چرا دوچرخه برقی.موتور برقی و خودرو برقی در ایران به مرحله تولید انبوه نمیدسد که بتوانیم استفاده کنیم.البته دوچرخه برقی میددرایو. و موتور برقی گیربکس دارد منظورم است
تلاش خوبیه . متشکرم . امیدوارم تولید برق با استفاده از باد یا انرژی خورشیدی هم به موازات تولید ماشین برقی پیشرفت داشته باشه که تو آلودگی هوا موثر باشه .
سه سال پیش سمندای اف۷دوگانه با وسایل بوش آلمان راباشرایط لیزینگی خریدم با۱۵میلیون پیش و قیمت ۳۳میلیون که خودم شرایط را انتخاب کردم.الآن چی؟خودرونقدش شده ۱۳۰میلیون و هرکسی خودرونداره دیگه بایدخوابش راببینی!!!!!!!
تست اولیه یک تا چه مسافتی باهر بار شارژ دو قدرت وسرعت داخل سربالایی های طولانی و چه نوع باطری بکار رفت وعمر باطری چند سال و ایا اگه قطعه خراب شد واز کار افتاد اون قطعه در دسترس هست یا نه ..و همچنین متخصصان توان این را دارند که نوعی دینام الترناتر روی این خودرو بکار ببرن که وقتی در حال حرکت است برق باطری را تامین کنند .
لینم باز یه چیزی تو مایه های لباس فضانوردی جهرمیه.هشتگ اینده روشن یادتون رفته بزنین خخخخخخ نه جهرمی رفت یه سرچ بزنه تو نت ببینه لباس فضا نوردی چ شکلیه نه اینا خب عزیزمن اگر تمام برقیه اونا چیه توی کاپوتش
خودروساز نداریم که بخوایم خودروی ملی داشته باشیم.
تا انحصار هست،از تولید خبری نیست.
تنها خبری که از خودروسازی به گوش میرسه و همه باور می کنند،خبر افزایش قیمته
سلام در جواب این علی اقا راجع به رادیات و اب رادیات باید بگم ماشین الکتریکی دارای موتور بنزینی متفاوت است که در مواقع نبود برق مخصوص خودرو کار شارژ باتری را انجام میده
حتی خودروهای هیبریدی کره ای هم به همین فرمول ساخته میشن فقط وظیفه شارژ باتری را دارن بیشتر مطالعه کنید عزیز
باسلام!اگر مدیران ایران خودرو وسایپا دست از استخدام پسر خاله وپسرعموبردارن وچهارتا از همین فرغ اتحصیلان شریف یا امیرکبیر وغیره روبه کار کیرند!موتور اتومبیل که سهله!موتور جت رو بومی سازی میکنند
دوست عزیز این خودرو هنوز شماره گذاری نرفته که پلاک بهش بدن
برای بعضی از این دوستان با این اطلاعات شون
متاسفم
ماشین تا سند نخوره به نام شخص حقیقس یا حقوقی
پلیس بهش پلاک نمیده
قراره یه ارابه مرگ دیگه وارد بازار کنن اصلا توجه کردن تیبا به عنوان یه خودرو برقی ایرودینامیک نیست و اینکه باتری و به اون سنگینی جلو ماشین گذاشتین ماشین هنگام دور زدن صاف میره دره اصلا همه اینا به کنار کجا شارژش کنیم این ماشین با این باتری کوچک نیازمند شارژ در هر سه ساعت است اگه حساب کنین میبینین که هزینه شارژش از سوخت گرانتر در میاد تازه کجاش ایرانسل ما غیر از بدنه توانایی تولید کدام بخشش رو داریم و اینکه این همه قطعات خارجی توش بکار برده شده قیمتش رو چقدر میکنه این یه پراید دیگه در بخش ماشین های برقی است که چند ماه بعد از تولید التماس میکنن که تولیدش رو متوقف کنید.
اولین خودروی الکتریکی ایرانی متعلق به " آقای جمشید آرین " بوده که چون جزء لابی های شون نبوده ، به جای حمایت ، مقابلش ایستادند ،، با جستجوی نام وی در اینترنت و برنامه ثریا می توانید به مقالات با ارزشی دست یابید اگر تا حالا حذفش نکرده باشند
این ها فقط تبلیغاته موتورش و باطری چینیه.شاسی هم که ۲۰۶
ماشین۲۰%ایرانیه.
از نظر فنی مثل این میمونه پیکان رو بخوای جای بنز می باخ به مردم بدی.
رفتار وزیر صنعت و معاونانش شرم آور و مسخره است.
کاش به برادران چینی میگفتید رو موتورش به زبان پارسی بنویسن ساخت ایران تا به زبان انگلیسی دوستان عزیز کاش اطلاعات کافی میداشتین که چین به هر اسمی تولید میکنه حتما نباید انگلیسی باشه میتونه چینی باشه یا فارسی یا ترکی یادتون باشه تو چین کار نشد نداره
شما تو پراید که چند سال هست موندین من خودم پراید کره ای داشتم اشتباه کردم فروختم که نو بخرم دیگه از پا افتادم بس که در نمایندگی رفتم حالا خودرو برقی میخوان درست کنن
سر رشته انچنانی ندارم اما هرچی فکر کردم دیدم خودرو تمام برقی چرا باطری ۶۵امپر اتمی صبا باطری داشت چون خودرو برقی که دیگه باطری ۶۵امپر لازم نداره برا روشن شدن موتور برقی با استارت یه منبع برق باطری بزرگ داره که سوییچ باز کنی موتور برقی روشن میشه.
موتور های خودرو های برقی روشن نمیشن .کارکردشان دقیقا مثل باتری و آرمیچر هستش که یه کلید اضافه کنید میتوانید جریان برق رو قطع و وصل کنید .با زدن کلید(سویچ ) جریان برق وصل شده و آرمیچر( موتور )میچرخه.
بر خلاف موتور های درون سوز که موتور مدام روشنه و صفحه کلاچ ابزار کنترل سرعت و انتقال نیروی چرخش دور موتور به گیربکس هستش (سرچ موتور های درون سوز)
ای بابا ماشین برقی اولین ماشینی بود که درسال 2012 به بازار آمد به نام تالاسما هفت ساعت شارح میشه و تا 420 کیلومتر هم میتونه برده این را هم بدانید که شرکت هفت سال برای این ماشین گارانتی گذاشته تمام وسایل اون را فقط صاحب ماشین باید خودش ماشین را هرشب شارژ کنه وگرنه همه کارها به عهده شرکت است امسال بود اگه دیده باشید ویا از رسانه ها شنیده باشید یک زوج از کره بود انگار با ماشین برقی به ایران آمده بودند و از آنها داشتند گزارش تهیه میکردند
یعنی این خودرو به تولید انبوه و استفاده عموم میرسه؟
مریدحضرت علی
۱۸:۵۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
خب این ماشین روساختین به تولید انبوه رسوندین کی توان خریدشو داره
پراید که پنج میلیون نمی ارزه دارین ۶۳میلیون میدین فقط نشون میدین که میتونیم بسازیم کی توان خریدشو داره ........
الان رانا مثلا فقط برقی میاد
مثلا رانا فقط برقی بیاد نه اینکه هیبریدی یا هم برقی و هم بنزینی یا گازی و نه اینکه بگین شاید اومد شاید نه!
تلاش خوبی است
تا انحصار هست،از تولید خبری نیست.
تنها خبری که از خودروسازی به گوش میرسه و همه باور می کنند،خبر افزایش قیمته
حتی خودروهای هیبریدی کره ای هم به همین فرمول ساخته میشن فقط وظیفه شارژ باتری را دارن بیشتر مطالعه کنید عزیز
برای بعضی از این دوستان با این اطلاعات شون
متاسفم
ماشین تا سند نخوره به نام شخص حقیقس یا حقوقی
پلیس بهش پلاک نمیده
پس باید ارزونترین ماشین باشه
ماشین۲۰%ایرانیه.
از نظر فنی مثل این میمونه پیکان رو بخوای جای بنز می باخ به مردم بدی.
رفتار وزیر صنعت و معاونانش شرم آور و مسخره است.
بر خلاف موتور های درون سوز که موتور مدام روشنه و صفحه کلاچ ابزار کنترل سرعت و انتقال نیروی چرخش دور موتور به گیربکس هستش (سرچ موتور های درون سوز)
بهتره در مورد خودرو های برقی که تو دنیا داره ساخته میشه هم یه تحقیق بکنید بعد بگید خودرو برقی
بنده خدا جمشیدآرین اونقدر اذیت کردن رفت حالا به جونهاهم راه نمیدن معلاوم نیست الان چی ساختن
پراید که پنج میلیون نمی ارزه دارین ۶۳میلیون میدین فقط نشون میدین که میتونیم بسازیم کی توان خریدشو داره ........