مدیر روستا :درخشش نفتی ها مانع قدرت نمایی الاهلی شد.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت:نفت با بازی درخشان قدرت تیم الاهلی را گرفت.

علی اصغر مدیرروستا از کارشناسان فوتبال کشورمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:تیم فوتبال نفت تهران  با ریکاوری مناسب روحی و فنی  از سوی کادر فنی خود بعد از جدال با تراکتورسازی در بازی مقابل الاهلی عربستان با دادن پاس های تک ضرب و نمایش منطقی حریف را کنترل کرد و با خلق موقعیت های زیاد توانست نیمه اول این بازی را در تهران به سود خود تمام کند.در واقع درخشش تیم نفت اجازه هر گونه قدرت نمایی را از این تیم حرفه ای در این بازی  گرفت.
 
این کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود:نفت در این مصاف نشان داد که از لحاظ هارمونی و نظم و انضباط در بازی ،تیمی فوق العاده است .  
 
وی در رابطه با نمایش جوانان تیم نفت در این بازی اظهار داشت:بازیکنان جوان تیم نفت با هدایت درست علیرضا منصوریان خود را به سطح بازیکنان با تجربه این تیم رسانده اند و با نمایش های در خور تحسین آینده خوبی را برای باشگاه نفت و فوتبال ایران نوید می دهند.استفاده از جوانانی نظیر آرش رضاوند،سعید لطفی و دیگر جوانان نشان می دهد که باشگاه نفت در این راه از پیشگامان فوتبال ایران است.
 
مدیر روستا  در ارتباط با  واکنشهای علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم نفت در این دیدار بیان کرد:بیرانوند با انجام چند واکنش خوب و خروج های به موقع در هنگام حملات الاهلی ثابت کرد به شایستگی از دروازه نماینده کشورمان حراست نمود و ثابت کرد که می تواند در آینده به دروازه بانی مطمئن برای فوتبال ملی تبدیل شود.
 
وی در پایان با اشاره به بازی برگشت دو تیم در عربستان گفت:دیدار برگشت در عربستان  مطمئنا سخت است اما من خوشبینم با  توجه به سرعت بالای تیم نفت در ضد حملات در آن بازی هم شاگردان علیرضا منصوریان نتیجه را به سود رقم بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار