پیام شهروندخبرنگار
سلام علیکم بنده از ایران خودرو رانا پلاس ثبت نام کردم فروش فوری موعد تحویل نیمه مهرماه ۱۴۰۳ تمام وجه را از ما دریافت کردند. اما خودرو را تحویل نمیدهند. این قضیه برای حدود هزار نفر که رانا ثبت نام کرده است. هیچکس پاسخگو نیست هرروز داریم تماس میگیریم ولی جواب درست ندادند. میگن نمیدونیم آخه ما مردم چه گناهی کردیم چرا پلاک نمیکنند و تحویل مشتری نمیدهند. به هزار بدبختی پولش را جور کردیم داره زمستان نزدیک است. فرزند من مدرسه میرود. لطفا این قضیه را پیگیری کنید که زودتر انجام شود. ممنونم
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید
عاجزانه تقاضای رسیدگی داریم
لطفا لطفا پیگیری کنید
خدا میدونه با چه سختی این پول رو تهیه کردم
ماشین زیر پام رو فروختم تا جور شد پولش الان دوماه
از موعد تحویل میگدره به ما قول ۹۰ روزه داده بودن
خدا رو خوش نمیاد ۵ ماهه تو سرما و گرما کنار خیابون
وایستیم و شرکت خودرو ساز ککش هم نگزه
ضمن تشکر بابت نشر پیام تاخیر در تحویل خودروی رانا پلاس
شرکت ایرانخودرو با عدم انجام تعهد به مفاد قرار دادی که با مشتریان بسته حدود 2 الی 3 ماه از موعد مقرر شده تحویل خودرو سر باز زده و هر گونه پیگیری از جانب مشتریان انجام میشود یا پاسخگو نیست یا به عهده سایر نهاد ها انداخته طوری که مشتریان هیچ گونه حقی رانداشته و یا کلا فراموش شده اند
واقعا مشتری مداری رو دنیا باید از ایرانخودرو یاد بگیره
مدیرعامل محترم ایرانخودرو میدونین با چه زحمتی مثلا پول این خودروی اقتصادی رو جمع کردم
جالبت اینکه همین چند وقت پیش 130 میلیون به بهانه استاندار 85 گانه رو خودرو کشیدن حالا میگن مشکل از استاندارد هست