روايت جنگ سوريه از زبان يوسف

مستند "يوسف" با موضوع روايت اغتشاشات و اعمال وحشيانه تروريست‌هاي تكفيري در سوريه از زبان يك دانشجوي سوري، از شبكه افق پخش مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، مستند "يوسف" با موضوع جنگ در سوريه، روايت يك دانشجوي شاعر در دمشق است كه ماجراي اغتشاشات، جنگ در سوريه و جنايت‌هاي تروريست‌ها و تكفيري‌ها را از آغاز بازگو مي‌كند.

"يوسف" در اين مستند عامل اصلي نجات مردم سوريه از موقعيت موجود را آگاهي‌بخشي و وحدت مردم كشورش در برابر تروريست‌ها مي‌داند و خواستار اتحاد و وحدت همه مسلمانان جهان با يكديگر است و در اين ميان تاكيد ويژه‌اي بر تاثير شگرف توسل به حضرت زينب (س) دارد.

در حالي كه بيش از چهار سال از درگيري‌ها و اغتشاشات تروريست‌ها و تكفيري‌ها در سوريه مي گذرد و طي اين مدت خرابي‌ها و ويراني‌هاي فراواني براي مردم مظلوم اين كشور به جاي مانده است اما همچنان دفاع قدرتمندانه نيروهاي مردمي در برابر تهاجم‌هاي ظالمانه و اقدامات شنيع تروريست‌ها ادامه دارد.

مستند "يوسف" به تهيه‌كنندگي و كارگرداني روح الله رفيعي ساعت 19:30، چهارشنبه 16 ارديبهشت و تكرار آن 30 دقيقه بامداد همان شب و روز بعد ساعت 10:30 و 14:30 از شبكه افق پخش مي‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: روایت ، جنگ ، سوریه ، یوسف ، افق ، شبکه ، توسل ، حضرت ، زینب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار