4 نفر بازمانده حادثه غرق شناور مسافري در آبهاي بندر عباس در حال حاضر در بيمارستان شهيد محمدي بندر عباس تحت مراقبت هاي درماني قرار دارند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، در حادثه غرق يک فرورند شناور مسافري با 22 مسافر در مسير جريزه هرمز به بندر عباس که 16 نفر کشته بر جاي گذاشت ، 5 نفر به بيمارستان شهيد محمدي بندر عباس منتقل شدند که يک نفر از آنان نياز به بستري شدن نداشت و 4 نفر از نجات يافته گان اين حادثه در حال حاضر در اين بيمارستان تحت مراقبت هاي درماني قرار دارند.

به گفته مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشکي بندر عباس 4 بازمانده اين حادثه ، يک خانواده هستند که براي تفريح از مشهد به بندر عباس سفر کرده بودند.

خانم دکتر نوروزيان افزود : کليه اقدامات در ماني در اين بيمارستان براي مصدومان اين حادثه در حال انجام است و حال عمومي آنان رضايت بخش است .

يک فروند شناور مسافري (اتوبوس دريايي ) بعد از ظهر روز شنبه با 22 مسافر در مسير جزيره هرمز به بندر عباس غرق شد. به گفته علي اکبر صفايي مدير کل بنادر و دريا نوردي هرمزگان اين شناور با توجه به تعطيل بودن اسکله به صورت غير مجاز اقدام به سوار کردن مسافر نموده است. 16 نفر از مسافران اين شناور در اين حادثه جان خود را از دست دادند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.