تاج :برنامه ژاپن می تواند الگوبرداری مناسبی برای ما باشد

رئیس سازمان لیگ گفت : با فوتبال ژاپن در راستای رسیدن به اهدافمان پس از عقد قرار داد خواهرخواندگی تبادل نظر بیشتری خواهیم کرد.

تاج :برنامه ژاپن میتواند یک الگوی برداری مناسبی برای ما باشد مهدی تاج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از عقد قرارداد خواهر خواندگی لیگ ایران و ژاپن اظهار داشت: می دانید که ژاپیکی از بهترین و معتبرترین لیگ های اسیاست که در بحث صدور مجوز قوی ترین لیگ به حساب می آید .ژاپن همه استاندارد های لازم را در خصوص مسابقات ورزشی دارد .این قرارداد برای همکاری دو فدراسیون در عرصه فوتبال لیگ دو کشور و رده های سنی پایه است .

وی بیان کرد : با توجه به اینکه جی لیگ ژاپن 20 سال تجربه دارد به همین خاطر قرار است که در امور مشترک همکاری کنیم و نقاط مشترک دو لیگ را پیدا کنیم و در کل قصد تبادل اطلاعات را نیز داریم .

وی افزود : این احتمال وجود دارد که برخی از موارد سازمان لیگ را تغییر دهیم به طور مثال آنها در مجمع خود استاد دانشگاه دارند که این مساله مورد علاقه ما نیز می باشد .

تاج بیان کرد : همچنین در مورد شرایط خاص حق پخش تبلیغات محیطی و نوع تقسیم آن بین باشگاه ها در مورد بازیکنان زیر 23 سال که هیچ محدودیتی وجود ندارد و آنها می توانند در 5 تیم بازی کنند نیز به بحث و تبادل نظر پرداختیم و همچنین درباره تبلیغات پیراهن و نحوه محاسبه قیمت ها نیز صحبت هایی صورت گرفت  .

رئیس سازمان لیگ در ادامه تصریح کرد : در مورد هواداران و شرایطی که ورزشگاه های ژاپن دارند تبادل نظر صورت گرفت و نکته قابل توجه این است که هدف اول ما رشد سطح فوتبال ایران است و هدف دوم ما این است که ورزش کردن را در کشور تبلیغ نماییم تا این موضوع در ایران عمومیت پیدا کند  .

وی بیان کرد :همچنین به خاطر اینکه ورزش یک زبان بین المللی است در این راستا نیز قدم خواهیم برداشت تا با دنیا روابط سازنده تری داشته باشیم  .

تاج عنوان کرد : ژاپن برنامه 10 ساله دارد و ما نیز قرار است از این مساله الگو برداری کنیم و همچنین در رده زیر 13 سال ، زیر 14 ، زیر 15 و زیر 16 سال  لیگ منطقه ای دارند .

رئیس سازمان لیگ در پایان افزود : از سازمان لیگ ژاپن و مسئول بازاریابی لیگ این کشور کمال قدردانی را دارم و همچنین از علی کفاشیان ، علی کاظمی ، محمد رضا ساکت و غلامرضا بهروان که در این مراسم خوب برای عقد قرارداد خواهرخواندگی حاضر شدند تشکر می کنم.

برچسب ها: تیمملیفوتبال ، جام ، ملتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار