باند سرقت احشام در بخش رضویه مشهد متلاشی شد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند حرفه‌ای سرقت احشام در بخش رضویه مشهد متلاشی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛سرهنگ حمید رزمخواه رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت احشام در منطقه رضویه مشهد با توجه به حوزه جغرافیایی جرم موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد دو مرد جوان شبانه با سر و صورت پوشیده با در دست داشتن شمشیر و قمه پس از ضرب و جرح دو چوپان گله ۳۰ راس گوسفند را سرقت کرده اند.

سرهنگ رزمخواه گفت:: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی اظهارات مالباخته تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و با توجه به شواهد و سر نخ‌های به جا مانده به یکی از آن‌ها مشکوک و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع‌آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت:: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی بود که در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت احشام با همدستی دو تن از دوستانش اعتراف کرد.

وی گفت: در ادامه این عملیات یکی از همدستان متهم دستگیر و با راهنمایی او ۱۳ راس از گوسفند‌ها از بازار دام جاده فردوسی کشف شد.

سرهنگ رزمخواه افزود: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی و دستگیری همدست متواری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام //ز. ج.
 


دستگیری باند حرفه‌ای سرقت احشام در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار