انصاری فرد: کنفدراسیون آسیا زیر بار دوپینگ عبدالزهرا نخواهد رفت

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعید می‌دانم کنفدراسیون آسیا زیر بار دوپینگی بودن عبدالزهرا برود چرا که عراق نفوذ بیشتری نسبت به ما دارد.

انصاری فرد: کنفدراسیون آسیا زیر بار دوپینگ عبدالزهرا نخواهد رفتعباس انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره دوپینگی بودن بازیکن تیم ملی عراق و نامه ارسال شده در این خصوص اظهار داشت: در هر صورت مسئولان فوتبالی ما برای به دست آوردن نتیجه دیدار یک تیری را در تاریکی انداخته‌اند اما بعید می‌دانم که کنفدراسیون آیا زیر بار این قضیه برود چرا که همان طور که شواهد نشان می‌دهد حمایت از عراقی‌ها بیشتر از ما خواهد بود.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران در مقابل عراق بیان کرد: در کل نوع بازی و نتیجه گیری تیم ملی کشورمان قابل قبول بوده است اما این مسئله جای سوال دارد که چرا تیمی که در 3 بازی اول گل نخورده و خوب دفاع کرده به یکباره با اخراج یک بازیکن به این شکل به هم بریزد و نظم خود را از دست بدهد!

وی بیان کرد: به نظرم بهتر بود که تیم ملی فوتبال کشورمان با اخراج پولادی آرامش خود را حفظ می‌کرد تا بتواند در بازی نظم را برقرار نماید.

انصاری فرد درباره اینکه کی روش گفته هیچ کس از تیم ملی حمایت نکرده بیان کرد: به نظر من همه پیشکسوتان و فوتبالی‌ها و حتی مردم نیز به طور قطع از تیم ملی کشورمان حمایت کردند و شاید منظور کی روش بازی‌های تدارکاتی بوده که به طور کامل انجام گرفته است و گرنه تمام اهالی فوتبال حمایت خود را حتی در رسانه‌ها نیز در برابر تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان انجام داده‌اند.

وی درباره عملکرد کی روش عنوان کرد: من اعتقاد دارم که کی روش عملکرد مثبتی داشته است اما نکته‌ای که باید بیشتر به آن توجه شود این است که ما نسبت به داشته‌های خود توانستیم این نتایج را به دست آوریم پس بنابر این نباید انتظار بیشتری داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در کل ما در تیم ملی کشورمان پاس دهنده خوب نداریم و توانسته‌ایم بیشتر در خط دفاع و ضد حملات عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم که به نظر من بهتر است در ابتدا ساختار‌های خود را درست کنیم و رسیدگی به تیمهای پایه را مد نظر قرار داده تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری در تیم ملی کشورمان را نظاره گر باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هستي
۱۲:۴۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
شايدكيروش نتونست تيم وبه فينال برسونه ولي چيزاي مثبت ديگه هم هست بهتره اوناروببينيدمهمترينش اينكه تعصب داره
Iran (Islamic Republic of)
هوادار
۲۲:۱۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
توروخداكيروش ونگه داريد اگه فوتبال مادچارضعف هست مقصركيروش نيست بنظرم تيم خوبي درست كرده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
اقای کفاشیان اونی که باید از فوتبال ایران بره تویی. کی روش از بعضی از ایرانی های داخل فدراسیون بیشتر تعصب و غیرت داره . اقای کفاشیان بسلامت ...
آخرین اخبار