لیگ قهرمانان آسیا؛

توپچی های ایران عربستان را به آتش کشیدند/ نفت از عربستان انتقام گرفت/ تقسیم امتیازات میان تراکتورسازان و قلعه جام‌ها

دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه آغاز شد و در اولین دیدار تیم تراکتورسازی در تبریز مقابل حریف عربستانی خود متوقف شد و در دیگر دیدار نفت تهران با نتیجه 3 بر صفر مقابل الشباب عربستان به برتری رسید.

ارتش سرخ در پی انتقام/ نگاه نفتی‌ها به صدر جدولبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز سه شنبه آغاز شد و در اولین دیدار تیم تراکتورسازی در تبریز مقابل حریف عربستانی خود متوقف شد و در دیگر دیدار نفت تهران با نتیجه 3 بر صفر مقابل الشباب عربستان به برتری رسید.
 
*تراکتور سازی ایران 2 - الاهلی عربستان 2

تیم فوتبال تراکتور سازی در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای تیم فوتبال الاهلی عربستان است. 
 
بازی رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع الاهلی عربستان به پایان رسید بر این اساس تیم تراکتور سازی  به دنبال جبران شکست بازی رفت است تا به صعود به مرحله بعد امیدوار بماند. 
 
 گفتنی است: تیم الاهلی عربستان قبل از بازی جنگ روانی علیه تراکتور سازی به راه انداخته به کنفدراسیون آسیا درخواست داده امنیت این تیم در تبریز تامین شود. 
 
به هر حال الاهلی‌ها می‌دانند که بازی کردن مقابل هواداران پر شور تبریزی کار بسیار سختی خواهد بود بر این اساس تقاضایشان بیشتر نوعی فرافکنی است تراکتور سایز با سه امتیاز در رتبه سوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و برای ارتقای جایشگاهش در جدول باید این بازی را ببرد تا همچنان به صعود به مرحله بعد امیدوار باشد. 
 
همچنین شاگردان تونی در لیگ برتر وضعیت مناسبی دارند و با 47 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند بنابر این آنها باید اقتدارشان را در آسیا هم به رخ حریفانشان بکشند. 
 
در آن سوی میدان تیم فوتبال الاهلی عربستان با هفت امیتاز صدرنشین گروه D است و هدف این تیم نباختن در تبریز است بر این اساس محتاطانه به مصاف تراکتور سازی می‌‌آید چرا که با یک امتیاز هم می‌تواند به صدرنشین خود در گروه D ادامه بدهد اما تراکتور سازی برای جبران شکست دور رفعت به مصاف  الاهلی می‌رود.

داور: ساتو ریوجی ،کمک ها:ساگارا تورو ،یامااوچی هیروشی

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، میرهانی هاشمی، خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، فرید کریمی و لوسیانو ادینیو 
سرمربی: تونی اولیریرا

ترکیب الاهلی:
المایوف، محمد عبدول شافی، هاساوی، السبحی، الموسی، باخاشواین، البساس، المقاوی، الجسیم، العبدالله، السماح
سرمربی: کریستین گروس

*در این بازی خالد شفیعی بعد از مصدومیت به ترکیب بازگشته و مدافع برزیلی بعد از یک بازی نیمکت نشین شد.

*سامان نریمان جهان و احمد کامدار در این بازی هم از ابتدا حضور ندارند و روی نیمکت نشسته اند.

*سعید آقایی به جای حبیب گردانی در ترکیب ثابت قرار گرفته و در پست دفاع چپ بازی می کند.

*حبیب گردانی و فردین عابدینی که به علت محرومیت و مصدومیت در این دیدار غایب هستند با لباس شخصی در جایگاه ویژه حضور دارند تا به تماشای مسابقه بنشینند.

*در اقدامی جالب درب جایگاه خبرنگاران تنها نیم ساعت قبل از شروع مسابقه باز شد و تا قبل از این اقدام نزدیک به 10 خبرنگار پشت درهای بسته منتظر ورود به جایگاه بودند.

*تمرین مشترک حامد لک و عیسی اندوی این گمان را در خبرنگاران ایجاد کرد که شاید به خاطر تهدید دیروز حامد لک مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت مطالباتش در بازی حضور نمی یابد شاید تونی اولیویرا این دروازه بان را نیمکت نشین کرده است ولی لک باز هم دروازه بان ثابت تیمش شد.

*سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دقایقی پیش از جایگاه VIP وارد ورزشگاه شد.

*تونی اولیویرا هنگام ورود به ورزشگاه به شدت توسط هواداران حاضر مورد تشویق قرار گرفت.

*به دلیل تجمع تعدادی از تماشاگران در درب VIP نیروی انتظامی مجبور شد این درب را باز کند و نزدیک به 200 هوادار بدون داشتن بلیت وارد ورزشگاه شدند.

*هنگام بیرون رفتن توپ تونی اولیویرا با حرکتی تکنیکی توپ را به بازیکنانش داد تا بدون توقف مسابقه را پیگیری کنند.

*آندرانیک تیموریان پا به توپ در محوطه جریمه جلو می رفت که با خطای مدافع الاهلی متوقف شد و زمین خورد و به بازیکن الاهلی تذکر داد اما با ورود بازیکنان دیگر الاهلی درگیری و بحث به راه افتاد که داور بازیکنان را از هم جدا کرد.

*نام سامان نریمان جهان در لیست 18 نفره حضور ندارد و شایعه شده او قهر کرده است.اما هنوز هیچکدام از مسوولان باشگاه در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

* بین دو نیمه سه بازیکن تراکتورسازی و دو بازیکن از الاهلی در زمین حضور داشتند و به گرم کردن پرداختند. سه بازیکن تراکتورسازی مهدی قریشی، محمد پوررحمت الله و عیسی اندوی بودند که هیچ یک از این سه بازیکن در آغاز نیمه دوم وارد میدان نشدند اما سلمان موشر، بازیکن شماره 24 الاهلی، جایگزین حسین المقوی شد.

*نام سامان نریمان جهان در لیست 18 نفره حضور ندارد و شایعه شده او قهر کرده است.اما هنوز هیچکدام از مسوولان باشگاه در این رابطه اظهار نظر نکرده است.

* بین دو نیمه سه بازیکن تراکتورسازی و دو بازیکن از الاهلی در زمین حضور داشتند و به گرم کردن پرداختند. سه بازیکن تراکتورسازی مهدی قریشی، محمد پوررحمت الله و عیسی اندوی بودند که هیچ یک از این سه بازیکن در آغاز نیمه دوم وارد میدان نشدند اما سلمان موشر، بازیکن شماره 24 الاهلی، جایگزین حسین المقوی شد.

دقیقه 18: السماح مهاجم الاهلی یک ضربه کاشته محکم زد که حامد لک به خوبی توپ را برگرداند.

دقیقه 25: فرشاد احمدزاده در یک ضد حمله پا به توپ جلو رفت و به بهزادی کریمی پاس داد که سانتر خطرناک او را مدافعان الاهلی به اوت فرستادند.

دقیقه 30: آندرانیک تیموریان از جناح چپ شوت زد که دروازه بان الاهلی توپ را مهار کرد.

دقیقه 40: تیموریان کرنر را به شکل خطرناکی فرستاد که دروازه با الاهلی در شرایط نامتعادلی توپ را مشت کرد.

دقیقه 45: آندرانیک تیموریان از سمت راست توپ را ارسال کرد که روی اشتباه دروازه بان الاهلی توپ جلوی پای ادینهو افتاد اما روی خط دروازه مدافع الاهلی توپ را به بیرون زد.

نیمه اول بازی بدون گل تمام شد.

دقیقه 55: آندرانیک تیموریان از راست پاس محکم زمینی فرستاد که در آستانه دروازه شفیعی و بهزادی کریمی نتوانستند به توپ به ضربه بزنند و این فرصت از دست رفت.

دقیقه 55: خالد شفیعی از تیم تراکتور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 59: سانتر تیموریان در قلب دفاع الاهای با ضربه کریمی به ادینهو رسید و شوت آرام پس از برخورد با پای مدافعان حریف از بالای دست دروازه بان الاهلی به گل اول بازی تبدیل شد.

دقیقه 73: السماح در محوطه جریمه صاحب توپ شد و از بین شفیعی و هاشمی توپ را از زاویه بسته وارد دروازه کرد.

دقیقه 77: شاهین ثاقبی کرنر آندو تیموریان را به زیبایی و با ضربه محکم سر به گل دوم تیمش تبدیل کرد. ثاقبی بعد از گل زیبایی که وارد دروازه الاهلی کرد پیراهن خود را از تن در آورد و یک کارت زرد به جان خرید. این گل حال و هوای خاصی به ورزشگاه یادگار داد.

دقیقه 86:ضربه کاشته مهاجم الاهلی با برخورد به تیرک افقی دروازه به اوت رفت.

دقیقه 90:ضربه کاشته و عالی ادینهو را دروازه بان الاهلی مهار کرد.

دقیقه 91: حرکت ترکیبی بازیکنان الاهلی و پاس رو به بیرون با ضربه عالی السماح به گل دوم الاهلی تبدیل شد.اشتباه میرهانی هاشمی و سعید آقایی روی این گل که سازنده آن دروازه بان الاهلی بود محرز بود.

دقیقه 93: فرشاد احمدزاده از تیم تراکتور با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

این بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

*الشباب عربستان 0 - نفت ایران 3
 
 تیم فوتبال نفت تهران در مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:5 امروز به مصاف تیم الشباب عربستان می‌رود. 
 
نفت صدرنشین لیگ ایران در بازی رفت توانست تیم الشباب عربستان را در تهران با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و اگر بتواند این پیروزی را در عربستان تکرار کند شانس صدرنشینی در گروه b را هم دارد به شرط آنکه بازی العین امارات و پاختاکور برنده نداشته باشد. 
 
البته کسب یک امتیاز هم در عربستان، تیم نفت را برای صعود امیدوار نگه می‌دارد اما منصوریان می‌داند که تیمش کار سختی در عربستان پیش رو دارد به خصوص اینکه اگر الشباب در این بازی برنده شود همچنان در انتهای جدول باقی می‌ماند و شانسش برای صعود به حداقل می‌رسد. 
 
باید دید شاگردان منصوریان می‌توانند برد بازی رفت را تکرار کنند یا نه!

ترکیب تیم فوتبال نفت تهران:

بر این اساس و طبق تصمیم علیرضا منصوریان، علیرضا بیرانوند، شیری، پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزتی، ایمان مبعلی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی، وحید امیری و غلامرضا رضایی 11 بازیکن تیم نفت در بازی امشب مقابل الشباب عربستان هستند.

ترکیب الشباب عربستان:

محمد الاویسی، طارق الخطاب، سعید الدوساری، الاستا، عبدالرحمن الخیبری، عبدالعزیز البیشی (68 سعد خیرالله)، محمد آوال، رافینیا داسیلوا، محمد العطیف، بدر السلیتین (46 الخبیری)، نایف الهزازی (60 آنتوی)
سرمربی: عادل عبدالرحمن

دیدار دو تیم آغاز شد.

در دقیقه 10 موقعیت مناسبی برای نفت بوجود آمد که ضربه وحید امیری از بالای دروازه الشباب به بیرون رفت.

بازیکنان نفت در نیمه نخست موقعیت های خطرناکی بر روی دروازه نفت بوجود آوردند که هیچیک منجر به گل نشد.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

در دقیقه 55 ارسال توپ از جناح راست با ضربه سر امیری برای نفتی ها به گل تبدیل شد اما داور بازی به درستی این گل را آفساید اعلام کرد.

وحید امیری در دقیقه 57 نخستین گل نفت را وارد دروازه الشباب کرد.

امیر ارسلان مطهری در دقیقه 83 دومین گل نفت را به ثمر رساند.

رضا علیاری در دقیقه 91 با ضربه سر خود سومین گل نفت را وارد دروازه الشباب کرد تا این دیدار با برتری 3 بر صفر نفت ایران به پایان برسد.

در جدول گروه B نفت با 7 امتیاز در صدر و العین با 6 امتیاز در مکان دوم و پاختاکور با 5 امتیاز در جایگاه سوم و الشباب با 2 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۴
درود بر شرف و غیرت بچه های نفت و منصوریان و به امید پیروزی دیگر تیم های ایرانی
آخرین اخبار