محمد مهدی عسگر پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

20 درصد از تصویربرداری «نفس گرم» را پشت سر گذاشتیم

سریال « نفس گرم» با برنامه‌ریزی انجام شده و 20 درصد از تصویر‌برداری را پشت سر گذاشته است.

محمد مهدی عسگر پور، کارگردان مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت فیلمبرداری این سریال تلویزیونی گفت: در حال حاضر 20 درصد از فیلمبرداری را پشت  سر گذاشتیم و به خاطر پراکندگی لوکیشنها جابجایی داریم که به سختی کار افزوده است.

وی افزود: با سرعت متعارفی که مد نظرم است پیش می‌روم و اعتقادی به سریع کارکردن که بر کیفیت کار اثر سوء می‌گذارد ندارم و امیدوارم مجموعه‌ای با کیفیت و جذاب را در معرض دید مخاطبان محترم بگذاریم.

این کارگردان ادامه داد: «نفس گرم» در گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود ولی هنوز زمان پخش آن به طور قطعی مشخص نشده است.

شایان ذکر است؛مجموعه «نفس گرم» یک ملودرام اجتماعی است و داستان آن درباره زنی به نام ملیحه است با اعتقادات بالای مذهبی که در مسیر داستانی سریال اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد که به نوعی مسیر زندگی و اعتقادی‌اش را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

«نفس گرم» به نویسندگی مشترک محمد مهدی عسگرپور و طلا معتضدی نوشته شده و تهیه‌کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی است و در 30 قسمت 35 دقیقه‌ای آماده پخش می‌شود.

در این مجموعه بازیگرانی چون مرجانه گلچین، حامد کمیلی، رویا تیموریان، لیندا کیانی، محمود پاک نیت، نیلوفر خوش خلق، تارا شفاهی، رامین راستاد، رحیم نوروزی و سیما تیرانداز ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار