سلام .به چه دلیل من که حساب جاری دارم و بابت پولی که در حسابم موجوده هیچ سودی دریافت نمیکنم و بانک از محل پول من وام میده و سود میگیره چرا باید هزینه پیامک پرداخت کنم به نظر من حداقل باید کسانی که حساب جاری دارند از انها هزینه پیامک کسر نشه
مگر قرار نبود طبق همان قانونی که خود می نویسید و خود به آن اشاره می کنید و بعد کسر می کنید و برای هر خدمتی هر چه می خواهید می گیرید ، برای حسابهای جاری افراد در نزد خود سود روز شمار پرداخت کنید
سلام من از طرفی به بانک حق میدم چون شما برای خیلی چیزا پول میدید پس ده هزار تومن پول زیادی نیست
اما به مشتریان هم حق میدم که بانک به مشتریان احترام نذاشته و بی اجازه پول رو کسر کرده و از طرفی بعضی مشتریا در طول سال شاید 10 بار هم از عابر بانکشون استفاده نکنن آیا انصافه از اونها هم ده هزار تومن کسر کنن؟
مگه هزینه هر پیامکی که از طرف بانک به مشتری ارسال میشه از صورتحساب تلفن مشتری کم نمیشه ؟من پرینت کارکرد تلفنمو گرفتم سند هم دارم .تازه پارسال بابت ارسال هر پیامک 222 ریال کم شده امسال شده 232 ریال .پس این 5000 بابت چی بوده ؟لطفا پیگیری کنید .
كسر1ريال هم اضافه است اگر بانك سود روزشمار پول را بدهد خوب است . اگه مقاومتي در اين موردنكنيم ديگر بانكها نيز همين كار را انجام مي دهند .اگر بانك ملي از دريافت اين پول منصرف نشود همه ما هم تصميم خواهيم گرفت حتي يك روز هم پولمان را در اين بانك نگه نداريم و به محض واريزي حقوق يا هر مبلغ ديگر بلافاصله نسبت به انتقال آن به ديگر بانكها اقدام خواهيم نمود
دوستان سلام دیشب اخبار گفت برای لغو اس ام اس بانک ملی شماره 1 رو بفرستید به 100064140 منم این کار رو کردم امروز اس ام اس بانک ملی برام اومد که 5000 تومان کسر شده به حساب شما واریز شده ولی عملا چیزی به حساب من ریخته نشده است؟
من راضی نیستم و اینو خیانت در امانت میدونم چون این بانک در طول سال به قدر کافی از پول مردم استفاده میبره حالا پیامک جزو خدمات بانکه که باید به مشتری داده بشه دوستان من حسابمو انتقال میدم دوستانم خواهش میکنم حمایت کنن تا این عمل زشت بی پاسخ نمونه
اینم در نظر بگیرید که موقعی که میریم برای افتتاح حساب میگن این سود علی الحساب هست یعنی آخر هر سال باید یه مبلغی بابت سود قطعی به حسابها بریزند حالا نه تنها این پولها واریز نمیشه یه چیزیم دستی میگیرن، همه هوش واستعدادشون رو بکار گرفتن تا جیب مردم رو بزنند.راه مقابله با این رفتار فقط بستن حسابهاست.
اگر بياييم كلا حسابامون را تو بانكها ببنيديم اونوقته كه ميفهمند چه ....كردند حالا ببينيد كه بانكهاي ديكه هم اين كار را انجام ميدند نمونش بانك ملت كه از اول 10هزارتومان برميداره بخاط اونه كه هيچكس صداش در نميادفقط نوشتنه وحرف ولي عمل نيست
این پول باید بر اساس برداشت های هر شخص از حسابش محاسبه بشه! فرض کنید یکی در ماه 4 عملیات بانکی انجام میده یکی 500 تا و این خلاف عدالت اجتماعی یه که از هر نفر به یک اندازه کم بشه!
حدود ده برابر هزینه اس ام اسی که به اپراتورها داده اید از مردم گرفته اید .
هر اس ام اس ده تومان ، ماهیانه متوسط 5 پیام دارم میشود 50 تومان و در سال 600 تومان نه ده هزار تومان!
دوستان
کسی که کاسبی میکنه باید برای ابزار کارش سرمایه گذاری کنه
بانک هم داره نوعی کاسبی میکنه که یکی از ابزارهاش همین پیامک هست که باید خینه اونو خودش پرداخت کنه.
مگر وقتی میرید میوه میخرید فروشنده میگه اینقدر هم برای پلاستیکش بدید؟؟؟
مثلا همین انتقال پول که براش 800 ت.من میگیرن
یا مقلا مشاهده موجودی جساب که براش 100 تومن میگیرن اینها همه جزء .ظایف بانکه
دوستان همت کنید و حسابتونو از بانک ملی انتقال بدید تا درس غبرت بگیره و این کار هم باید با سایر بانکها هم صورت بگیره. هر کس موافقه و واقعا انجام میده همینجا اعلام کنه.
من که چند ساله با حساب بانک ملی کار نمیکنم و اون شماره ای رو که داده بودم تا برام پیام بیاد الان قطعه و بانک حق نداشت از حسابم پول برداره و این کار اسمش دزدیه ومن همین امروز میرم هم 5 تومن رو پس میگیرم هم حسابم رو میبندم به نشانه اعتراض
اون از ایرانسل که با مسابقاتش روزی ۲ تومن شارژ از ما میخوره هرکاری هم می کنیم که لغو بشن لغو نمیشه همین طور پشت سر هم میاد و ۱۲۰ تومن میکنه اینم از بانک ملی اصلا توقع نداشتم از این بانک
واقعا که دروغگویی تا این حد !!!!!کجا بانک ملی اطلاع رسانی کرده است؟چرا روزی که برای فعال سازی سامانه پیامکی به بانک مراجعه کردیم نگفتید این سامانه پولی است؟
دوستان من بازنشسته هستم چندروزپیش برای اینکه افزایش دستمزد فروردین رونمیدونستم ریختن یاخیر رفتم پیامک بانک رفاه رو فعال کردم وازمن هشت هزارتومن گرفتن ،نه حساب جدیدی بازکردم ونه کارتی گرفتم ،فقط برای فعال کردن گرفتند،
این حرکتشون توهین به مشتری هست!
بدون اجازه ۵ تومن از همه حسابا کم کردن!
برای بنده نه اطلاعیه ای اومد نه چیزی!
کاری به ۵ تومنش ندارم ولی اجازه نمیدم کسی اینجوری بهم توهین و بی احترامی کنه…
از دوستان دیگه خواهش می کنم اینبار رو متحد باشیم و همه حساب هامون رو خالی کنیم
لطفا فقط برای یکبار هم که شده متحد باشید...
اولا که اطلاع رسانی نشد.
ثانیا: اگر روزی یه پیام هم بخوان به من بدن میشه ماهی 30 پیام و 300 تومان و سالی3600 تومان نه سالی 10000 تومن واقعا که خیلی بی انصافیه.
اول بر میدارن بعد میگن اگه نخواستید بهتون بر میگردونیم.
از کیسه خلیفه میبخشن به اسم خدمات!!! والا تا اونجا که ما سوادمون میکشه کسی که میخواد خدمات بده تا مشتریاش بیشتر بشن خودش بایست هزینه کنه نه ازجیب مردم.؟؟؟
چرا خبر دروغ منتشر میکنن بانک ملی هیچ اطلاع رسانی نکرده و هیچ پیامکی نفرستاده که بگه قراره از حساب مردم پول برداشت کنه .
اگه به همین راحتی به حسابای مردم دست درازی میشه ..............
حالا اگر میخاد پول پیامک بگیره بهتره بابت هر تراکنش ی مبلغی بگیره که اونم 80 ریاله طبق تعرفه مخابرات - حداقل اینجوری به کسی ظلم نمیشه با این ده هزار تومن میشه 1250 تا پیامک داد که اکثر مشتریان اینقد تراکنش ندارن .
دروغ نگویید .به من اصلا اس نیومد.وگرنه انصراف میدادم...........................................................................................................
خدمت هموطنان گرامی عرض شود اولین روزی که رفتی فعالش کنی بهتون اعلام نمودند برای هرپیامک 250 ریال کسرخواهد شد واقعاٌ فراموش کاریم چرا بعضی مسائل را اینقدربزرنماجلوه میدیم
بعد از دیدن این پیامک ، به جستجوی کلمه نا آشنای «ساپتا» می پردازیم .
تا دریابیم علت کم شدن بی اجازه این مبلغ از حسابمان چه بوده است ؟
سایت رسمی بانک ملی "ساپتا " را اینگونه توضیح میدهد :
"بهینه سازی ارسال پیام کوتاه "
سرویس پیام کوتاه که هیچ بانکی تا کنون برای آن وجهی دریافت نکرده است ، حالا برای بهینه شدنش باید سالی ده هزار تومان به بانک ملی آبونمان بپردازیم !
سایت بانک ملی در ادامه برای توجیه این کار غیر قانونی آورده است :
"مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند میتوانند حداکثر تا تاریخ 5/2/1394 با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد 1 به شماره 100064140 نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام نمایند. "
تاریخی که دیگر گذشته ! و در واقع ما با نفرستادن عدد 1 به آن شماره رضایت خود را از طرح اعلام کرده ایم !
(به جای اینکه برای فعال شدن طرحی عددی ارسال کنیم ، برای غیر فعالسازی آن باید عددی ارسال میکردیم !)
در واقع برعکس عمل کردند :
بدون اطلاع رسانی قبلی و بدون اجازه ، ابتدا این سرویس را برایمان فعال کردند ؛ وجه آن را از حسابمان کم میکنند و ما مقصریم که به سایت بانک ملی سر نزده ایم و اخبار آن را مطالعه نکرده ایم !
10 هزار تومان شاید برای بعضی مبلغ ناچیزی باشد ولی :
اولا برای بانک ملی مبلغی کلان میشود
دوما اهانتی بزرگ به مشتریان بانک ملی است.
ثالثا و بدتراز همه مدل و بدعتی برای سایر بانک ها وارگان ها و سازمان هاست...
بعد از خواندن متن کامل خبر در سایت بانک ملی :
1- این مطلب را نشر دهیم .
2- نسبت به لغو این طرح اقدام کنیم .
3- موجودی خود در این بانک را به سایر بانک ها انتقال دهیم.
به ما هیج کونه اطلاع رسانی نشده بود و جالب اینکه وقتی پیامک کسر 5000 تومن اومد به یکی از بستگان که کارمند بانک ملی زنگ زدم ببینم بابت چیه ایشان هم خبر نداشت پس بیخود نگین اطلاع رسانی کردیم واقعا برای بانک ملی متاسفم وبیشتر برای خودم متاسفم که حساب حقوقیم در این بانک . حساب های بانک ملی رو کلا خای کردم توی حساب قرض الحسنه اینطوری هم دیگران از پول من با رضایت خودم استفاده میکنن هم کسی بی اجاره از حسابم برداشت نمیکنه
من صبح با رئیس شعبه بابت اینکار زشت درگیر شدم ، قرار شد 5000 تومن رو برگردونه وگرنه میرم سروقتش !!! ساده اندیش نباشید می خواستین افزایش حقوق بانکی ها رو از کجا بیارن . تا الان بانک ملی تنها بانکی بود که بهش اعتماد داشتم. ولی الان حساب رو خالی کردم. خیلی حرکت زشتی بود.
هیچ پیامکی مبنی بر اینکه آبونمان کسر می شود برای بنده ارسال نشده واین یک دروغ محض ویک کار غیر اخلاقی است حتی در زمان مراجه به بانک جهت درخواست پیام کوتاه در فرم درخواست هم به آبونمان اشاره ای نشده است .
خخخخخخ نه دیگه نشد درست نیست ما پولمونو بدیم دست بانک بعد ازش سود بگیریم خخخ
رضا
۱۱:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
ببینید بانک ملی یکی از بانکهایی است که بیشترین طرف قرارداد رو با سازمانها و نهادهای دولتی داره و بیشتر حقوقهای کارمندان دولت در این بانک می باشد حالا شما با حساب سرانگشتی حساب کنید که اگر حقوق واریزی کارمندان فقط 24 ساعت تو حساب بانک باشه چه سوده به آن تعلق میگیره و دیگر اینکه کارمندان که حسابشون رو فوری سر برج خالی نمیکنند این مبلغ سودی که از این حسابها دریافت می کنند خیلی بیشتر از این مبالغی است که عنوان کردن برا هزینه پیامک پرداخت میکنیم
از یک موسسه عمومی که قدیمی و خوش سابقه است دروغ به این بزرگی خیلی عجیب است مبنی بر اینکه ما اطلاع رسانی کردیم کدام اطلاع رسانی؟؟پس چی شد اون حرف که هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی اران میدرخشد؟؟؟؟
حالا كه به دروغ ميگيد خبر داديم وما مطلع نشديم لااقل بگويدچطوري مي توانيم انصراف بدهيم.
ما ازاين همه خدمات رايگان بانكها در قبال نگهداري پولهاي بي زبونمون خسته شديم.
با سلام اولا اطلاع رساني صورت نگرفت درثاتي اين يك خدمات از طرف بانك براي مشتريانشان است درازاءپولهايي كه دريافت ميكنند تااز ورودي هاي بانك جلوگيري شود درضمن هزينه چاپ كاغذبراي بانك هم كمترمي شودولي درصورتي كه اين روند ا پيداكندصفوف بانك شلوغ ميشود مردم چه گناهي كرده اندكه دربانك افتتاح حساب ميكنند
من یادم نمیاد برگه های رو مبنی بر اینکه بانک میتونه بدون هماهنگی از حسابم مبلغی رو کسر کنه امضا کرده باشم ، کاش ذره ی برای مشتریان خود ارزش قائل میشدید در اولین فرصت حسابمو به نشانه ی اعتراض می بندم امید است شما دوستان نیز همین کارو به نشانه اعتراض به این سیاست غلط انجام بدیم
واقعا جای تاسف داره که همچین بانکی که به گفته خودش هدفش خدمت به مردمه ،بیادبدون اجازه ازحساب مردم پول برداره.
والا ماکه تادیروز هیچ پیامکی مبنی برقطع سرویس نیومده بود،تااینکه ساعت 7صبح پیامک اومد که 5000هزارتومن ازحسابم کم کردن.
((در دیزی بازه ، حیای گربه کجارفته))
پیشنهاد: هزینه ارسال هر پیامک با هماهنگی اپراتورها از مشتری اخذ شود و هرکس به تعداد پیامکی که دارد طبق تعرفه به اپراتور پرداخت کند و بانک نه پولی از مشتری بگیرد نه پولی به اپراتور بپردازد این عادلانه تر است چرا که ممکن است بسیاری فقط مثلا 50پیامک داشته باشند چرا باید 10 هزارتومان پرداخت کنند.
واقعا تاسف بار كه به اين راحتي دروغ ميگن به صاحبان حساب پيامك زده شده و اطلاع رساني كردن.شرم آور است كه حتي براي كمترين سرويسي كه به مشتريان ميدن هم ميخوان هزينه شو از خود مردم بگيرند.
حتما فردام از حساب مردم به عناوین مثه آب و برق و گاز و تلفن شعب و خورد وخوراک کارمندای بانک و هزینه ایاب وذهاب شون رو از حساب مردم کم می کنند
من که راضی نیستم
سلام دوستان چه بگید اطلاع رسانی شده چه نشده از حسابها برداشت شده باید بانک اگر میخواستاینکار را بکنه عادلانه این کار ارانجام میداد یعنی پیامکی حساب میکرد شاید یک مشتری در سال 500 تا تراکنش داشته باشه و مشتری دیگه 20 تا در صورتی که از هر دو مشتری به یک اندازه کم میشه که بدور از انصافه آیا عادلانه است؟
می ریزید تو جیباتوپول اپراتور در برابر بهره های پول مردم هیچه
!!!!!!
اما به مشتریان هم حق میدم که بانک به مشتریان احترام نذاشته و بی اجازه پول رو کسر کرده و از طرفی بعضی مشتریا در طول سال شاید 10 بار هم از عابر بانکشون استفاده نکنن آیا انصافه از اونها هم ده هزار تومن کسر کنن؟
با پولای ما حال می کنن
هر اس ام اس ده تومان ، ماهیانه متوسط 5 پیام دارم میشود 50 تومان و در سال 600 تومان نه ده هزار تومان!
کسی که کاسبی میکنه باید برای ابزار کارش سرمایه گذاری کنه
بانک هم داره نوعی کاسبی میکنه که یکی از ابزارهاش همین پیامک هست که باید خینه اونو خودش پرداخت کنه.
مگر وقتی میرید میوه میخرید فروشنده میگه اینقدر هم برای پلاستیکش بدید؟؟؟
مثلا همین انتقال پول که براش 800 ت.من میگیرن
یا مقلا مشاهده موجودی جساب که براش 100 تومن میگیرن اینها همه جزء .ظایف بانکه
دوستان همت کنید و حسابتونو از بانک ملی انتقال بدید تا درس غبرت بگیره و این کار هم باید با سایر بانکها هم صورت بگیره. هر کس موافقه و واقعا انجام میده همینجا اعلام کنه.
بدون اجازه ۵ تومن از همه حسابا کم کردن!
برای بنده نه اطلاعیه ای اومد نه چیزی!
کاری به ۵ تومنش ندارم ولی اجازه نمیدم کسی اینجوری بهم توهین و بی احترامی کنه…
از دوستان دیگه خواهش می کنم اینبار رو متحد باشیم و همه حساب هامون رو خالی کنیم
لطفا فقط برای یکبار هم که شده متحد باشید...
ثانیا: اگر روزی یه پیام هم بخوان به من بدن میشه ماهی 30 پیام و 300 تومان و سالی3600 تومان نه سالی 10000 تومن واقعا که خیلی بی انصافیه.
از کیسه خلیفه میبخشن به اسم خدمات!!! والا تا اونجا که ما سوادمون میکشه کسی که میخواد خدمات بده تا مشتریاش بیشتر بشن خودش بایست هزینه کنه نه ازجیب مردم.؟؟؟
اگه به همین راحتی به حسابای مردم دست درازی میشه ..............
حالا اگر میخاد پول پیامک بگیره بهتره بابت هر تراکنش ی مبلغی بگیره که اونم 80 ریاله طبق تعرفه مخابرات - حداقل اینجوری به کسی ظلم نمیشه با این ده هزار تومن میشه 1250 تا پیامک داد که اکثر مشتریان اینقد تراکنش ندارن .
من که فردا صبح حسابم رو خالی میکنم
هر چند بانک ها یکی از یکی بدترن
بانک ملي
آبونمان ساپتا:50,000-
حساب:*****
مانده: *****
بعد از دیدن این پیامک ، به جستجوی کلمه نا آشنای «ساپتا» می پردازیم .
تا دریابیم علت کم شدن بی اجازه این مبلغ از حسابمان چه بوده است ؟
سایت رسمی بانک ملی "ساپتا " را اینگونه توضیح میدهد :
"بهینه سازی ارسال پیام کوتاه "
سرویس پیام کوتاه که هیچ بانکی تا کنون برای آن وجهی دریافت نکرده است ، حالا برای بهینه شدنش باید سالی ده هزار تومان به بانک ملی آبونمان بپردازیم !
سایت بانک ملی در ادامه برای توجیه این کار غیر قانونی آورده است :
"مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند میتوانند حداکثر تا تاریخ 5/2/1394 با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد 1 به شماره 100064140 نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام نمایند. "
تاریخی که دیگر گذشته ! و در واقع ما با نفرستادن عدد 1 به آن شماره رضایت خود را از طرح اعلام کرده ایم !
(به جای اینکه برای فعال شدن طرحی عددی ارسال کنیم ، برای غیر فعالسازی آن باید عددی ارسال میکردیم !)
در واقع برعکس عمل کردند :
بدون اطلاع رسانی قبلی و بدون اجازه ، ابتدا این سرویس را برایمان فعال کردند ؛ وجه آن را از حسابمان کم میکنند و ما مقصریم که به سایت بانک ملی سر نزده ایم و اخبار آن را مطالعه نکرده ایم !
10 هزار تومان شاید برای بعضی مبلغ ناچیزی باشد ولی :
اولا برای بانک ملی مبلغی کلان میشود
دوما اهانتی بزرگ به مشتریان بانک ملی است.
ثالثا و بدتراز همه مدل و بدعتی برای سایر بانک ها وارگان ها و سازمان هاست...
بعد از خواندن متن کامل خبر در سایت بانک ملی :
1- این مطلب را نشر دهیم .
2- نسبت به لغو این طرح اقدام کنیم .
3- موجودی خود در این بانک را به سایر بانک ها انتقال دهیم.
صرفا جهت اطلاع!
ما ازاين همه خدمات رايگان بانكها در قبال نگهداري پولهاي بي زبونمون خسته شديم.
والا ماکه تادیروز هیچ پیامکی مبنی برقطع سرویس نیومده بود،تااینکه ساعت 7صبح پیامک اومد که 5000هزارتومن ازحسابم کم کردن.
((در دیزی بازه ، حیای گربه کجارفته))
من که راضی نیستم
قبلا هیچ اطلاعی داده نشده بود
واقعا که
من که راضی نیستم