رئیس فدراسیون عمان: فوتبال ایران پیشرفت بسزایی داشته است

رئیس فدراسیون عمان عصر دیروز با رییس فدراسیون فوتبال ایران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سید خلید البوسایدی، رئیس فدراسیون عمان بعدازظهر دیروز وارد تهران شد و با علی کفاشیان دیدار و گفتگو کرد.

البوسایدی، رئیس فدراسیون فوتبال عمان ضمن تبریک به خاطر محرز شدن انتخاب کفاشیان در عضو هیات اجرایی و نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از اینکه به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده اید خوشحالم و از شما می خواهم تا از من در انتخابات نایب رئیسی AFC نیز حمایت کنید. خوشبختانه رابطه بسیار خوبی بین دو فدراسیون فوتبال ایران و عمان وجود دارد و درخواستم از شما این است که این همکاری ها و روابط دوستانه ادامه دار باشد.

وی در ادامه بیان کرد: بدون شک فدراسیون فوتبال ایران هر زمان نیاز به کمپ تمرینی و یا بازی دوستانه داشته باشد، تمامی امکانات را برای اجرای برنامه هایتان در اختیار می گذاریم همانطور که در گذشته تیم های ملی بزرگسالان و زیر 22 سال در عمان اردو زده و دیدارهای دوستانه ای را برگزار کرده اند.

وی افزود: در سفر قبلی خود به ایران از آکادمی ملی فوتبال بازدید کردم. در این بازدید شاهد تغییرات بسیار خوب و سازنده ای از سوی کفاشیان در مرکز آکادمی ملی فوتبال بوده ام. آکادمی فوتبال به یک مرکز پزشکی ورزشی مجهز است که این امر نظامی منسجم را نشان می دهد.
رئیس فدراسیون فوتبال عمان ضمن ابراز خرسندی به دلیل همگروهی با ایران گفت:از همگروهی عمان با تیم ایران در بازیهای مقدماتی جام ملتهای آسیا خوشحالم. جدا از همگروهی دو تیم ایران و عمان، معتقدم رفت و آمد ها و همکارهای دوجانبه بین دو فدراسیون باید بیشتر شود. فوتبال ایران پیشرفت بسزایی داشته و علاقمند هستم تا بازیکنان خوب ایرانی در عمان بازی کنند و یابلعکس. تا فوتبال عمان نیز از بهره گرفتن از فوتبال ایران، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیرد.

وی در پایان خطاب به کفاشیان گفت: به خاطر فعالیت در فوتبال اسیا و درخواست میزبانی های مختلف برای برگزاری بازیهای فوتبال به شما تبریک می گویم.فدراسیون فوتبال ایران با مدیریت کفاشیان در زمره فدراسیون های فوتبال فعال در آسیاست و امیدوارم این شرایط همچنان ادامه دار باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار