این کار بانک که بدون اطلاع رسانی اقدام به کسر پول مردم نموده دزدی محسوب می شود، چرا که بانک بجای اعلام انصراف صاحبان حساب، اعلام می کرد اگر کسی موافق و یا متقاضی ادامه خدمات مذکور است اعلام کنند تا ضمن کسر مبلغ، خدمات را نیز ارائه نمایید. ما راضی نیستیم چونکه این کار بانک حرام می باشد.
اولا چرا تو روز روشن؟ کی وکجا اطلاع رسانی کردید دوما چرا علنا تو روز روشن دست تو جیب مردم میکنید تا بانکای دیگرم یاد بگیرند.ثالثا وظیفه هر بانکیه چون بهره پول مردم رو می خوره.
راضی بودن صاحب حساب برای شما چقدر مهم است؟بنظر شما ارسال پیام توسط بانک نباید جز خدمات آنها باشد و باید پول آن از مشتریان کسر شود واقعا برای بانک ملی متاسفم فکر کنم تا چند وقت دیگر به خاطر نشستن روی صندلی ، استفاده از کولر و حرف زدن با کارمندان بانک از حسابمان پول برمی دارند
این هم مشتری مداری جدید بانک ملی.با این کار فقط مشتریهای خودتون رو از دست میدید.یکیش خود من تمام حسابم رو به بانک ملت منتقل کردم تمام کارت های عضو شتاب کار ما رو راه میندازه هر بانکی که مشتری مدارتر باشه موفق تره
بابا کدوم اطلاع رسانی
بعد می گن چرا مردم می رن حسابهاشون می برن تو بانکهای خصوصی
بانک ملی به جای اینکه سعی کنه به مردم خدمات بیشتری نسبت به بانکهای دیگه بده واسه ساده ترین خدماتی که میده از مردم هزینه می گیرده
بنده بم اطلاع رسانی نشده و هر روز هم تو سایت های خبری هستم و هیچ خبری در این خصوص ندیدم
همین الان که دارم این نظر رو میدم دارم آماده میشم برم بانک ملی کلا حسابم رو ببندم
بانک ملی از حساب مشتریان بدلیل ارسال پیام کسر می نماید آیا پولی که در حساب بانک از طریق مشتریان باقی می ماند و سود آنرا از مردم می گیرند حساب نیست پس پول سود مردم چه می شود که با آن به مردم وام پرداخت و سود دریافت می کنید
با سلام
طبق قانون و عرف هيچ مبلغي نمي بايستي از حساب مشتري بدون داشتن سند و امضا مشتري كسرگردد.
.بجاي انتشارپيامك و يا هرچيزديگري به عنوان (اطلاع رساني مورد ادعا) ،بانك ها مي بايستي از مشتريان مي خواستند تا با مراجعه به يكي از شعبات سندي را به امضا برسانند و موافت خود را با برداشت اين مبلغ در خصوص خدمات ارائه شده بپردازند.اگراين روال ادامه يابد مطمئنا مردم به اين نتيجه خواهند رسيد كه پول هاي آنها درمحلي است كه هيچ تضمين و ضمانتي درمقابل درست بردن به آن وجود ندارد و همان بهتر كه درمنازل و گاو صندوق هاي خانگي نكهداري شود.
شاید بهتر بود همه را حذف می نمودین بعد هر کسی تمایل داشت با کدی که به شماره پیامک بانک ملی اعلام می نمود فعال می شد.
قرار نیست که همه هزینه های شما را مردم پرداخت نمایند و در سودهای شما شریک نباشند.
دروغ میگن
مثلا در خانواده ی ما به هیج وجه حتا یک پیامک جهت اینکه میخوان این سیستم را پولی کنند و هزینه ای باید بدیم دریافت نشده.
هیچ اطلاع رسانی واقعی ای نشد و همش دروغ محض هست.
سلام
واقعا کار بانک ملي بسيار بسيار زشت بود
در اين طرح از کسي که 1000 تراکنش داره و 1000 پيامک براش ارسال ميشه و کسي که 10 تراکنش داره و 10 پيامک براش ارسال ميشه يک مبلغ گرفته ميشه که در سال 10000 تومان است و اين نهايت بي انصافي است اون بدبختي که در حسابش 50000 تومان هست و اون که 1000000000 يک ميليارد پول تو حسابشه بايد يه مبلغ پرداخت کنن
خواهشا بگين پول هاي مردم رو برگردونن
من به شخصه راضي نيستم
واسلام
صبح امروز مشتریان بانک ملی با دریافت پیامکی که حاکی از کم شدن مبلغ 50،000 ریال از حسابشان است مواجه شدند
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه.. خواهشا حسابهایتان را ببندید
دروغ میگن.میخوان ماست مالی کنن.بخدا همچین درخواستی برای من نیومده.من اصلا بانک ملی کار نمیکنم.فقط یه خرده پولی به حساب ملی داشتم و ازش بیخبر بودم حتی...
سلام برا من که اولین پیام که امده از این بانک همین پیامی بوده که پول کسر گردیده واصلا با این حساب و بانک ملی هم از زمان افتتاح حساب که حدود چهار ساله کار نکردم که بخواد پیامک بده.
با سلام ، اینکه میگن اعلام کردن چرت و پرته، کجا اعلام کردن؟ برای ما که نه پیامک نیومد و نه از تلویزیون شنیدیم.
در راستای ناراضی کردن مردم خوب اقدام کردند.
وقتی سازمان هدفمندی بدون اطلاع قبلی به مردم سهمیه ی بنزین رو قطع میکنه بانک ملی هم باید این کار ور بکنه. از فردا بقالی سر کوچمون هم از این دست اقدامات انجام میده.
مشتاق
۰۰:۲۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
عجب!!!!
برای من ی بار پیام اومد و تا مرداد ماه مهلت انصراف داده بود نه خرداد!!!
برای من که هیچ پیامی نیومده بود.من رای نیستم واسه بانک ملی متاسفم که با این همه درآمد پول پیامکم از ما میگیره.
مرتضی
۰۰:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
کاری که بانک ملی انجام داد واقعا زشت بود،
اعضای خانواده ما که تصمیم گرفتن فردا حساب بانکی خودشون رو به بانک دیگه انتقال بدن و امیدوارم بقیه مشتری ها همین حرکت رو دنبال کنن.
اصلا بگید هزار میلیارد تومن پول پیامک شده باشه
چرا باید پولشو از حساب مردم کم کنید؟؟؟
شما وظیفتونه که این کارو انجام بدید و پیامک ارسال کنید
چطور وقتی مردم پولشونو میذارن بانک خوبه،ولی موقع هزینه پیامک که میشه پولشو میگیرید،اونم بی اجازه!!!
واقعا برای شما متاسفم با این خدماتی که میدید به مشتریا،حتما دو روز دیگه میخواید بی اجازه پول از حساب مردم بردارید بگید این آبونمان اینه که داریم پولتونو نگه میداریم!!!
کارشناسان بانکها بیشتر بسمت کاهش هزینه می روند متاسفانه به طرق مختلف از جیب مشتریها می برند ؟ تازه سودی که از حساب کوتاه مدت عابر بانک عاید بانکها میشه ، حرفی به میان نشده ؟ یا راجب آن اطلاع رسانی نشده ؟؟؟؟
چرا بابا دیگه جوک داری میکی از خودت جوکه ساله 9999 داری از خودت میسازی یعنی چی که میگی اولا با توجه به مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور رسوب پول در حسابها سودی برای بانک ندارد و بانک ملی در سال گذشته میلیاردها تومان زیان داد و بهترین کار جهت کاهش زیان صرفه جویی در هزینه ها میباشد.آیا تاکنون بانک زیان خود را از شما دریافت کرده؟؟
یه جوری میگی که هر کی ندونه فکر میکنه که تا دیروز از اون سودایه میلیاردیشو به ما میداده که حالا بخواد ضررشو از ما بگیره ثانیا حرفه مفتی هست که اگه کسی بگه بانک ضرر میکنه اونها جایی نمیخوابن که زیرشون اب بره بلکه زیرت استخر اب ول میدن فقط جونه مادرت مزخرف نباف از خودت سوکوت کنی نمیگن زبون نداری فقط ساکت باش همین
علی
۰۸:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
میدونی کم کردن 115 ریال بابت هر پیامک برای مخابرات چه سودی داره؟؟؟؟
شما اگر مردید و دنبال دزد برید به مخابرات بگید هزینه هر پیامک باید 50 ریال باشه مگه مخابرات چیکار میکنه برا هر پیامک 115 ریال میگره
حمید رضا رفیق
۲۳:۵۴ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
مشکل نداره ما انصراف میدیم ولی هر روز میریم بانک صورتحساب میگیریم اونوقتم کاغذ هاشون تموم میشه
بانک ملی بابت هر صفحه کاغذ هم 500 تومان پول می گیره. خیالت راحت فکر همه جاشو کردن.
ناشناس
۱۵:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
من حدود 4 میلیارد و هفتصد پولمو تا 2 روز دیگه از این بانک انتقال میدم
علی
۰۷:۴۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
هموطنان محترم
تصمیم کسر هزینه آبونمان ساپتا توسط مدیران ارشد بانک گرفته شده و هیچ ربطی به پرسنل وکارمندان زحمت کش بانک در شعب و سایر واحدها ندارد آنها فقط مجری دستورات مدیران ارشد خود میباشند خیلی از کارمندان نیز از انجام این کار راضی نبوده ولی این کار انجام گرفت
اولا با توجه به مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور رسوب پول در حسابها سودی برای بانک ندارد و بانک ملی در سال گذشته میلیاردها تومان زیان داد و بهترین کار جهت کاهش زیان صرفه جویی در هزینه ها میباشد.آیا تاکنون بانک زیان خود را از شما دریافت کرده؟؟
دوما وجه حسابهای ادارات دولتی نزد بانک مرکزی و خزانه کشور واریز میگردد و پولی نزد بانک ملی نیست فقط دریافت و پرداخت توسط این بانک انجام میشود.
سوما آیا اپراتورهای تلفن همراه جهت مشتری مداری هزینه پیامک از شما نمیگیرند؟
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
بیچاره ها انصراف ندید!
انصراف بدید این بار ده هزارم کم بکنه دیگه پیامکش نمیاد!
این درستش نیست پول مردم امانت پیش شماس
چرا از من كم كردن
حالا چجوری باید انصراف داد؟
بی انصاف
بعد می گن چرا مردم می رن حسابهاشون می برن تو بانکهای خصوصی
بانک ملی به جای اینکه سعی کنه به مردم خدمات بیشتری نسبت به بانکهای دیگه بده واسه ساده ترین خدماتی که میده از مردم هزینه می گیرده
همین الان که دارم این نظر رو میدم دارم آماده میشم برم بانک ملی کلا حسابم رو ببندم
لطفا پولهاي كسرشده ازحقوق بابت وام را از حساب خارج كنيد
طبق قانون و عرف هيچ مبلغي نمي بايستي از حساب مشتري بدون داشتن سند و امضا مشتري كسرگردد.
.بجاي انتشارپيامك و يا هرچيزديگري به عنوان (اطلاع رساني مورد ادعا) ،بانك ها مي بايستي از مشتريان مي خواستند تا با مراجعه به يكي از شعبات سندي را به امضا برسانند و موافت خود را با برداشت اين مبلغ در خصوص خدمات ارائه شده بپردازند.اگراين روال ادامه يابد مطمئنا مردم به اين نتيجه خواهند رسيد كه پول هاي آنها درمحلي است كه هيچ تضمين و ضمانتي درمقابل درست بردن به آن وجود ندارد و همان بهتر كه درمنازل و گاو صندوق هاي خانگي نكهداري شود.
شاید بهتر بود همه را حذف می نمودین بعد هر کسی تمایل داشت با کدی که به شماره پیامک بانک ملی اعلام می نمود فعال می شد.
قرار نیست که همه هزینه های شما را مردم پرداخت نمایند و در سودهای شما شریک نباشند.
در کنار این همه سودی که بانک میکنه می تونست از اینمباغ بگذره
مثلا در خانواده ی ما به هیج وجه حتا یک پیامک جهت اینکه میخوان این سیستم را پولی کنند و هزینه ای باید بدیم دریافت نشده.
هیچ اطلاع رسانی واقعی ای نشد و همش دروغ محض هست.
واقعا کار بانک ملي بسيار بسيار زشت بود
در اين طرح از کسي که 1000 تراکنش داره و 1000 پيامک براش ارسال ميشه و کسي که 10 تراکنش داره و 10 پيامک براش ارسال ميشه يک مبلغ گرفته ميشه که در سال 10000 تومان است و اين نهايت بي انصافي است اون بدبختي که در حسابش 50000 تومان هست و اون که 1000000000 يک ميليارد پول تو حسابشه بايد يه مبلغ پرداخت کنن
خواهشا بگين پول هاي مردم رو برگردونن
من به شخصه راضي نيستم
واسلام
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه.. خواهشا حسابهایتان را ببندید
کسی تا به حال در این خصوص به من اطلاع رسانی نکرده بود
من از سرویس پیام کوتاه بانک ملی استفاده نمیکردم ولی 5000 تومان از حسابم کسر شده.
در راستای ناراضی کردن مردم خوب اقدام کردند.
برای من ی بار پیام اومد و تا مرداد ماه مهلت انصراف داده بود نه خرداد!!!
اعضای خانواده ما که تصمیم گرفتن فردا حساب بانکی خودشون رو به بانک دیگه انتقال بدن و امیدوارم بقیه مشتری ها همین حرکت رو دنبال کنن.
چرا باید پولشو از حساب مردم کم کنید؟؟؟
شما وظیفتونه که این کارو انجام بدید و پیامک ارسال کنید
چطور وقتی مردم پولشونو میذارن بانک خوبه،ولی موقع هزینه پیامک که میشه پولشو میگیرید،اونم بی اجازه!!!
واقعا برای شما متاسفم با این خدماتی که میدید به مشتریا،حتما دو روز دیگه میخواید بی اجازه پول از حساب مردم بردارید بگید این آبونمان اینه که داریم پولتونو نگه میداریم!!!
والا من تازه فهمیدم که شما میگین قبلا اطلاع رسانی شده
بی اطلاعی برای اعتبار بانک خیلی بده
یه جوری میگی که هر کی ندونه فکر میکنه که تا دیروز از اون سودایه میلیاردیشو به ما میداده که حالا بخواد ضررشو از ما بگیره ثانیا حرفه مفتی هست که اگه کسی بگه بانک ضرر میکنه اونها جایی نمیخوابن که زیرشون اب بره بلکه زیرت استخر اب ول میدن فقط جونه مادرت مزخرف نباف از خودت سوکوت کنی نمیگن زبون نداری فقط ساکت باش همین
شما اگر مردید و دنبال دزد برید به مخابرات بگید هزینه هر پیامک باید 50 ریال باشه مگه مخابرات چیکار میکنه برا هر پیامک 115 ریال میگره
تصمیم کسر هزینه آبونمان ساپتا توسط مدیران ارشد بانک گرفته شده و هیچ ربطی به پرسنل وکارمندان زحمت کش بانک در شعب و سایر واحدها ندارد آنها فقط مجری دستورات مدیران ارشد خود میباشند خیلی از کارمندان نیز از انجام این کار راضی نبوده ولی این کار انجام گرفت
اولا با توجه به مشکلات اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور رسوب پول در حسابها سودی برای بانک ندارد و بانک ملی در سال گذشته میلیاردها تومان زیان داد و بهترین کار جهت کاهش زیان صرفه جویی در هزینه ها میباشد.آیا تاکنون بانک زیان خود را از شما دریافت کرده؟؟
دوما وجه حسابهای ادارات دولتی نزد بانک مرکزی و خزانه کشور واریز میگردد و پولی نزد بانک ملی نیست فقط دریافت و پرداخت توسط این بانک انجام میشود.
سوما آیا اپراتورهای تلفن همراه جهت مشتری مداری هزینه پیامک از شما نمیگیرند؟
انصراف بدید این بار ده هزارم کم بکنه دیگه پیامکش نمیاد!