میلاد: پرونده اعزام‌های برون مرزی آبهای آرام برای تمرینات زمستانی بسته شد

سرپرست کمیته آبهای آرام قایقرانی گفت: پرونده اعزام‌های برون مرزی آبهای آرام برای تمرینات زمستانی در حال حاضر بسته شد.

میلاد: پرونده اعزام‌های برون مرزی آبهای آرام برای تمرینات زمستانی بسته شدمحسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: تیم کانو کانادایی دختران 5 بهمن ماه عازم سویل اسپانیا شدند و در واقع پرونده اعزام‌های اردوهای برون مرزی برای تمرینات زمستانی بسته شد.

وی افزود: بقیه کارهای داخلی و تست گیری‌ها اسفند ماه برگزار خواهد شد و مجدد ورود به تیم ملی را از 3 گروه سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان را تست گیری خواهیم کرد.

میلاد در ادامه تاکید داشت: تیم جوانان کایاک 20 بهمن ماه تست گیری خواهند شد و برای بزرگسالان 23 بهمن ماه این تست گیری گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین با حضور ورزشکاران پایگاه‌ها این تست گیری و انتخابی برای تیم ملی انجام می‌شود به همین دلیل علت اردوهای تدارکاتی مان را به صورت متمرکز اجرا کردیم تا ورزشکاران برای اعزام به کاپ ها و قهرمانی جهانی و قهرمانی آسیا خود را آماده کنند.

میلاد در ادامه  خاطر نشان کرد: اعزام ما انجام شد و تا 21 اسفند ماه ورزشکاران به ایران باز می‌گردند و در مکاتباتی که هم اکنون با ورزشکاران آبهای آرام دارم از کمپ پرتغال راضی هستند و از وضعیت خوبی برخوردارند ولی از کمپ اسپانیا اطلاعی ندارم تا ورزشکاران به آنجا بروند و بتوانم در مکاتباتی که با آنها دارم از وضعیتشات مطلع شوم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای این انتخابی ‌ها از کل پایگاههای کشور مجدد می‌آیند و پس از انجام تست گیری بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب می‌شوند تا بهترین گزینه ها را بتوانیم برای مسابقات آماده کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اردوهای تدارکاتی برون مرزی در واقع یک رقابت برای ورزشکاران ما با سایر ورزشکاران در کمپ ما است و امیدواریم که بهترین تکنیک ها را آموزش ببینند و برای کسب سهمیه المپیک و رقابت با ورزشکاران قدر خود آماده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار