رئیس حوزه هنری در نمایش خصوصی فیلم "میهمان داریم" مطرح کرد:

واقع‌گرایی فیلم "میهمان داریم" رئالیسم تخیلی نیست

نمایش خصوصی فیلم سینمایی "میهمان داریم" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از تولیدات حوزه هنری شب گذشته در سینما استقلال برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، شب گذشته نمایش خصوصی فیلم سینمایی "میهمان داریم" به کارگردانی "محمد مهدی عسگرپور" از تولیدات حوزه هنری با حضور "محمد مهدی عسگر پور" کارگردان، "محسن مومنی شریف" رئیس حوزه هنری؛ "کیومرث پوراحمد" و "همایون اسعدیان" و جمعی از اهالی سینما و نیز خانواده‌های شهدا در سینما استقلال برگزار شد.

"کامران ملکی" مجری برنامه در ابتدا گفت: امشب "میهمان داریم"، امشب مهمانان بزرگ و عزیزی داریم، مهمانانی به بزرگی خانواده معظم شهدا و جانبازان، امشب با حضور شما مهمانان در آرامش نشسته‌ایم و فیلم می‌بینیم، بد نیست قدری به عقب برگردیم و ببینیم که چه روزهایی را با نگرانی به سینما رفته و فیلم می‌دیدیم. سالهای دور جوان‌های ما از خانواده خداحافظی کرده و برای دفاع از میهن به جبه‌ها می‌رفتند و معلوم نبود که آیا این جوانان باز می‌گردند یا خیر؟

وی ادامه داد: یادمان نرود که این آرامش در ازای خونی بوده که این جوانان به پای میهن خود داده اند و باید قدر شهدا و جانبازان را برای این آرامش بدانیم و ای کاش امشب که مهمان‌های بزرگی داریم آنها را فراموش نکنیم.

منوچهر محمدی در ادامه برنامه به روی سن آمد و گفت: به سهم خودم از خانواده عزیز شهدا و طبعا هنرمندان عزیزی که به این مجلس آمده‌اند تشکر می‌کنم و به سهم خود از حوزه هنری که امکان ساخت این فیلم سینمایی را برای ما فراهم آورد تشکر می‌کنم و امیدوارم این فضا در سینما فراهم شود تا کلیه دوستان بتوانند آثار خود را بسازند و سابقه این 30 سال نشان داده بضاعت سینمای ایران خیلی بیشتر از این‌ها است.

محسن مومنی شریف،‌ رئیس حوزه هنری در ادامه برنامه گفت: البته این فیلم بخشی از دین سینمای ما به خانواده معظم شهدا، شهدا و جانبازان است که همه چیزمان را مدیون آنها هستیم و امیدوارم این فیلم را بپذیرند.

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان و مردم نگاهشان به جانبازان و خانواده شهدا نگاه واقع‌بینانه‌تری شود، جانبازان عزیز ما در آسایشگاه‌ها رنج می‌کشند و متاسفانه کسی و ارگانی به این رنج و عذاب توجه نمی‌کند.

مومنی شریف تصریح کرد: واقع‌بینی و رئالیسمی در این فیلم وجود دارد و تخیلی در کار نیست که معتقدم ادبیات هنری ما با این فیلم تغییر پیدا خواهد کرد و واقع‌گرایانه‌تر خواهد شد. این فیلم دغدغه دوستان سازنده بوده و به هیچ وجه سفارشی نیست.

در ادامه محمد حمزه‌زاده معاونت حوزه هنری، سهیل جهان‌بیگلری رئیس هنری سازمان سینمایی حوزه هنری، منوچهر محمدی تهیه کننده و محمدمهدی عسگرپور کارگردان فیلم "میهمان داریم" به همراه محسن مومنی شریف بر روی سن آمدند تا از مادر و پدر و همسران شهیدان حسین بی‌غم، قدرت‌الله بوجاری صفت، برادران ترکان، مهدی و محسن صباغچی، احمد امانی، سید عبدالرسول هاشمی و عیسی یعقوبیان بعنوان سنبل و نمایندگانی از خانواده های شهدا تقدیر کنند.

در ادامه فیلم سینمایی "میهمان داریم" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور اکران شد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار