کارشناسان سیاسی از حضور مرکز تحقیقات و اطلاعات صهیونیستی بیکام در پشت پرده لغو مجوز شبکه پرس تی وی در انگلیس پرده برداشتند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، اسماعيل سلامي كارشناس امورخاورميانه از همکاری های پنهان مرکز ارتباطات و تحقیقات صهیونیستی بیکام و مرکز ارتباطات انگلیس آفکام در انجام اقدامات خرابکارانه علیه ایران خبر داد.

گفته می‌شود این دو نهاد برای حذف رسانه هایی که به انتقاد از سیاستهای غرب پرداخته و خطری برای ماهیت رژیم صهیونیستی به شمار می آیند با یکدیگر همکاری های نزدیکی دارند.

با توجه به انتشار اخباری از جنایات رژیم صهیونیستی در شبکه ایرانی پرس تی وی سرانجام بیکام موفق شد مقامات انگلیسی را در تاریخ 20 ژانویه برای لغو حق امتیاز پخش برنامه های این شبکه در انگلیس مجاب سازد.

علاوه بر اقدام غیر قانونی لغو مجوز پرس تی وی، مرکز ارتباطات انگلیس( آفکام) مقامات ایرانی این شبکه را به پرداخت 100 هزار پوند جریمه نقدی نیز محکوم کردند.

آفکام رابطه ای نزدیک و دوستانه با خاندان سلطنتی انگلیس داشته و برای حمایت از منافع اسرائیل مطیع دستورات صادر شده خاندان سلطنتی است.

این دوستی عمین میان انگلیس و اسرائیل در نحوه ارتباط تنگاتنگ سازمان های جاسوسی موساد و ام آی 6 نیز دیده می شود. بسیاری از نمایندگان راه یافته به پارلمان انگلیس از جمله حامیان رژیم صهیونیستی به شمار می آیند و دلیل اصلی ورود آنان به پارلمان نیز همین اعلام حمایت ها از تل آویو بوده است.

همکاری های پنهان بیکام و آفکام در جهت جلب رضایت سران صهیونیستی به لغو مجوز شبکه خبری پرس تی وی منتهی شد./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار