بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه ای ترور شهید ترور مولوی جنگی زهی را محکوم کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه ای خواستار شناسایی و دستگیری عاملان ترور عالم شهید، مولوی مصطفی جنگی زهی شدند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَإِنَّ هَذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاتَّقُونِ (آیه 52 سوره مومنون)

و همانا امت شما، امت واحده است و من پروردگار شما هستم. پس تقوای مرا به جا آورید.

پس از سی و سه سال سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رویارویی این نظام متکی بر مردم سالاری دینی با نظام مستکبر سلطه و استقامت مثال زدنی مردم ایران در وفاداری به آرمان های امام راحل قدس ا... نفسه الزکیه اکنون شاهد آخرین تلاش های دشمنان اسلام و قرآن هستیم.

ترور مولوی مصطفی جنگی زهی، امام جمعه فقید شهر راسک از آن دست اقدامات توطئه انگیز دشمنان ایران اسلامی است که توسط گروهک های تروریستی مورد حمایت پایگاه های نظامی دول غربی در منطقه، انجام شد.

نظام حاکمیت یک درصدی رژیم ایالات متحده امریکا و دولت های حامی آن از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان پس از تحولات اخیر منطقه و از دست دادن پایگاههای مورد نفوذ خود در کشورهایی چون تونس، مصر، یمن و بحرین و تزلزل بنیاد افکن رژیم مجعول و تحمیلی اسرائیل پس از این تحولات چاره ای جز به کارگیری آخرین حربه ها و ترفند های خود در منطقه ندارند.

تحریم، جنگ روانی، دامن زدن به اختلافات قومی – مذهبی، زر خرید نمودن خواص و در نهایت ترور و حذف فیزیکی اشخاص تأثیرگذار از راهکارهایی است که سلطه گران یک درصدی آن را در پیش گرفته اند. هنوز چند مدتی نمی گذرد که ملت ایران شهادت فرزند انقلاب اسلامی مهندس احمدی روشن را به چشم خویش دیده است و اکنون در آن سوی کشور گروهک های مورد حمایت سازمان های جاسوسی موساد و سیا دست به جنایتی دیگر زدند.

ترور مولوی جنگی زهی، شخصیتی که برای اتحاد مسلمانان و شکل گیری امت واحده ی اسلامی در گفتار و رفتار خویش تلاش گسترده ای داشتند از جمله اختلافات تفرقه افکن دشمنان اسلام است.

برادران مسلمان ما آخرین سخنان این عالم شهید مبنی بر اطاعت از رهبری و حضور در انتخابات و شرعی بودن این دو امر را هرگز فراموش نخواهند کرد.

مولوی جنگی زهی به خوبی خط دشمنان اسلام و قرآن را شناسایی کرده بود و تبلور این بصیرت در کلام وی آشکار بود.

«دشمنان نظام اسلامی از هم اكنون تبلیغات خویش را برای كمرنگ كردن حضور مردم در پای صندوقهای رای آغاز كرده اند ولی بطور قطع جواب این ملت هوشیار و بیدار به آنها قاطع و دندان شكن خواهد بود.» بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن عرض تسلیت به پیشگاه نبی مکرم اسلام صلی ا... علیه و آله، رهبر معظم انقلاب و مردم مسلمان ایران، از دستگاه های امنیتی و قضایی کشور می خواهیم به سرعت نسبت به شناسایی و دستگیری تروریست های جنایتکار عالم شهید، مولوی مصطفی جنگی زهی اقدام کنند.

خون امام جمعه شهید راسک درخت تناور اسلام را آبیاری کرد و وظیفه ی برادران شیعه و سنی ادامه مسیر وی و وحدت دشمن شکن خواهد بود.

وعده و نصرت الهی پیروزی مستضعفین است و آینده از آن امت اسلامی خواهد بود.

والسلام علیکم و رحمت الله/خ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار