سردار کمالی: نیروهای مسلح اجازه بازداشت پولادی را ندارد

جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح اجازه بازداشت پولادی را ندارد و مراجع قضایی باید در مورد این بازیکن حکم صادر کنند.

سردار کمالی: نیروهای مسلح اجازه بازداشت پولادی را ندارد
سردار موسی کمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: پولادی سرباز فراری است و هر چه سریعتر باید خودش را به سازمان نظام وظیفه معرفی کند. کمیته تقسیم ورزشکارها به تیم‌های نظامی وضعیت پولادی را مشخص می‌کند.

کمالی درباره اینکه پولادی اجازه خرید خدمتش را دارد یا نه، تصریح کرد: پولادی از جمله فوتبالیست‌هایی است که پرونده قضایی دارد براین اساس جرم این بازیکن شخصی است و نمی‌تواند از طریق پرداخت جریمه سربازی‌اش را خریداری کند.

*تراکتورسازی مرتکب تخلف شده است
سردار کمالی در مورد وضعیت شریفی در تیم تراکتورسازی بیان کرد: ورزشکاران محل خدمتشان در کمیته‌ای ویژه مشخص می‌شود در حال حاضر جلسه کمیته برای تعیین محل خدمت شریفی تشکیل نشده است.

بر این اساس مدیرعامل و بازیکن حق ندارد قبل از تشکیل جلسه کمیته با یکدیگر توافق کنند به هر حال اگر باشگاه تراکتورسازی با شریفی مذاکره کرده باشد مرتکب تخلف شده است.

 وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان حق ندارند در مورد سربازی‌شان اظهار نظر کنند و آنها باید تابع مقررات سازمان وظیفه عمومی باشند.

** بختیار رحمانی با اضافه خدمت مواجه شده است
جانشین نیروهای مسلح در خصوص وضعیت بختیار رحمانی گفت: مشمولان غایب که قبل از 22 بهمن 93 خودشان را به ستاد نیروهای مسلح معرفی کرده باشند با گذراندن 21 ماه خدمت سربازی ترخیص می‌شوند اما کسانی که بعد از مهلت قانونی مراجعه کرده باشند علاوه بر 21 ماه خدمت سربازی باید 6 ماه اضافه خدمت کنند.

سردار کمالی تصریح کرد: اگر مشمولان غایب حسن خلق نشان دهند، دو سوم اضافه خدمت‌شان بخشیده می‌شود و آن هم بستگی به نظر فرماندهان دارد.

** ورزشکاران متخلف حق همراهی تیم ملی را ندارند
جانشین نیروهای مسلح در مورد جلسه با کفاشیان گفت: این جلسه در ارتباط با تعامل و همکاری متقابل بین فدراسیون فوتبال و نیروهای مسلح برگزار شد. قانون ملاک و معیار این همکاری است و همه در برابر قانون یکسان هستند.

سردار کمالی در ادامه عنوان کرد: ورزشکاران متخلف حق همراهی  تیم ملی را ندارند ما از مسئولان فدراسیون فوتبال انتظار داریم که با متخلفین در چارچوب قوانین برخورد کنند و کمیته انضباطی فوتبال حکم‌هایی بر علیه متخلفان صادر کند در مجموع بحث همکاری فوتبالیست‌های متخلف در تیم ملی منتفی شده است.
 
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر 55 فدراسیون از قانون سرباز قهرمان استفاده می‌کنند و فدراسیون فوتبال هم می‌تواند از این ظرفیت قانونی بهره‌برداری کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال طبق تصمیم‌گیری صورت گرفته مقرر شد که جلسات بیشتری با فدراسیون فوتبال داشته باشیم تا هماهنگی‌های لازم به عمل آید.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۴
این سربازی هم مصیبتی برای نخبگان شده آخه کدوم آدم عاقلی نخبه رو میفرسته آموزشی . مگه نخبه ها قراره برن خط مقدم ؟
آخرین اخبار