منصوریان: از دو 90 دقیقه، یکی را بردیم/ باعث ناراحتی هواداران حریف نمی شوم

سرمربی تیم نفت تهران گفت: از دو 90 دقیقه، یکی را بردیم و نیمه دوم بازی در عربستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عایرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از پیروزی تیمش مقابلالاهلی عربستان گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و این برد را به همه تبریک می گویم. بازی خوبی بود. از بازی راضی ام ولی از نتیجه و گلزنی نه. منتوانستیم گلهای بهتری بزنیم ولی موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد. بعد از بازی با تراکتور و نتیجه کسب شده، بازی خوبی مقابل الاهلی داشتیم. مطهری حاج محمدی جز بهترین‌های ما بودند اما ای کاش توپ‌هایشان گل می‌شد.

وی افزود: در عربستان کار سختی داریم، از دو 90 دقیقه یک نیمه را بردیم و یک نیمه دیگر در عربستان مانده است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود درباره اینکه عدد 4 را به هواداران نشان داده است گفت: حواسم است و 4 را نشان ندادم، بلکه دو دستم را نشان دادم که روی هم می شود 8، من همیشه در همین جایگاه می نشستم. هیچگاه نمیخواهم هواداران را ناراحت کنم، از همین رو کاری نمیکنم که باعث رنجش آنها شوم. وقتی در استقلال بازی می کردم ، مقابل پرسپولیس خیلی محکم بودم ولی هیچگاه کاری نکردم که هوادارانحریف از رفتارم ناراحت شوند.

وی همچنین اظهار داشت: 15 هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند اما برای ما 150 هزار نفر بودند. از تمام کسانی که برای نفت دعا کردند تشکر می‌کنم.

منصوریان با اشاره به اینکه الشباب در عربستان میزبانی خوبی داشت گفت: نمی توان از الان گفت که الاهلی میزبانی بدی خواهد داشت، الشباب مردانه با ما بازی کرد و میزبانی خوبی هم داشت و الاهلی می تواند الشباب را الگوی خود قرار دهد.

وی در مورد لیگ قهرمانان آسیا افزود: سطح این لیگ یک پله از لیگ ما بالاتر است، چرا که بهترین های آسیا در آن حضور می یابند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، الاهلی ، منصوریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار