مطهری : بازیکنان الاهلی دوپینگ تاکتیکی کرده بودند

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان تیم فوتبال الاهلی نسبت به بازی رفت در تهران با دوپینگ تاکتیکی فشار زیادی به نفت وارد کردند.

امیر ارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در ارتباط با دیدار مقابل الاهلی عربستان اظهار داشت : بازی فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم.بازیکنان تیم الاهلی نسبت به دیدار رفت در تهران دچار دوپینگ تاکتیکی شده بودند و دوندگی و حرکات آنها با آن دیدار قابل مقایسه نبود.از طرفی فشار تماشاگران و داوری یک طرفه به ضرر تیم نفت بود. تیم فوتبال الاهلی را در واقع باید قویترین تیم عربی حاضر در این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان دانست اما اجرای درست فرامین کادر فنی نفت منجر به نتیجه گیری ما در این بازی شد.
 
مهاجم نفت تهران در ارتباط با از دست دادن موقعیت های متعدد گلزنی در این مسابقه ابراز کرد: تیم نفت بیشترین بازی را در این فصل بین تمام تیم‌های لیگ برتر ایران انجام داده است.ما در طول سال تنها یک هفته استراحت کردیم و این موضوع منجر به خستگی بازیکنان نفت شده است. این خستگی دلیل از دست دادن تمرکز بازیکنان برای زدن ضربات آخر مقابل الاهلی بود اما خوشحالم که حسرت از دست دادن موقعیت ها را نخوردیم.
 
مطهری در رابطه با جوانگرایی منصوریان در تیم  نفت گفت: جوانگرایی تیم نفت و استفاده از اکثر بازیکنان در طول فصل مزیت بزرگی برای باشگاه نفت بود و خوشبختانه جوانان باشگاه به خوبی جواب اعتماد منصوریان را دادند.
 
مهاجم نفت در پایان  این گفت وگو بیان کرد : تیم نفت تهران از دید تمام کارشناسان فوتبال در قاره کهن پدیده این فصل لیگ قهرمانان آسیا است و خیلی خوشبینم که با رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت در تعطیلات بتوانیم گامی بلند برای قهرمانی این مسابقات برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار