رئيس فدراسيون هندبال گفت: مسلما جاي خالي بزرگان در تيم ملي در جام ملت هاي آسيا احساس خواهد شد.

جلال كوزه گري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: برگزاري چند مرحله اردوي تداركاتي و نيز حضور در اردوي قطر و كرواسي و انجام چند بازي دوستانه با تيم هاي مطرح هندبال دنيا، تيم ملي را به سطح مطلوبي از آمادگي رسانده است.

وي اضافه كرد: عليرغم مسير سختي كه تيم ملي در جام ملت هاي آسيا پيش رو دارد اما ملي پوشان بسيار مصمم هستند تا در اين رقابت ها نمايش خوبي ارائه كرده و با كمك خداوند به نتيجه مطلوب دست يابند.

كوزه گري در خصوص حضور نداشتن بازيكنان مطرح تيم ملي همچون الله كرم استكي، مسعود ظهرابي، مصطفي ساداتي و چند بازيكن ديگر چنين گفت: مسلماً جاي خالي اين بازيكنان مطرح در رقابت هاي جام ملتها احساس خواهد شد اما نمي‌توان تيم ملي را به حال خود رها كرد و قطعاً بايد نفراتي ديگر جايگزين آنان مي‌شدند.

رئيس فدراسيون هندبال تصريح كرد: البته تفاوت بازيكناني كه هم اكنون در تيم ملي حضور دارند با بازيكنان بزرگ ما چندان زياد نيست و مدتهاست كه در كنار نفرات سرشناس در تيم ملي بازي كرده اند و شايد كم بودن تجربه تنها فاكتوري است كه اين بازيكنان جوان دارا هستند اما اميد است اين بازيكنان با ارائه يك بازي منطقي و همدلي بتوانند از گروه خود صعود كرده و بدرخشند.

وي در خصوص تمديد قرارداد ريمانيچ سرمربي تيم ملي نيز چنين اظهار نظر كرد: قرارداد وي ارديبهشت سال آينده به اتمام مي‌رسد و چنانچه از عملكرد وي در جام ملت هاي آسيا رضايت داشته باشيم اين احتمال وجود دارد كه همكاري‌مان را با او ادامه دهيم اما بايد ديد تا آن زمان چه اتفاقاتي رخ خواهد داد و نظر وي در اين رابطه چيست./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار