مسابقه‌ای تلویزیونی برای شبکه افق در راه است

«یک روز، زندگی» مسابقه ای تلویزیونی شاد و هیجان انگیز در سبک زندگی در راه است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «یک روز، زندگی» برشی از زندگی خانواده های ایرانی است. در این مسابقه تلویزیونی که در گونه «واقع نما» یا رئالیتی (Reality) ساخته می شود خبری از سوال و جوابهای کسل کننده مسابقات تلویزیونی نیست و سراسر این مستند مسابقه شامل چالشهای عملی است و همه اعضای خانواده از پدر گرفته تا مادر و فرزندان را درگیر فعالیتهای عملی و واقعی می کند.

مادر خانواده به آشپزخانه پا می گذارد و با امکانات موجود غذایی مقوی و لذیذ آماده می کند. پدر خانواده آستین ها را بالا می زند و بخش از مبلمان منزل را می سازد. یک میز، تخت بچه ها ، یک کتابخانه یا یک صندلی راحتی برای مادر بزرگ. اما همه خلاقانه و خاص هستند. فرزندان هم به کمک هم یک کار هنری انجام می دهند  که فضای خانه را زیباتر کند. یک لوستر ساده یا یک قاب آیینه یا ...اما این همه ماجرا نیست.

 مسابقه شامل انبوهی از معماها و مسایل عملی است که همه اعضای خانواده باید با کمک هم و با کار گروهی آنها را انجام دهند. 

در این مستند مسابقه تلویزیونی هیچ دو برنامه ای شبیه هم نیست و مسایل و پروژه ها متفاوت هستند.

در هر مسابقه دو خانواده با یکدیگر رقابت می کنند و یکی از خانواده ها برگزیده خواهد شد. همه خانواده های ایرانی می توانند در این مسابقه شرکت کنند. البته ظرفیت محدود است. خانواده هایی با دو فرزند و بیشتر می توانند ثبت نام کنند. ثبت نام در مسابقه هیچ هزینه ای ندارد. 

«یک روز، زندگی» در گروه برنامه های تلویزیونی شبکه افق سیما ساخته می شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار