شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به مسئله تاخیر در برخی از پرواز‌های داخلی و خارجی شد.

مدتی است شهروند خبرنگارهای ما با ارسال پیام هایی از تاخیر در پروازها در برخی مواقع و در برخی فرودگاه ها ابراز نارضایتی کرده اند و درخواست رسیدگی به این موضوع را دارند.

در ادامه یکی از زائران عتبات عالیات ماجرای تاخیر چندساعته پرواز نجف به تهران را روایت کرد و درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام ما روز یکشنبه ۱۸ آذر و در حالی که مسافران پرواز نجف - تهران تابان، هتل‌های خود را تحویل داده بودیم و برای حرکت به سمت فرودگاه نجف آماده شده بودیم، این شرکت تنها چند ساعت مانده به پرواز، پرواز را کنسل کردند که موجب سرگردانی کاروان‌های زائران در کربلا و جابجایی آنها شد. بار دیگر بلیت‌های جدید برای پرواز ۷۲۵۸ تابان برای ۸:۲۰ صبح دوشنبه ۱۹ آذر صادر شد و مسافران تا نیمه‌های شب خود را به نجف رساندند، اما متوجه شدند این پرواز هم با تاخیر ۴ ساعته قرار است ۱۲:۲۰ انجام شود.
این در حالی است که با گذشت ساعت‌های طولانی و سرگردانی پرواز انجام نشد و ساعت ورود به تهران ۱۷:۰۰ عصر اعلام شده بود. در این مدت تنها خدمات بسته ناهار بود که کیفیت مناسب نداشت.
لازم به ذکر است در فرودگاه نجف هیچ نماینده‌ای حضور ندارد و مسافران، اخبار پرواز خود را از سایت فرودگاه امام خمینی پیگیری می کنند.

در نهایت ساعت ۱۵ بعداز ظهر پرواز انجام شد و ما از ۴ نیمه شب تا ۱۵ بعدازظهر در فرودگاه معطل بودیم. لطفا به اینگونه مشکلات رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.