حسن‌زاده: فیفا رای محرومیت برای عبدالزهرا صادر نکرده بود

رئیس کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال در خصوص در اعتراض ایران گفت: ما از جزئیات این رای خبر نداریم اما به نظر می‌رسد فیفا رای محرومیت برای عبدالزهرا صادر نکرده باشد.

حسن‌زاده: فیفا رای محرومیت برای عبدالزهرا صادر نکرده بوداسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر می‌رسد که فیفا و فدراسیون فوتبال عراق رایی علیه دوپینگ عبدالزهرا صادر نکرده باشند که این موضوع باعث شد که تغییری در نتیجه ایران- عراق صورت نگیرد.

حسن زاده در ادامه عنوان کرد به هر حال نادو عراق در این امر کوتاهی کرده است اما تنبیهات دیگری فیفا و AFC برای تیم ملی عراق در نظر می‌گیرند.

رئیس کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال گفت: محرومیتی از مراجع قانونی برای عبدالزهرا اتخاذ و اعلام نشده است که در جدول مسابقات هم تاثیری داشته باشد.

حسن زاده عنوان کرد: به نظر می‌رسد کنفدراسیون فوتبال آسیا رایی بر علیه تیم ملی عراق در آینده به خاطر قصور در صادر کردن حکم دوپینگ عبدالزهرا صادر کنند و یک تنبیه تیمی برای کشور عراق و یا تنبیه شخصی برای عبدالزهرا در نظر بگیرد.

حسن زاده عنوان کرد: ما حق اعتراض نسبت به رای صادره داریم با توجه به اینکه مسابقات جام ملت‌های آسیا در محدوده زمانی خاص برگزار می‌شود،این اعتراض فایده‌ای ندارد.

وی بیان کرد: به هر حال ما جزئیات رای را نمی‌دانیم اما اینطور که به  نظر می‌رسد چون رایی صادر نشده و محرومیت قطعی وجود نداشته در جدول تاثیری نگذاشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر می‌رسد که فیفا و AFC یک پرونده بعد از بازیهای جام ملت‌های آسیا نسبت به قصور فدراسیون عراق یا نادو این کشور در عدم صدور رای دوپینگ عبدالزهرا تشکیل دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار