جریمه سنگین دروازه بان الاهلی امارات

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دروازه بان تیم الاهلی امارات به 6 جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا طی نامه ای به فدراسیون فوتبال امارات و باشگاه الاهلی اعلام کرد که دروازه بان این تیم توسط کمیته انضباطی این کنفدراسیون پیرو حوادث پس از بازی تراکتورسازی و الاهلی مورخ 13 اسفند 93 در ورزشگاه یادگار امام تبریز به 6 جلسه محرومیت از همراهی تیم الاهلی در مسابقات جام باشگاه های آسیا محکوم شده است.

گفتنی است، محرومیت ماجد ناصر حمید پیرو ماده 76 آئین نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین تخطی از ماده 57 این آئین نامه است. پیرو این تصمیم بازیکن فوق الذکر از همراهی تیم الاهلی در دیدار با نسف ازبکستان مورخ 18 فروردین 94 و همچنین دیدار الاهلی امارات و الاهلی عربستان مورخ 1 اردیبهشت و دیدار برگشت الاهلی امارات و تراکتورسازی در دبی مورخ 15 اردیبهشت محروم می باشد. همچنین در صورت صعود الاهلی به مرحله بعدی مسابقات جام باشگاه های آسیا این بازیکن از سه دیدار دیگر محروم خواهد شد.

لازم به ذکر است، کنفدراسیون فوتبال آسیا طی این نامه یادآور شده است که در صورت تکرار تخلف مشابه بازیکن فوق الذکر با جریمه سنگین تری مواجه خواهد شد. جریمه دروازه بان تیم الاهلی امارات به دلیل درگیری فیزیکی با یکی از اصحاب رسانه در استادیوم یادگار امام تبریز بوده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار