بازیکنان استقلال و سپاهان از بازی مقابل یکدیگر در نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ گفتند

برخی از بازیکنان استقلال و سپاهان از بازی مقابل یکدیگر در نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ گفتند.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  برخی از بازیکنان استقلال و سپاهان از بازی مقابل یکدیگر در نخستین هفته از نیم فصل دوم لیگ گفتند.

خلعتبری: فکر نمی‌کردیم به استقلال ببازیم

محمدرضا خلعتبری پس از شکست دو بر یک سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: این پیروزی را به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم، هر چند که فکر نمی‌کردیم در این مسابقه بازنده باشیم.

وی ادامه داد: امروز بازی را باختیم و شرمنده هواداران شدیم، اما باید به فکر بازی آینده باشیم، هر چند که با پیروزی در این دیدار می‌توانستیم صدرنشین لیگ شویم، اما اتفاقات فوتبال است.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان در خصوص اخطاری که از داور دریافت کرد، گفت: به نظرم داور در آن صحنه نباید به من کارت زرد می‌داد و اشتباه کرد.

هادی عقیلی : بازی مساوی بود اما بد موقعی گل خوردیم

وی ادامه داد: هر دو تیم خوب بازی کردند.زمانی گل خوردیم که دیگر نمی‌توانستیم کاری انجام بدهیم. این گل برخلاف جریان بازی بود.

وی گفت:  می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و راحت‌تر هم گل بزنیم اما متأسفانه موقعیت‌های گلزنی‌مان هدر رفت و موقعیت استقلال تبدیل به گل شد.

عقیلی  ادامه داد: فکر می‌کنم می‌دانستیم که ممکن است بازی‌ها زودتر برگزار شود، بهانه‌ای برای این باخت هم نداریم.

وی گفت:ما آماده بودیم که بازی در روز 10، 16 یا 20 انجام شود. شاید این حرف‌ها یک خورده بهانه باشد.

وریا غفوری: موقعیت‌های ما بیشتر از استقلال بود

وی  با اشاره به اینکه کمی خسته بودیم گفت: شرایط برای ریکاوری سخت بود اما خدا را شکر ریکاوری کردیم و برای بازی آماده شدیم. بازی ما جالب بود و تماشاگران از دیدن آن لذت بردند.اما مثل اینکه بازی‌های دیگر خیلی کیفیت نداشته است.

وی در مورد  برنامه کاری  ملی‌پوشان تا فروردین ماه گفت: بازیکنان تیم ملی همیشه می‌خواهند بهترین شرایط و کارایی را برای تیم ملی داشته باشند و انگیزه زیادی دارند و بهترین بازی‌هایشان را انجام خواهند داد.

وی درباره بازی با استقلال گفت:در حالی که ما بیشتر از حریف صاحب توپ و میدان بودیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم در لحظات آخر متأسفانه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.

طالب لو: امروز بازی را هجومی آغاز کردیم و خدا را شکر که در دقایق پایانی به پیروزی رسیدیم

طالب‌لو  دروازه بان استقلال درباره عدم حمایت هواداران از این تیم گفت: موافق این موضوع نیستم و امروز دیدید که هواداران تا دقایق پایانی خیلی خوب تیم را حمایت کردند که باعث شد به پیروزی برسیم.

وی گفت: از هواداران ممنونم که به من لطف داشتند، من هم برای کمک به استقلال آمدم و هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم. خوشحالم که بازی اول هم با پیروزی استقلال به پایان رسید.

وی افزود: همه می‌گفتند این بازی 6 امتیازی است و اگر مساوی می‌کردیم برای‌مان خوب نبود. خوشحالم که با تلاش تمام بچه‌ها توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

فخرالدینی : دو پنالتی حق ما بود ولی داور اعلام نکرد

  بازیکن استقلال در ادامه اظهار داشت: با توجه به کارهای بدنسازی که انجام داده بودیم شرایط تیم ایده‌آل بود. بازی‌ها قرار بود 16 بهمن برگزار شود اما یک هفته جلوتر برگزار شد. در حال حاضر شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود.

وی در ادامه افزود:‌ همه تیم‌ها بالاخره در باشگاه‌های خود تمرین می‌کنند و هدف همه آنها کسب عنوان قهرمانی است.

فخرالدینی گفت:  روی من خطا شد و صد در صد پنالتی بود.به خاطر اخطاری  هم که گرفتم از بازی مقابل سایپا محروم شدم.روی شهباز‌زاده هم خطا صورت گرفت اما داور پنالتی اعلام نکرد.

 جهانبازی از داوران خوب لیگ است اما فکر می‌کنم .

وی در مورد بازی‌های بعدی تیم استقلال گفت: همه بازی‌ها برای ما 6 امتیاز دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز امتیازات را کسب کنیم. بازی سپاهان و تراکتورسازی خیلی برای ما مهم است و به امتیاز این بازی‌ها نیاز داریم.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار