واقعا کرایه ها پایینه اینو از هر کارشناسی بپرسید این مسئله رو تآیید میکنه همه اجناس روز ب روز گرون تر میسه و فقط کرایه اسنپ ثابته و هیچ کسیم اهمیت نمیده
کرایه بره بالا من استفاده نمیکنم . تاکسی میشینم سخت تر هست ولی هزینه ما میاد پایین
محمداحمدی
۱۵:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه های اسنپ در مشهد واقعا کمه از اخر وکیل اباد تا احمد اباد و تقی اباد میزنه ۹ تومن تازه از این مبلغ ۲۰ درصد هم کنید هیچی نمیمونه برای راننده با این هزینه ها و قطعات یدکی گران به تظرتون میصرفه با این کرایه ها
من راننده پاره وقت هستم،عزیزانی که کامنت گذاشتن کرایه ها بالاست،یا ایران زندگی نمیکنن یا اصلا ماشین ندارن ویاخودشونو زدن به اون راه،هرکیلومتر سفر هزار تومنه،پول بنزین،روغن ،لاستیک ...ازش کم کنید ببینید چی میمونه،دم در سوار میشید،دم در پیاده میشید،الان به بچتون پنج هزار تومن بدید تا سوپر مارکت دم خونه نمیره
سلام کرایه ها شدیداً پایین پورسانت بالا عوارض شهرداری کم میشه نمیدونم برای چی.رقابت بین اسنپ و تپسی رو تاوانشو راننده بای بد ه.هزینه ها شدیدا بالا.توی اصفهان واقعا پایینه کرایه ها.منطق آقایون هم فقط بدرد خودشون میخوره ازشمال شهرتامرکز شهر ۱۵هزار دیگه چی بگم.
باسلام.در شهرستان ارومیه متاسفانه اکثر راننده ها درخواست پول نقد می کنند،وقتی آنلاین پرداخت میکنی طلبکار میشوند. انسان یا یه کاری رو قبول نمی کنه اگر قبول کرد همه جوانبشو می سنجد بعد قبول میکنه.زمان استخدام در اسنپ راننده عزیز شما قبول کردی که مسافر اختیار دارد یا نقدی پرداخت بکند یا آنلاین.شما این شرط رو قبول کردی وارد این کار شدی.وقتی هم میگی آنلاین پرداخت می کنم راننده عزیز ناراحت می شود و بعضی هاشون هم می گویند اگر میدانستم نقدی نمی خواهی پرداخت کنی سفر رو تایید نمی کردم.انصافا من خودم تهران ومشهد و تبریز از اسنپ استفاده کرده ام با این مورد که راننده بگه نقدی پرداخت کن ندیدم.فقط در ارومیه با این مشکل چندین بار مواجه شدم.به خود راننده ها هم گفته ام که من چندین شهر از اسنپ استفاده کردم فقط شما راننده های شهرستان ارومیه همچین توقعی دارند.
کرایه ها اصلا با هزینه های یدکی خودرو تناسب نداره، مسافر رو چون لوکیشن مبدا رو غلط زده یه ساعت باید دنبالش بگردی بعد کلی الاف شدن موقع سفر از این ور برو از اون ور نرو میکنه که کلی مسیر دور میشه گاها با کفش گلی و کثیف وارد اتومبیل میشن گاها داخل اتومبیل خوراکی میل میکنن و آشغال هاش رو میریزن کف خودرو و در نهایت وقتی میرسی مقصد حالا باید یه ساعت دنبال عابر بانک بگردی چون مسافر نه پول نقد همراهش داره نه بلده به صورت اینترنتی هزینه سفر رو واریز کنه، جالبش اینجاس که آخر سر هم این مسافر قراره امتیاز هم بده به راننده. شرکت هم فقط به فکر کمسیون خودش هست و راننده های تاکسی اینترنتی پشیزی ارزش ندارن برای شرکت هایی که براشون کار میکنن، به طور کاملا یکطرفه و دلبخواه با کوچکترین تماس مسافر نامعقول راننده رو مسدود میکنن و هزاران مشکل کوچیک و بزرگ دیگه که واقعا کار کردن رو برای ما راننده ها صدچندان مشکل کرده.
سلام
راننده اسنپ قم هستم
اولین دغدغه های رانندگان قم بعضی از مسافران مبدأ و مقصد را دقیق نمیزنه وقتی هم بشون میگی با برخورد توهین آمیز برخورد میکنه
دغدغه دیگه کم بودن کرایه اسنپ هست غیر از ساعات پیک کرایه اسنپ از کرایه اتوبوس واحد هم کمتر هست تازه حداقل کرایه امسال شده بود 5500 تومان که از یک ماه قبل شد 5000 تومان فقط ما نمیدونم تو این یک ماه چی ارزان شده که اسنپ کرایه رو کم کرده
بعضی از مسافر نماها اسنپ میگیرن راننده سفر را قبول میکنه یه مسافتی رو میره میرسه به مبدأ بعد از چند دقیقه منتظر ماندن مسافر از سفر منصرف میشه و سفر را لغو میکنه اسنپ هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیکند فقط راننده متضرر میشود
چرا از مسافر در زمان ثبت نام مثل راننده مشخصات کامل نمیکرن
اسنپ در بعضی شهرها به نحوی داره یکه تازی میکنه و اینطوری نباید انتظار بهبود خدمات تاکسی های اینترنتی رو هم برای مسافر و هم راننده داشت. یکی از راهکارها تقویت بقیه تاکسی های اینترنتی هست تا به صورت رقابتی دربیاد.
اکثریت قریب به اتفاق راننده ها از اسنپ راضی نیستند این رو با یه نظر سنجی توسط یک نهاد بی طرف میشه فهمید.
اسنپ با راننده ها ناعادلانه برخورد میکنه
با کوچکترین شکایت مسافر از راننده بدون هیچ چون و چرا و سوال از راننده، راننده رو برای همیشه اخراج میکنه، من خودم بشخصه این اتفاق برام افتاده، دستم رفته روی صفحه گوشی و یک پیام که درش چندتا حرف و عدد درج شده رفته برای مسافر و مسافر به اسنپ گفته راننده به من پیام داده و من برای همیشه اخراج شدم. کاملا مشخصه که اسنپ فقط براش سود و کمیسیون خودش مهمه و راننده براش هیچ ارزشی نداره. واقعا بی عدالتی نسبت به راننده های بیچاره بیداد میکنه.
راننده اسنپ هستم در تبریز کرایه ها نمیصرفه به هزار و یک دلیل یکیش به عنوان مثال کمیسیون ناعادلانه و بالا و... بعضی از مسافران هم فرهنگ لازم رو در مورد استفاده از تاکسی اینترنتی رو ندارن وقتی اسنپ میگیرن فکر میکنن ما نوکرشونیم نیمه راه نگه میدارن واس خرید سیگار و مایحتاج خودشون بدون زدن توقف در مسیر تازه تذکر هم بدیم به مسافر برمیخوره و اسنپ از من راننده بدبخت امتیاز کسر میکنه .....
سلام کرایه اکثریت سفرها اسنپ تو قم از کرایه اتوبوس هم کمتر هست تازه راننده باید منتظر مسافر بمونه اکر مسافر دلش خواست بیاد سوار ماشین بشه در بعضی مواقع بدون هیچ دلیلی بعد از چند دقیقه سفر را لغو میکنن در این مواقع فقط راننده متضرر میشود
سلام بنده حدود ۳ ساله که راننده اسنپ هستم
۱_این چه قانونی که همیشه حق با مشتری است؟
۲_آیا راننده باید به دستور مسافر جلوی عابر بانک داروخانه سطل زباله برای گذاشتن کیسه زباله خانه مسافر که آورده داخل ماشین
۳_انحراف از مسیر برای سوار کردن آشنای مسافر
۴_دوبله ایستادن در خیابانهای پر از ترافیک برای اینکه پول خرد تهیه کنند
این مسائل کمترین مشکلات ما راننده ها هست
راستی مسافر را تا حدود ۳ کیلونتر بروم و یعدفعه خواهش کدوه که برگردم به مبدا
علت فراموش کردند گارشون را خاموش کنند
بع یه دوهزار تومانی که ۵ هزارتومان چسب زده بود برای جبران انحراف از مسیر دادن
شما راست میگی ولی از راننده های بی تربیتم بگو فحاشی به خدا قسم فحاشی هم میکنن وظیفه راننده اینه که تو نقطهای که علامت زده شده نگه دارن و پیاده کنن یا صدای ظبت و اینقدر بلند میکنن که اصلا قابل تحمل نیست و وقتی اعتراض میکنی با کمال پر رویی پیاده میکنن اصلا رسیدگی هم نمیشه
علیرضا
۱۳:۵۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه ها پایین است، من خودم مدتی کار نمیکنم تازه از بس ارزون است کرایه برای کارام اسنپ میگیرم مفته بخدا،
اسنپ هم که ۲۰ درصد برمیداره برای خودش حالا کرایه ۵ هزارتومان چیه که ۲۰ درصد هم برمیدارم
با این کار فعالیت توی اسنپ فقط جیب اون پر میشه و ماشین ما مستهلک
با سلام بنده راننده تاکسی اینترنتی هستم مشکلاتی که ما داریم شامل : نداشتن بیمه تامین اجتماعی که خیلی مهم است و هزینه و اصطحلاک خودرو خیلی بالا هست و لوازم یدک
خودرو قیمتش خیلی بالا هست و برای ما سهمیه بنزین تعلق نمیگیرد و با اینکه کارمان فقط همین هست پشتیبانی فقط بر اساس پیمایش مبلغ ناچیزی رو میدهد که اون مبلغ حتی
کفاف خرج 1 روز ما را نمیدهد و برای ماها که هر روز با اینترنت و گوشی سر و کار داریم و شغلمان همین هست هیچ تعرفه تخصصی برای ما وجود ندارد و هزینه اینترنت بالا هست و اگر موبایلمان خراب شود با هزینه سرسام اوری مواجه میشویم... بر اساس نرخ تورم کرایه های ما خیلی پایین هست..... تشکر .... ممنون میشویم اگر پیگیری کنید... یا علی
مهم ترین مشکل در تاکسی های اینترنتی ایناست!
سهمیه بنزین به بهانه الکی واریز نمیشه. مثل اسنپ میگه مسافر تکراری سوار کردی. من کف دستمو بو کردم ببینم این همون مسافر سه روز پیشه؟
مسافرا بعضی هاشون بی نهایت عقده ای هستن و تمام تلاششون رو میکنن که یا به ماشین آسیب بزنن یا خود راننده رو به هر شکل ممکن تحقیر کنن. به پشتیبانی اسنپم بگی فقط میگن پیکیری میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته
قیمت ها در ساعات غیرپیک کاملا به ضرر راننده است و اصلا صرف نداره. اما در ساعات پیک یکم کمتر غیرمنطقیه
این داستان امتیاز مسافر به راننده هم یه قصه پرغصه دیگه است که انگار باید جلوی مسافر و هر درخواستی که داره بگی چشم تا یه وقت ازت امتیاز کم نکنه که خیلی وقتا با قبول تمام درخواست های اضافی مسافر بازم امتیاز سه یا کمتر بهت میدن! این امتیاز کم هم باعث میشه دیگه توی اولویت دریافت سفر نباشی و سفرهای بیخود بهت برسه هم باعث میشه از اسنپ توبیخت کنن که چرا مسافر ازت ناراضیه در حالی که هر امری داشته براش انجام دادی
اینا خلاصه مهم ترین بدبختی های یه راننده است که از خیلی هاش هم گذشتم
همه ی سود شرکت بر می داره، 21 درصد سود 20 درصد هم بگذارید برا خرج ماشین از نصف هم کمتر سود می کنی
مسافرها انگار ماشین و راننده رو در اختیار گرفته با 10 تومن دادن فکر می کنه راننده بلا نسبت خر هست هر چی گفت باید گوش کنه بگه چشم سعی کنید شعور مسافرها رو ببرید بالا و حد خودشون رو بدانند و راننده برا خودش شخصیت داره
من واقعا نمیدونم رویه منطقی مسافرها میگن کرایه ها بالاست ؟؟؟؟؟!!!!!!!! لنت شده ۲۰۰ هزارتومان یه تعویض روغن میریم ۲۵۰ت بعد کرایه میزنه کیلومتری هزار تومان !!!!!!! کیلومتری هزارتومان بالاست ؟؟؟؟؟؟؟؟ یکم انصاف داشته باشید بخدا ما راننده ها نوکر شماها نیستیم و عاشق چشم و ابروتون هم نیستیم که بخوایم مفت و مجانی ببریمتون
کاشکی کیلومتری هم اسنپ پول میداد خیلی وقتا مسیر سی کیلومتری رو بیست تومن میده و کمسیون هم ازش کم میکنه
کامران
۱۳:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
اسنپی که مداوم میگه کولر کولر مگه ما داریم با توبوتا یا هیوندا کار میکنیم که از صبح تا شب کولر روشن کنیم ماشینمون هیچ آخ نگه ؟ عزیز من اسنپ جان نود درصد ما داریم با پراید یا روآ کار میکنیم اگه یک ماه مداوم توی ترافیک شهر کولر روشن کنیم یا موتور یاتاقان میزنه یا سر سیلندر میسوزه واقعأ شما مدیران اسنپ از این موضوع خبر ندارین ؟ یا مطمئن هستم خبر دارید و فقط به فکر کمسیون هستین پیش خودتون میگید به جهنم که ماشین بر اثر استفاده زیاد از کولر خراب بشه چیزی که تو ایران زیاد هست جوان بیکار ،، واقعأ دلم برای اون افرادی که به ۲۰۶ صفر سمند EF7 پژو پارس صفر کار میکنن میسوزه یه بار که موتورشون به خرج بیفته هر چی کار کردن باید دقیقأ ده برابرشو خرج ماشین کنن
ما با واکسن اجباری مشکل داریم لطفا پیگیری کنید اینکه همه افراد یک کشور واکسن یه ویروس ناشناخته رو بزنن برای کشور خطرناکه باید زمان بگذره و تبعاتش مشخص بشه لطفا به طور جدی مطرح کنید
با۱۰هزارتومن از راننده چه انتظاری داری سوار نشید بهتر کاش زودتر این اسنپ وتپسی جمع شه بیکاری بهتره تا مفت بری
فردین غلامی
۱۵:۱۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
شما خوشی زده زیر گلوت نمیفهمی چی کار میکنی سوار نشو تو لیاقت اینو نداری دم خونه سوار بشی تو یه ماشین تر و تمیز و دم درب مقصد پیادت کنن
احمد
۱۵:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
شما از اون دسته مسافرای عقده ای هستین متاسفانه.من چهارساله اسنپ کار میکنم.هنوز که هنوزه یک مسافر زبونشو به گفتن آدرس برام باز نکرده ودقیقا جایی که مقصد زده پیاده میشه.شمام لطفا با همون تاکسیهایی کار کنیین که دوبرابر ما کرایه میگیرن و معلومه که کرایه ی پایین اسنپ باعث شده هول وردارتتون.اگه همین اسنپ مثل سایر تاکسیها کرایه میگرفت خیلی خیلی اجر و قربش بیشتر بود.التماس تفکر...
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سوار نشو با نصف قیمت سوار میشی قورم میزنی الان اگه این اسنپو تپسی نبود تاکسی ها چه پوستی از شما ها میکندند ...نوش جونشون همین الان تو این وضعیتنهایتن شما کل مردم ایران دارین ۳۰ درصد از کرایه اصلی یک ماشینو پرداخت میکنید ..چه تو تاکسی خطی چه تو دربست حالا اینترنتی و غیر اینترنتی
خودم
۱۳:۲۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
اگه راننده ای.................................................................................................................................................
اگه مسافری..................................................................................................................................................
اگه بیننده ای فقط...........................................................................................................................................
یا اگه مسِئولی................................................................................................................................................
خوهشا خواهشا بخونید این نظر رو
قیمت ها برای راننده بسیار کمه.
یه سرویس روغن پراید 200تومن میشه هر ماه
لنت جلو پراید 200تومن هر سه ماه
بیمه پراید حدود 150 در میاد رو هر ماه بخوای تخس کنی
لاستیک پراید حدود سه میلیون هر دوسال رو تو هر ماه تخس کنی حدود 100تومن
سوخت اگه تک باشه و متوسط کار کنی هر روز 20 لیتر که میشه روزی 60 هزار ماهی حدود 2 میلیون
شمع و وایر با کار متوسط در سال یکبار تعویض میشه حدود سیصد
چهارتا بلبرینگ که هر 6ماه یکیش بازی در میاره قیمت هر کدوم حدود 200 با تعویض
خرده ریز های جلو بندی هر6ماه برای یه پراید سرحال راحت 600 تومن اب میخوره اونم با یه کارکردمتوسط تو اسنپ یا تپسی نه صبح تا شب
تسمه تایم با تعویض در هر60 هزار تا در هرسال باید راحت عوض بشه که میشه حدود 300
حالا بیا خودت رو بزار جای راننده!!!!
حالامن چیزایی که به عین تو دفتر نوشتم رو زدم..ولی اخه مگه فقط همیناست؟
ریسک تصادفی که با این وضعیت رانندگی هرروزتو تهران وجود داره رو در نظر بگیرید که خدایی نکرده در صورت اتفاق اوفتادن جدایی از این که چند روز زندگی رو مختل میکنه و کلاباید درگیر باشی ، تاثیری که رو قیمت ماشین میزاره رو درنظر بگیر
تو این هزینه ها هزینه های بسیاری دیگه هم هر روز و هر هفته و هر ماه راننده بدبخت باهاش دسته و پنجه نرم میکنه از جمله هزینه های که صرف باتریساز و برق خودرو میشه یا چراغ و سنسور و باتری و شیشه پاک کن و ضد یخ و دیسک ترمز و کاسه ترمز و دیسک و صفحه و تعمیات گیربکس و لوازم جانبی و بالانس و صافی بنزین و تنظیم باد و تنظیم فرمان و کمک فنر و فنر و رادیات و سرویس رادیات و فن ماشین و توپی و ترمزدستی وریگلاژ و روغن ترمز و تسمه دینام و روغن واسکازین و ترموستات و واتر پمپ و کاسه نمد و هزینه معاینه فنی و ده ها چیزه دیگر که با پایان هر فصل تو فصل بعدی باید حتما نسبت به تعمیر یا تعویضش اقدام کرد...
ایا اینا هزینه نداره؟
ایا اینا زمان بر نیست و کلی اخر هفته و گاها تو طول هفته وقت راننده رو نمیگیره؟ ایا نبایدبرای خرید یا تعمیر این اقلام تو صف وایسته یا پیگیری کنه تا جای خوب ببره درست کنه؟
الان بعد خوندن این نظر یکی میاد پیداش میشه میگه فن ماشین ورادیات مگه مصرفیه ؟ اینا خراب نمیشن و از اینجور حرفای بی حساب کتاب ...که باید بگم وقتی تو کار بیوفته بله که مصرفیه من از تابستون پارسال تا الان دوبار فن رادیات امکو که میگن مارک خوبه بازاره انداختم که حدود 600 با تعویض برام اب خورد
حتی شما برای امثال مثل من که به اب دسترسی ندارن چون حیاط و پارکینگ نداریم باید حد اقل اگه در ماه دوبار برای کارواش بریم هزینه 60 تومن کارواش در نظر بگیرید
یه آینه چیه اخه یه موتوری میزنه میشکونه در میره فقط حدود60 خرج میزاره رو دستت(هزینه ها همه برا ارزون ترین خودرو سطح کشور یعنی پرایده تازه)
تا الان من چندین بار کابل شارژ وفندکی که هر سری حدود 150 شده خریدم چرا ؟ به خاطر شارژ مداوم و خطاهای برقی ماشین
حالا بماندکه خیلی ها گوشی و باتری گوشی و صفحه گوشیشون به خاطر استفاده مداوم از مسیریاب داغون شده یا موتوری ها از رو هولدر پیچوندن و گازشو گرفتن رفتن.
همه این توضیح و تفسیر ها برای پراید اونم تو کف قیمتی گفته شده یعنی همه قیمت های بالا رو در قبالش عمدتا جنس های ضعیف ایرانی رو بهت میدن...
حالا چرا صدا کسی در نمیاد به خاطر اینکه ماشالله 90 درصد قشر معلم و کارمند اومدن این حوزه و به عنوان شغل دوم در حد سه یا چهار ساعت وقت میزارن و میرن تا پول سوخت و میوه شبشون دربیاد و برن...
راهش فقط اینه :
خود مدیر این تاکسی اینترنتی ها رو اللخصوص اسنپ رو بیارید ماشین بدین بهش بگین از 6 صبح برو تا 8 شب کف تهرون کار کن بعدنظر خودتو بگووو...
چرا کار میکنی خوب؟ من کارم طوری که با موتوری های که اسنپ کار میکنند در ارتباطم بخدا همشون راضین دارن روزی 500 کار میکنند تو همبرو موتور بخر کار کن
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی از مسافرا میان جو میدن از زیاد بودن کرایه حرف میزن..۵ سال افزایش نداشته کرایه ها خیلی بی اتصافیه همه حقوقا سال ب سال افزایش داره ولی کرایه ها ثابت بمونه ..ظلمه اشکار..سهمیه نمیدن قطعات سرسام اور گرون شده بنزین گران
دو مورد:
۱. باید میزان پیمایش ماهانه برحسب کیلومتر و قانون نحوه اختصاص یارانه بنزین داخل نرم افزار اسنپ به صورت شفاف در دسترس راننده باشد الان اصلا نمیشه متوجه شد بر چه اساسی اعتبار سوخت واریز میشه.
۲. پیش اومده بعد از اینکه در خواست سفر رو قبول کردیم و بعد از چند دقیقه رسیدیم به مبدا، مسافر لغو سفر زده ولی حق کنسلی سفر رو اسنپ به بهانه بررسی اتوماتیک سیستمی تقبل نمیکنه و جای اعتراض نداره.
۳.بعد از پذیرش درخواست سفر بعد از حدود ۲۰ دقیقه (که حداقل نصف مسیر رو طی کرده بودم) ماشین خراب شد اسنپ هیچ درصدی از مبلغ سفر رو نداد به من راننده. اینطوری درست نیست باید براساس زمان و مسافت طی شده(در صورت خرابی ماشین) بخشی از کرایه به راننده پرداخت بشه ما که عمدی ماشینمون رو خراب نمیکنیم.
۴.باید برای مسافرانی که عجله دارند و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری به عنوان کرایه هستند یه گزینه ای در اسنپ تعبیه بشود به نام درخواست سفر فوری. چون پیش اومده که مسافر برای افزایش احتمال قبول درخواستش چون چنین گزینه ای وجود نداره ، از طریق افزودن زمان توقف کرایه مسیر رو تغییر میده.
اگر چند قابلیت جدید مثل رزرو و سرویس مشترک و سفرمشترک فعال تر و توضیحات علاقه مندی مسافر اضافه شود بهتر میشود
رزرو: شخص مسافر بتواند از چند ساعت قبل برای مثلا ساعت 4 بعداز ظهر که میخواهد به یک جایی برود که نباید دیر برسد تاکسی رزرو کند تا دیگر مشکل گیر نیومدن تاکسی در ساعت مورد نظر را نداشته باشد
سرویس و سرویس مشترک: مسافری که میخواد مثلا به مدت 2 هفته هر روز صبح ساعت 7 برود سرکار یا فرزندش را بفرستد مدرسه و... یک راننده را به درخواست خود انتخاب و به مدت دو هفته برای ساعت 7 صبح رزرو کند و اگر چند نفر این درخواست رو برای مسیرهای نزدیک بهم دارند سرویس مشترک فعال شود تا هزینه برای مسافران ارزان تر و درآمد برای راننده بیشتر شود
سفر مشترک: راننده دو مسافر با سفرهای تک نفره با مسیرهای نزدیک بهم را انتخاب و بعد راه بیوفتد تا کرایه برای مسافرها ارزان تر و درامد برای رانند بیشتر شود
علاقه مندی مسافر: باید یک قسمت برای توضیحات و علاقه مندی مسافر باشد تا رانند ببیند و بخواند که مسافر چه شرایطی را دوست دارد آیا دوست دارد در خودرو آهنگ پخش شود یاخیر؟ رادیو و اخبار یا خیر؟ بحث سیاسی یا صحبت با راننده را دوست دارد یا خیر؟ کولر یا بخاری روشن باشد یا خیر؟ سرمایی است یا گرمایی؟ از دود سیگار بدش میاد؟ راننده ماسک بزند نزند؟و.... و رانند نیز رعایت کند علاقه مندی های مسافر را
ایول این اخری که گفتی فوقالعاده س حتما باید موحود بشه تو نرم افزار البته یکی هم داشتن مسافر معلول که راننده دقیقاً در جایی که علامت زده شده نگه دارد
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
اولین مشکل از طرف شرکتها اینه که چرا مسیری که تو حالت عادی 60 هزار تومن کرایه میزنه اگه چندبار همین مسیر رو بری دفعات بعد مبلغ رو بالاتر میبره !!!
دوم اینکه روی رفتار راننده ها هیچ نظارتی نیست . هرجور بخوان لباس می پوشن ! سیگار میکشن داخل ماشین و بوی ...!! خالکوبی عجیب غریب روی سر وصورتشون هست !! سوار که میشی میگی خدایا این زندانی فراریه و راننده اصلی رو کشته و ماشین رو دزدیده !!!
خیلی از راننده ها هیچ تابلویی روی ماشین نمیزنن و اصلا مشخص نیست که این واقعا از طرف همون اپلیکشن اومده .!! خیلی ها الکی رد میشن میگن اسنپ ماکسیم و ... بیا بالا
به راننده ها آموزش بدن وقتی تو خونه هستن و دراز کشیدن پای فیلم درخواست کسی رو تایید نکنن ! با اختلاف زیادی نسبت به اپلیکیشن میرسن و بهشون هم میگی،میگن ببخشید و ترافیک و .. ( خونه ما مسیرش ترافیک نیست ) و بابت این دیر کردن هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیشه از طرف راننده !!! خیلی وقتا برای رفتن به بیمارستان و کارای ضروریه ولی عین خیال راننده نیست !! میگه تو خونش نشسته دیگه چه عجله ای داره وقتی رسیدم سر کوچه بهش زنگ میزنم بیاد بیرون !!!!ولی اگه مسافر توقف حتی یک دقیقه ای داشته باشه باید پول بده
رانند های محترم خواهشا ماشین تون رو تمیز کنید ! باکش رو پر کنید ! وسیله نزارید رو صندلی عقب و ... هی بگید بفرما جلو بشین ! ماشین تون تعمیر شده باشه و قوانین رو رعایت کنید و تو جاده با 160 تا نرو !! همه میدونیم تو شوماخری فقط اروم برو زنده برسیم
چطور وقتی مسافر میگه کرایه زیاده میگید پیاده برو یا با اتوبوس و مترو خب الان اگه کرایه کمه برات درخواست رو تایید نکن و تا اخر مسیر به ما هی نگو نمی صرفه و لاستیک خریدم انقد دیسک و صفحه خریدم انقد و چینی بوده !! به من چه ربطی داره مگه من به تو میگم برنج خریدم 500 تومن یا رئیسم سه ماهه حقوقم رو نداده !! هرچند مسیرهای خارج از شهر برای یکی دوتا شرکت بهتون امتیاز بالا و بنزین و .... میده همچین هم بی خبر نیستیم
اگه مسافر میگه صدای ضبط رو کم کنید خوب کم کنید نگید ماشین خودمه هرچی و هرجور دلم بخاد گوش میدم !! وقتی مسافر میزنی دیگه وسیله شخصی نیست و وسیله عمومی حساب میشه
مردم هم یاد بگیرن اگه هر تاکسی توقف داشته باشه باید کرایه اضافه تر پرداخت کنن بر اساس زمان توقف
ترافیک صبح و عصر یکیه ؟ چقدر زمان میبره ؟ میدونی چندبار باید کلاج بگیره تو ترافیک ؟
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
یعنی چون ترافیکه ما باید ۵۰ تومن بیشتر بدیم ؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
مشکل تاکسی های اینترنتی اینه که هزینه نگهداری خودرو بالاست نسبت به کرایه ای که دریافت میکنه دولت باید حمایت های خوبی از راننده ها مثلا وام با سود تک رقمی پرداخت کنه اینجوری راننده ها گلایه هاشون از کرایه ها به حداقل میرسه
اگر فکر میکنید واقعا بی طرفانه و با دل جرات میتونید درباره اسنپ و تپسی مطلب بنویسید و توانشو دارین، بهتون پیشنهاد میدم وقت بزارین تا مدارک و اسنادی نشون بدم تا کاملا همه متوجه بشن چقدر این دو تا مجموعه رفتار ظالمانه ای در مقابل راننده ها دارن. من محمد انصاری هستم و در قسمت صدای مردم شماره تماس خودم رو گذاشتم
درود برجناب انصاری عزیز...اومدیم که پشتتون باشیم پیرو استوری داخل پیج...دمتون گرم
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
قیمت ها بالاست، با هرگوشی همزمان میشه فقط یه تاکسی اینترنتی گرفت بعضی موقع ها جایی هستیم که فقط یه گوشی هوشمند داریم و نیاز به بیش از یه تاکسی اینترنتی داریم
سلام مسافر هستم در همدان .بیشتر مواقع پلاک و راننده مطابقت ندارن .بعضی از رانندها بسیار بی ادب رفتار میکنن لحظه ای هم که سوار میشی ازت پول نقد درخواست میکنن .اگر بخوای عابر بانک توقف کنن ناراحت میشنن .ظاهر خیلی هاشون داغونه ماشینها هم همینطور .چند بار من به اسنپ گوشزد کردم ولی تا امروز اتفاق خاصی نیافتاده ..هزینه های ماشینونو سر کوفت میکنن یر مسافر که اصلا ربطی به مسافر نداره .ناراحتن برن دنبال یه شغل دیگه مردم به قدر کافی دغدقه و گرفتاری دارن خواهشن مردمو در گیر مشکلاتشون نکنن .
شما لطف کردین نظر سنجی میکنین ممنون ولی بخدا اگه اتفاق بهتری بیافته چون عوامل اسنپ خیلی براشون مهم نیست .مهگ اون پوریانتیه که از راننده میگیرن .قبلا ۱۵ درصد بود الانم کردن ۲۰ تا ۲۵ درصد خدا رو خوش نمیاد زحمتش مال راننده باشه و سودش بره جیب اسنپ
من چندماهی کار کردم اصلا صرف نداره گاهی اونقدر کرایه پایینه که حاضر نیستم ماشین روشن کنم مطالبه حق از مشتری مساوی با کثرامتیاز و برخورد بد.توی یکسال رانندگی به اندازه ۸ سال به ماشینم زدند.مثلا در نرم افزار ۱۰ هزار میزنه وقتی قبول میکنی میشه ۹هزار وقتی حساب میکنی میشه ۷۵۰۰ تومان
هیچ حمایتی از سوی شرکت به رانندگان نمیشه خرج و مخارج ماشین خیلی بیشتر از کرایه هاست الان خیلی از رانندگان قمی برای کار میرن تهران کار میکنن و غروب برمیگردند
من در یکی از شهرهای خراسان رضوی با اسنپ فعالیت دارم نرخ کرایه ها بسیار پایین است و اسنپ هم با عوارض شهرداری از هیمن کرایه کم 16/5 در صد پورسانت بر می دارد
با این کرایه ها خرج خود ماشین هم در نمی آید تا برسد به خرج زندگی
سلام.چهارساله راننده اسنپ هستم. متاسفانه باید عرض کنم که کرایه ها خیلی نوسان داره و بعضا پائین هست. بیمه و امنیت شغلی هم که نیست. بعد از سه ماه تاخیر سهمیه سوخت واریز شده ومتاسفانه برای من واریز نکردن بعداز پیگیری متوجه شدم به بهانه تخطی از قوانین اسنپ برای بنده و خیلی از رانندگان سهمیه سوخت رو واریز نکردن. زنگزدم مرکز اسنپ بعداز بیست دقیقه صحبت کردم و خودشونم تخطی بنده از قوانین رو نتونستن پیدا کنند. خیلی مسخره اس سهمیه سوخت که حق یه راننده اس رو به بهانه پوچ واریز نمیکنند.
متاسفانه ما رانندگان توسط هردو شرکت اسنپ و تپسی داریم استسمار میشیم.
در کشورهای غربی یک و نیم الی سه درصد کمسیون به شرکت تاکسی اینترنتی تعلق میگیره در حالی که با عوارض شهرداری که به عهده راننده است و در ظاهر در قسمت مالی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نوشته میشه که توسط مسافر پرداخت میشه، ما رانندگان تا ۲۲ درصد کمیسیون پرداخت میکنیم.
از روز اول سهمیه بندی بنزین نیز تا باحال به من حتی یک لیتر بنزین ندادند و رسما میپیچونند.
به هردو موضوع هم که به شرکت شکایت میکنیم، خیلی راحت میگن کسی شمارو مجبور به اینکار نکرده. کار نکنید.
از اول مدل کسب و کار اسنپ، تپیسی و تمامی تاکسی های اینترنتی بر اساس کرایه نصف و دادن مسافر در مسیر برگشت بود. اما حالا نه تنها کرایه یه مسیر اندازه آژانس ها هست برخی موارد خیلی هم بیشتره.در واقع این یعنی کلاهبرداری مویرگی.
خوب میشه يه لطفی کنید وخودتون باماشین تشریف بیارید وچندروز کارکنید.
اگه خوبه که کلا همین شغل را انتخاب کنید وپول خوب دربیارید،.فقط يک ماه کار کنید، اگر گریه نکردید من به شما جایزه می دهم.
آخه کدوم مسافر برگشت. هم کرایه رو نصف می زنند وهم مسافر برگشت درکارنیست ،وقتی هم که گله می کنیم درجواب بهمون میگند خوب مامسافر که ننی تونیم بسازیم، نیست که نیست به ماربطی نداره
رضا
۱۱:۴۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
۱.کرایه ها کمه نمی صرفه ۲ بیمه نداره ۳ بنزین کم می ریزن
5 تومن میدی میخوای کل فامیل سوار ماشین کنی ؟ تاکسی گردشی هم بعد کرونا 3 تا سوار میکنه . ضمنا اگه تو راه حداثته تصادفی پیش بیاد بیمه هزینه نفر اضافه توی ماشین نمیده و یقه راننده میگیرن
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
این صیغه نیست، صیغه یاعقدداعم اختیاریه وشخص خودش انتخاب می کنه.
اين قانون را راننده نگذاشته بلکه پليس راهنمایی رانندگی این قانون رو وضع کرده، اونم بخاطر سلامتی مسافر وپروتکل هاي بهداشتی وفاصله گذاری.
اگه پليس ماشین رو بگیره وببینه بیشتر سوارکردی به ازای هرنفر ۲۰۰تا۳۰۰هزارتومن جریمه می کند.
اونوقت شما توقع داری دو زار کرايه بدیدوبعدکل خاندان رو بایک ماشین جابجا کنیدوتوی هرماشین ۱۰نفر سواریشید اونوقت راننده آدم خوبیه نه؟
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
فکرکنم باگرفتن کرایه اضافه، مسافران دیگه کرونانمی گیرند!!!البته بعضی از راننده هامستقل کارکنند10نفرهم سوارماشینشون می کنند!
حامد
۱۱:۳۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام
من دوسال راننده تاکسی اینترنتی بودم
یکی از مهمترین مشکلات این شغل اینه که در جامعه بعنوان شغل محسوب نمیشه مثلاً وقتی میخواستم از بانک وام بگیرم گفتم شغلم تاکسی اینترنتی هست گفت اینکه شغل محسوب نمیشه باید مدرک شغلی بیاری ولی دولت منو شاغل حساب میکنه و به دنبال ایجاد شغل برای من نیست
بالاخره من نفهمیدم این یه شغل یا شغل نیس
دوم اینکه هیچ ارگانی راننده و تخت حمایت قرار نمیده مثلاً شهرداریها 1/5 درصد عوارض میگیرن خب در قبالش
ه خدماتی به راننده میدن؟ یا خود شرکت های تاکسی اینترنتی با اینکه درآمدشون از راننده است هیچ خدماتی به راننده نمیدن و حتی در مقابل مسافر هم از رانندشون حمایت نمیکنن
سفر ی اعلام شد رفتم سرمبدا . مسافر تماس گرفت گفت چرا نمیایید گفتم سرمبدا هستم گفت من سر فلان خیابان 500متر جلوترم ،رفتم وپیداش کردم گفتم کجا میروید کفت قدس گفتم زده عبدالرزاق . فامیلش را چک کردم دیدم درسته. گفتم مقصد را اصلاح کنید گفت بلد نیستم بالاخره با پشتیبانی تماس گرفتم و تغییر مقصد داده شدمسافر یک نخ سیگار در اورد و شروع به کشیدن کرد ماسک را هم زیر چانه زده بود. مسافر گفت کارت به کارت کنم گفتم شرکت میگه نه . گفت توراه دم عابر بایست تا پول بگیرم گفتم کرایه ندهید . گفت نه باید کرایه بدهم گفتم توقف داره گفت بقیه راننده ها توقف نمگیرند بالاخره دوبل پارک کردم و 6یا7دقیقه صبر کردم تا مسافر پول گرفت وامد و در مسیر ادرس میداد تا در مقصد پیاده اش کردم نمی دانم تازه امتیاز چطور داد نمیدانم بعضی مسافران ، راننده شخصی گرفته اند کرایه اش شد15000 تومان . بعد از پیاده کردن مسافر اپلیکیشن را قطع کردم و مستقیم رفتم خانه
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه های تهرانو نمیدونم ولی خداشاهده مشهد ۵ ساله هیچگونه افزایش قیمتی نداشته به خدا ادم احساس میکنه برده شرکته..بدون بیمه با این کرایها کار کنی خیلی ظلمه..
باسلام من راننده اینترنتی ازتبریزدرموردکرایه درتبریزاکثراپایین هست ترافیک خیلی خیابونها خسته کننده است صرف نمیکنه وبیمه راننده خیلی مهمه لطفا فکری هم به مابکنید ودرموردسهمیه سوخت دقیق نیست برامن این ماه خیلی کم واریز کرده باتشکر
سلام قیمت ها کاملا پایین است.گرانی لوازم یدکی و سرویسهای اولیه مثل تعویض روغن و تعویض لنت ترمز و.... دستمزد سرویس و تعمیر بالا، افزایش قیمت کرایه خانه ها و افزایش اقلام اساسی و ...
در کنار برخورد نامناسب مسافران و کثیف کردن ماشین توسط آنها.بار روی زمین را روی صندلی می گذارند از عمد مقصد را جلوتر می زنند که قیمت کم بیافتد و بعد درخواست می کنند که پایین تر پیاده می شوند
هر کس می گوید قیمت بالاست یه مدت از این راه امرار معاش کنند
سلام
بهترین کار با اسنپ اینه که وقتی از خونه اومدی بیرون و مجبوری یه مسیری رو بری گوشیته روشن کنی اگه کسی مسیرت خورد اونم برداری وسلام دیگر مسیرهای خرج اضافیه
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
اونایی که میگن نمیصرفه، خب واسه چی هنوز هستی؟!
برو جایی که بیشتر میتونی در بیاری!
راننده وقتی کار نیست بره کجا؟؟؟شرکتای تاکسی اینترنتی از بیکاری و احتیاجش سو استفاده میکنن
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
صد درصد شما جزو رئیسهای تاکسی اینترنتی هستی. چرا که هر موقع اعتراض میکنیم. این جواب رو به ما میدن.
خداروشکر بیش از چهار ماهه که دیگه با شما استسمارگران کار نمیکنم
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کشورهای اروپایی برلی این پیشرفت کردن چون نمیگن برید میگن درستش میکنیم شما فکر کنم از مسولین هستید یا یه کاره ای تو اسنپ یا الوپیک هستید
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام بنده به عنوان مسافر اسنپ مشکلی بزرگی که مشاهده کردم اینه که اسنپ راننده هاش رو بدون بررسی سو پیشینه ثبت نام میکنه که واقعا بعضی از راننده ها قیافه و ظاهر نامناسبی برای خودشان درست میکنند که مسافر تا مقصد با صد حمد و سوره و ترس و استرس سفرش را تمام میکند
شما احتمالا ایران نبودی اسنپ تو افغانستان گرفتن اسنپ دقیقا هم سو پیشینه میخواد هم کاملا مدارک رو چک میکنه مجبوری دروغ بگی واقعا ما مسلمونا یکی از مهم ترین کارها مون دروغگویی
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
محمدرضا گلزار نه ولی لات سر خیابون یا قیافه شبیه امیرتتلو هم نیارن با کلی خالکوبی روی صورت و جای زخم و نگاه چپ چپ و حرف مفت زدن
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
تا وقتی گزینه عجله دارم رو نزنی هیچ راننده ای سفر رو قبول نمی کنه
لطفا رسیدگی کنید
ممنون از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان
بخاطر اینکه راننده حساب کتاب میکنه میبینه دخل با خرج نمیخونه سفر قبول نمیکنه . شما عجله دارم میزنی کرایه میره بالا راننده قبول میکنه
احمد
۱۶:۱۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
دوست عزیز میدونی دلیلش چیه؟اونقدر کرایه ها پایینه که راننده ی بنده خدا به همون دو سه هزار تومنی که اضافه میشه محتاجه.اسنپ هم خودش میدونه کرایه هاش خیلی پایینه واسع همون گزینه ی عجله دارمو گذاشته.کرایع هاشو درست کنه اون گزینه رو هم برداره.بخدا راننده هم راضیه.
مسافر
۱۱:۰۱ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
کرایه ها به شدت زیاد شده
تعداد لغو سفرها توسط راننده ها ه صورت چشمگیری زیاد شده
اگر قرار بود در هفته 7 روز از تاکسی اینترنتی استفاده کنم الان فقط شده دو روز از بس که گرون کردن
اگه شما واقعا مسافر عادی هستی و از عوامل اسنپ نیستی باید بگم واقعا دارین کم لطفی میکنین.دوست عزیز کرایه ی اسنپ دقیقا نصف یا حداقل ۳۰ درصد کمتر از سایر تاکسی هاست.این مورد تمام کشور ثابت شده و همه به این موضوع واقفن.در نیشابور دقیقا مسیری که سایر تاکسیها دربست میرن ده هزار تومن ما میریم پنج تومن یا حداکثر ۶۵۰۰.هر کس بگه کرایه اسنپ بالاست واقعا بدون منطق گفته یا تو این مملکت زندگی نمیکنه.تمام کارها و لوازم مصرفی چندین برابر شده در دو سه سال اخیر ولی اسنپ کرایع هاش آقایی کنی بیست سی درصد از دوسال پیش رفته بالا
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
من الان نزدیک شش ساله در اسنپ هستم از مشکلات اول بیمه تامین اجتماعی رانندگان دوم شرکتهای اینترنی به بهانه کسر امتیاز رانندگان را سریع خراج میکنند واین مشکل از همه مشکلات بدتر نبودن امنیت شغلی هیچگونه خدماتی به رانندگان نمیدهند لطفا رسیگی کنید خواهشن رسیگی کنید
با سلام با این هزینه وسایل خودرو واصطلاک به نظر شما با کرایه ۵۵۰۰ تومان آیا میشود خرج زندگی داد. البته با ۳ ماه عقب افتادن سهمیه بنزین که باید آزاد بزنیم و بیمه بماند که شرکتها انجام نمیدن و کمیسیون بالا باز بگم ......
جهرم قیمتها خیلی پاین است تاکسی گردشی یک مسی تولانی را ۱۰ هزار تومان برود اسنپ ۴هزار تومان است که حد اقل باید ۸ باشد و از طرفی نان بنده خدا تاکسیهای گردشی وتلفنی را ما اسنپی ها اجر کردم دیکه به این کار خوشم نمیاد
من راننده اسنپ در شیراز هستم،چرا بعضی از مسافرا فکر میکنن ما راننده شخصیشون هستیم؟ تو مسیر میگن آقا یه عابر بانک نگه دار تا پولتو بپردازم، در مغازه میگن نگه دار،از یه مسیر دیگه میبرنت تا مثلا دخترشو از کلاس ورزشی بردارن ببرن خونه، آخر سر هم بدون احتساب توقفشون همون کرایه رو بهت میدن،بهشونم که میگی توقفتون چی میشه میپرن بهت......
سلام مسافر باید دو مسیره انتخاب کند شما به عنوان راننده نباید مسیر دیگر بروید
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
دقیقا همینه
وقتی مسافر سوار میشه شما میشی راننده شخصی اینکه میگه نگهدار برم عابر بانک یا بچه ام روبیارم کاملا حق با مسافره ولی اینکه شعور نداره توقف رو حساب کنه از بی شعوریش هست
مسافر به شما پول میده که کاراش رو سریعتر انجام بده . چرا نمیگی بعضی از راننده ها دیر میرسن و با یه ببخشید میخان همه چی رو حل کنن
اپلیکیشن میزنه ده دقیقه انتظار تا رسیدن خودرو بعد راننده ده دقیقه بعد داره لباس میپوشه که تازه راه بیفته بیاد سمت مسافر . این هزینه رو راننده پرداخت میکنن به مسافر !!!
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
من چندین ساله از تاکسی اینترنتی استفاده میکنم بزرگترین مشکلی که تو این چند سال مرتب تجربه کردم این بوده که من به عنوان مشتری نمیتونم ماشین مورد پسند خودمو انتخاب کنم.
باید ماشینها طبقه بندی بشه تا مشتری بتونه بر اساس نیاز خودش نوع ماشین و کلاسشو انتخاب کنه. اینجوری نباشه که من درخواست بدم بعد یه پراید خیلی داغون بیاد بشینم توش بوی نا مطبوع سیگار و چیزهای دیگه بیاد راننده هم ماسک نزده باشه ماشین هم گازش در حال تموم شدن باشه راننده تو راه گاز بزنه! بعد وقتی میرم تو جلسه شرکت همه میگن بوی سیگار میدی بوی گاز میدی کجا بودی ! بعضی وقتها لازمه مشتری بتونه خودروی مناسب رو انتخاب کنه باید این حق رو به مشتری بدید.
کرایه ها افتضاح بالا رفته و با آژانس یکی شده و اصلا مثل قبل نیست. بعضی از راننده ها هم برخورد مناسبی با مسافر ندارند. انگار گرانی ها گردن مسافرهاست! با پشتیبانی هم تماس گرفته میشه قول پیگیری میدهند که متاسفانه هیچ اقدامی نمیشود
قیمتا مفته و پایین
اگه قیمت مفت واست گرونه مسیری برو یا با اتوبوس
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
یه فکری هم باید به خاطر همین لحن بسیار بی ادبانه راننده ها کنن
همچین هم مفت نیست . بعضی شرکتها مثل جابجا بنزین خارج از شهر رو پرداخت میکنن بهتون .( مسیر داخل شهر رو نمیدونم) بنزین مفت میگیرید قطعا باید کرایه کمتری هم بگیرید
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
مگه حقوق تو رو سال ب سال افزایش نمیدن؟؟؟کرایه ها ۵ ساله هیچ افزایشی نداشته!!!چ عدالتیه؟؟
چرا دروغ میگین ...بخدا راننده از جیب میده هیچی تهش نمیمونه درک کنید ..امیدوادم جوان خودتون محتاج کار کردن تو این شرکتا شه تا بفهمید چ دردی میکشن راننده های بی پناه
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام راننده اسنپ هستم
کرایه های همدان واقعا کم هستن وانتظار مسافر زیاد حتی بعضی از مسافرها تاکسی با موشک نقطه زن اشتباه میگیرن
سلام
راننده اسنپم.
قیمت ها اصلا صرف برای رانتده نداره.
قیمت ها بر اساس چیه؟
خود مدیر اسنپ با این قیمت ها سفر میبرن.
سفر ۴۵۰۰خداییش چیه؟
۴۵۰۰سفر باز ۸۰۰ پورسانتش چیه.
راننده اسنپ قم هستم
اولین دغدغه های رانندگان قم بعضی از مسافران مبدأ و مقصد را دقیق نمیزنه وقتی هم بشون میگی با برخورد توهین آمیز برخورد میکنه
دغدغه دیگه کم بودن کرایه اسنپ هست غیر از ساعات پیک کرایه اسنپ از کرایه اتوبوس واحد هم کمتر هست تازه حداقل کرایه امسال شده بود 5500 تومان که از یک ماه قبل شد 5000 تومان فقط ما نمیدونم تو این یک ماه چی ارزان شده که اسنپ کرایه رو کم کرده
بعضی از مسافر نماها اسنپ میگیرن راننده سفر را قبول میکنه یه مسافتی رو میره میرسه به مبدأ بعد از چند دقیقه منتظر ماندن مسافر از سفر منصرف میشه و سفر را لغو میکنه اسنپ هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیکند فقط راننده متضرر میشود
چرا از مسافر در زمان ثبت نام مثل راننده مشخصات کامل نمیکرن
اکثریت قریب به اتفاق راننده ها از اسنپ راضی نیستند این رو با یه نظر سنجی توسط یک نهاد بی طرف میشه فهمید.
با کوچکترین شکایت مسافر از راننده بدون هیچ چون و چرا و سوال از راننده، راننده رو برای همیشه اخراج میکنه، من خودم بشخصه این اتفاق برام افتاده، دستم رفته روی صفحه گوشی و یک پیام که درش چندتا حرف و عدد درج شده رفته برای مسافر و مسافر به اسنپ گفته راننده به من پیام داده و من برای همیشه اخراج شدم. کاملا مشخصه که اسنپ فقط براش سود و کمیسیون خودش مهمه و راننده براش هیچ ارزشی نداره. واقعا بی عدالتی نسبت به راننده های بیچاره بیداد میکنه.
۱_این چه قانونی که همیشه حق با مشتری است؟
۲_آیا راننده باید به دستور مسافر جلوی عابر بانک داروخانه سطل زباله برای گذاشتن کیسه زباله خانه مسافر که آورده داخل ماشین
۳_انحراف از مسیر برای سوار کردن آشنای مسافر
۴_دوبله ایستادن در خیابانهای پر از ترافیک برای اینکه پول خرد تهیه کنند
این مسائل کمترین مشکلات ما راننده ها هست
راستی مسافر را تا حدود ۳ کیلونتر بروم و یعدفعه خواهش کدوه که برگردم به مبدا
علت فراموش کردند گارشون را خاموش کنند
بع یه دوهزار تومانی که ۵ هزارتومان چسب زده بود برای جبران انحراف از مسیر دادن
اسنپ هم که ۲۰ درصد برمیداره برای خودش حالا کرایه ۵ هزارتومان چیه که ۲۰ درصد هم برمیدارم
با این کار فعالیت توی اسنپ فقط جیب اون پر میشه و ماشین ما مستهلک
خودرو قیمتش خیلی بالا هست و برای ما سهمیه بنزین تعلق نمیگیرد و با اینکه کارمان فقط همین هست پشتیبانی فقط بر اساس پیمایش مبلغ ناچیزی رو میدهد که اون مبلغ حتی
کفاف خرج 1 روز ما را نمیدهد و برای ماها که هر روز با اینترنت و گوشی سر و کار داریم و شغلمان همین هست هیچ تعرفه تخصصی برای ما وجود ندارد و هزینه اینترنت بالا هست و اگر موبایلمان خراب شود با هزینه سرسام اوری مواجه میشویم... بر اساس نرخ تورم کرایه های ما خیلی پایین هست..... تشکر .... ممنون میشویم اگر پیگیری کنید... یا علی
مشکلات زیاد اما مهمترین اونها نداشتن بیمه تامین اجتماعی و کمیسیون بالای این شرکت ها هستش.
مشکلات بزرگ.
سهمیه بنزین به بهانه الکی واریز نمیشه. مثل اسنپ میگه مسافر تکراری سوار کردی. من کف دستمو بو کردم ببینم این همون مسافر سه روز پیشه؟
مسافرا بعضی هاشون بی نهایت عقده ای هستن و تمام تلاششون رو میکنن که یا به ماشین آسیب بزنن یا خود راننده رو به هر شکل ممکن تحقیر کنن. به پشتیبانی اسنپم بگی فقط میگن پیکیری میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته
قیمت ها در ساعات غیرپیک کاملا به ضرر راننده است و اصلا صرف نداره. اما در ساعات پیک یکم کمتر غیرمنطقیه
این داستان امتیاز مسافر به راننده هم یه قصه پرغصه دیگه است که انگار باید جلوی مسافر و هر درخواستی که داره بگی چشم تا یه وقت ازت امتیاز کم نکنه که خیلی وقتا با قبول تمام درخواست های اضافی مسافر بازم امتیاز سه یا کمتر بهت میدن! این امتیاز کم هم باعث میشه دیگه توی اولویت دریافت سفر نباشی و سفرهای بیخود بهت برسه هم باعث میشه از اسنپ توبیخت کنن که چرا مسافر ازت ناراضیه در حالی که هر امری داشته براش انجام دادی
اینا خلاصه مهم ترین بدبختی های یه راننده است که از خیلی هاش هم گذشتم
مسافرها انگار ماشین و راننده رو در اختیار گرفته با 10 تومن دادن فکر می کنه راننده بلا نسبت خر هست هر چی گفت باید گوش کنه بگه چشم سعی کنید شعور مسافرها رو ببرید بالا و حد خودشون رو بدانند و راننده برا خودش شخصیت داره
من خیلی وقته دیگه اسنپ یا تپسی سوار نمیشم راننده ها شورشو در اوردن
اگه مسافری..................................................................................................................................................
اگه بیننده ای فقط...........................................................................................................................................
یا اگه مسِئولی................................................................................................................................................
خوهشا خواهشا بخونید این نظر رو
قیمت ها برای راننده بسیار کمه.
یه سرویس روغن پراید 200تومن میشه هر ماه
لنت جلو پراید 200تومن هر سه ماه
بیمه پراید حدود 150 در میاد رو هر ماه بخوای تخس کنی
لاستیک پراید حدود سه میلیون هر دوسال رو تو هر ماه تخس کنی حدود 100تومن
سوخت اگه تک باشه و متوسط کار کنی هر روز 20 لیتر که میشه روزی 60 هزار ماهی حدود 2 میلیون
شمع و وایر با کار متوسط در سال یکبار تعویض میشه حدود سیصد
چهارتا بلبرینگ که هر 6ماه یکیش بازی در میاره قیمت هر کدوم حدود 200 با تعویض
خرده ریز های جلو بندی هر6ماه برای یه پراید سرحال راحت 600 تومن اب میخوره اونم با یه کارکردمتوسط تو اسنپ یا تپسی نه صبح تا شب
تسمه تایم با تعویض در هر60 هزار تا در هرسال باید راحت عوض بشه که میشه حدود 300
حالا بیا خودت رو بزار جای راننده!!!!
حالامن چیزایی که به عین تو دفتر نوشتم رو زدم..ولی اخه مگه فقط همیناست؟
ریسک تصادفی که با این وضعیت رانندگی هرروزتو تهران وجود داره رو در نظر بگیرید که خدایی نکرده در صورت اتفاق اوفتادن جدایی از این که چند روز زندگی رو مختل میکنه و کلاباید درگیر باشی ، تاثیری که رو قیمت ماشین میزاره رو درنظر بگیر
تو این هزینه ها هزینه های بسیاری دیگه هم هر روز و هر هفته و هر ماه راننده بدبخت باهاش دسته و پنجه نرم میکنه از جمله هزینه های که صرف باتریساز و برق خودرو میشه یا چراغ و سنسور و باتری و شیشه پاک کن و ضد یخ و دیسک ترمز و کاسه ترمز و دیسک و صفحه و تعمیات گیربکس و لوازم جانبی و بالانس و صافی بنزین و تنظیم باد و تنظیم فرمان و کمک فنر و فنر و رادیات و سرویس رادیات و فن ماشین و توپی و ترمزدستی وریگلاژ و روغن ترمز و تسمه دینام و روغن واسکازین و ترموستات و واتر پمپ و کاسه نمد و هزینه معاینه فنی و ده ها چیزه دیگر که با پایان هر فصل تو فصل بعدی باید حتما نسبت به تعمیر یا تعویضش اقدام کرد...
ایا اینا هزینه نداره؟
ایا اینا زمان بر نیست و کلی اخر هفته و گاها تو طول هفته وقت راننده رو نمیگیره؟ ایا نبایدبرای خرید یا تعمیر این اقلام تو صف وایسته یا پیگیری کنه تا جای خوب ببره درست کنه؟
الان بعد خوندن این نظر یکی میاد پیداش میشه میگه فن ماشین ورادیات مگه مصرفیه ؟ اینا خراب نمیشن و از اینجور حرفای بی حساب کتاب ...که باید بگم وقتی تو کار بیوفته بله که مصرفیه من از تابستون پارسال تا الان دوبار فن رادیات امکو که میگن مارک خوبه بازاره انداختم که حدود 600 با تعویض برام اب خورد
حتی شما برای امثال مثل من که به اب دسترسی ندارن چون حیاط و پارکینگ نداریم باید حد اقل اگه در ماه دوبار برای کارواش بریم هزینه 60 تومن کارواش در نظر بگیرید
یه آینه چیه اخه یه موتوری میزنه میشکونه در میره فقط حدود60 خرج میزاره رو دستت(هزینه ها همه برا ارزون ترین خودرو سطح کشور یعنی پرایده تازه)
تا الان من چندین بار کابل شارژ وفندکی که هر سری حدود 150 شده خریدم چرا ؟ به خاطر شارژ مداوم و خطاهای برقی ماشین
حالا بماندکه خیلی ها گوشی و باتری گوشی و صفحه گوشیشون به خاطر استفاده مداوم از مسیریاب داغون شده یا موتوری ها از رو هولدر پیچوندن و گازشو گرفتن رفتن.
همه این توضیح و تفسیر ها برای پراید اونم تو کف قیمتی گفته شده یعنی همه قیمت های بالا رو در قبالش عمدتا جنس های ضعیف ایرانی رو بهت میدن...
حالا چرا صدا کسی در نمیاد به خاطر اینکه ماشالله 90 درصد قشر معلم و کارمند اومدن این حوزه و به عنوان شغل دوم در حد سه یا چهار ساعت وقت میزارن و میرن تا پول سوخت و میوه شبشون دربیاد و برن...
راهش فقط اینه :
خود مدیر این تاکسی اینترنتی ها رو اللخصوص اسنپ رو بیارید ماشین بدین بهش بگین از 6 صبح برو تا 8 شب کف تهرون کار کن بعدنظر خودتو بگووو...
با تشکر از باشگاه خبرنگاران بابت نشر نظر بنده
۱. باید میزان پیمایش ماهانه برحسب کیلومتر و قانون نحوه اختصاص یارانه بنزین داخل نرم افزار اسنپ به صورت شفاف در دسترس راننده باشد الان اصلا نمیشه متوجه شد بر چه اساسی اعتبار سوخت واریز میشه.
۲. پیش اومده بعد از اینکه در خواست سفر رو قبول کردیم و بعد از چند دقیقه رسیدیم به مبدا، مسافر لغو سفر زده ولی حق کنسلی سفر رو اسنپ به بهانه بررسی اتوماتیک سیستمی تقبل نمیکنه و جای اعتراض نداره.
۳.بعد از پذیرش درخواست سفر بعد از حدود ۲۰ دقیقه (که حداقل نصف مسیر رو طی کرده بودم) ماشین خراب شد اسنپ هیچ درصدی از مبلغ سفر رو نداد به من راننده. اینطوری درست نیست باید براساس زمان و مسافت طی شده(در صورت خرابی ماشین) بخشی از کرایه به راننده پرداخت بشه ما که عمدی ماشینمون رو خراب نمیکنیم.
۴.باید برای مسافرانی که عجله دارند و حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری به عنوان کرایه هستند یه گزینه ای در اسنپ تعبیه بشود به نام درخواست سفر فوری. چون پیش اومده که مسافر برای افزایش احتمال قبول درخواستش چون چنین گزینه ای وجود نداره ، از طریق افزودن زمان توقف کرایه مسیر رو تغییر میده.
رزرو: شخص مسافر بتواند از چند ساعت قبل برای مثلا ساعت 4 بعداز ظهر که میخواهد به یک جایی برود که نباید دیر برسد تاکسی رزرو کند تا دیگر مشکل گیر نیومدن تاکسی در ساعت مورد نظر را نداشته باشد
سرویس و سرویس مشترک: مسافری که میخواد مثلا به مدت 2 هفته هر روز صبح ساعت 7 برود سرکار یا فرزندش را بفرستد مدرسه و... یک راننده را به درخواست خود انتخاب و به مدت دو هفته برای ساعت 7 صبح رزرو کند و اگر چند نفر این درخواست رو برای مسیرهای نزدیک بهم دارند سرویس مشترک فعال شود تا هزینه برای مسافران ارزان تر و درآمد برای راننده بیشتر شود
سفر مشترک: راننده دو مسافر با سفرهای تک نفره با مسیرهای نزدیک بهم را انتخاب و بعد راه بیوفتد تا کرایه برای مسافرها ارزان تر و درامد برای رانند بیشتر شود
علاقه مندی مسافر: باید یک قسمت برای توضیحات و علاقه مندی مسافر باشد تا رانند ببیند و بخواند که مسافر چه شرایطی را دوست دارد آیا دوست دارد در خودرو آهنگ پخش شود یاخیر؟ رادیو و اخبار یا خیر؟ بحث سیاسی یا صحبت با راننده را دوست دارد یا خیر؟ کولر یا بخاری روشن باشد یا خیر؟ سرمایی است یا گرمایی؟ از دود سیگار بدش میاد؟ راننده ماسک بزند نزند؟و.... و رانند نیز رعایت کند علاقه مندی های مسافر را
دوم اینکه روی رفتار راننده ها هیچ نظارتی نیست . هرجور بخوان لباس می پوشن ! سیگار میکشن داخل ماشین و بوی ...!! خالکوبی عجیب غریب روی سر وصورتشون هست !! سوار که میشی میگی خدایا این زندانی فراریه و راننده اصلی رو کشته و ماشین رو دزدیده !!!
خیلی از راننده ها هیچ تابلویی روی ماشین نمیزنن و اصلا مشخص نیست که این واقعا از طرف همون اپلیکشن اومده .!! خیلی ها الکی رد میشن میگن اسنپ ماکسیم و ... بیا بالا
به راننده ها آموزش بدن وقتی تو خونه هستن و دراز کشیدن پای فیلم درخواست کسی رو تایید نکنن ! با اختلاف زیادی نسبت به اپلیکیشن میرسن و بهشون هم میگی،میگن ببخشید و ترافیک و .. ( خونه ما مسیرش ترافیک نیست ) و بابت این دیر کردن هم هیچ هزینه ای پرداخت نمیشه از طرف راننده !!! خیلی وقتا برای رفتن به بیمارستان و کارای ضروریه ولی عین خیال راننده نیست !! میگه تو خونش نشسته دیگه چه عجله ای داره وقتی رسیدم سر کوچه بهش زنگ میزنم بیاد بیرون !!!!ولی اگه مسافر توقف حتی یک دقیقه ای داشته باشه باید پول بده
رانند های محترم خواهشا ماشین تون رو تمیز کنید ! باکش رو پر کنید ! وسیله نزارید رو صندلی عقب و ... هی بگید بفرما جلو بشین ! ماشین تون تعمیر شده باشه و قوانین رو رعایت کنید و تو جاده با 160 تا نرو !! همه میدونیم تو شوماخری فقط اروم برو زنده برسیم
چطور وقتی مسافر میگه کرایه زیاده میگید پیاده برو یا با اتوبوس و مترو خب الان اگه کرایه کمه برات درخواست رو تایید نکن و تا اخر مسیر به ما هی نگو نمی صرفه و لاستیک خریدم انقد دیسک و صفحه خریدم انقد و چینی بوده !! به من چه ربطی داره مگه من به تو میگم برنج خریدم 500 تومن یا رئیسم سه ماهه حقوقم رو نداده !! هرچند مسیرهای خارج از شهر برای یکی دوتا شرکت بهتون امتیاز بالا و بنزین و .... میده همچین هم بی خبر نیستیم
اگه مسافر میگه صدای ضبط رو کم کنید خوب کم کنید نگید ماشین خودمه هرچی و هرجور دلم بخاد گوش میدم !! وقتی مسافر میزنی دیگه وسیله شخصی نیست و وسیله عمومی حساب میشه
مردم هم یاد بگیرن اگه هر تاکسی توقف داشته باشه باید کرایه اضافه تر پرداخت کنن بر اساس زمان توقف
شما لطف کردین نظر سنجی میکنین ممنون ولی بخدا اگه اتفاق بهتری بیافته چون عوامل اسنپ خیلی براشون مهم نیست .مهگ اون پوریانتیه که از راننده میگیرن .قبلا ۱۵ درصد بود الانم کردن ۲۰ تا ۲۵ درصد خدا رو خوش نمیاد زحمتش مال راننده باشه و سودش بره جیب اسنپ
هیچ حمایتی از سوی شرکت به رانندگان نمیشه خرج و مخارج ماشین خیلی بیشتر از کرایه هاست الان خیلی از رانندگان قمی برای کار میرن تهران کار میکنن و غروب برمیگردند
راننده ای که میگی کرایه کمه، از میدان ونک تا میدان الف 28000 تومن کمه؟ چقدر باشه راضی میشی؟ 50000 تومن بشه راضی میشی درخواست سفر رو قبول کنی؟
با این کرایه ها خرج خود ماشین هم در نمی آید تا برسد به خرج زندگی
نظارت روی انتخاب راننده ها خیلی ضعیف هست و باید گزینش با دقت بیشتری انجام بشه
در کشورهای غربی یک و نیم الی سه درصد کمسیون به شرکت تاکسی اینترنتی تعلق میگیره در حالی که با عوارض شهرداری که به عهده راننده است و در ظاهر در قسمت مالی اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نوشته میشه که توسط مسافر پرداخت میشه، ما رانندگان تا ۲۲ درصد کمیسیون پرداخت میکنیم.
از روز اول سهمیه بندی بنزین نیز تا باحال به من حتی یک لیتر بنزین ندادند و رسما میپیچونند.
به هردو موضوع هم که به شرکت شکایت میکنیم، خیلی راحت میگن کسی شمارو مجبور به اینکار نکرده. کار نکنید.
اگه خوبه که کلا همین شغل را انتخاب کنید وپول خوب دربیارید،.فقط يک ماه کار کنید، اگر گریه نکردید من به شما جایزه می دهم.
آخه کدوم مسافر برگشت. هم کرایه رو نصف می زنند وهم مسافر برگشت درکارنیست ،وقتی هم که گله می کنیم درجواب بهمون میگند خوب مامسافر که ننی تونیم بسازیم، نیست که نیست به ماربطی نداره
اين قانون را راننده نگذاشته بلکه پليس راهنمایی رانندگی این قانون رو وضع کرده، اونم بخاطر سلامتی مسافر وپروتکل هاي بهداشتی وفاصله گذاری.
اگه پليس ماشین رو بگیره وببینه بیشتر سوارکردی به ازای هرنفر ۲۰۰تا۳۰۰هزارتومن جریمه می کند.
اونوقت شما توقع داری دو زار کرايه بدیدوبعدکل خاندان رو بایک ماشین جابجا کنیدوتوی هرماشین ۱۰نفر سواریشید اونوقت راننده آدم خوبیه نه؟
من دوسال راننده تاکسی اینترنتی بودم
یکی از مهمترین مشکلات این شغل اینه که در جامعه بعنوان شغل محسوب نمیشه مثلاً وقتی میخواستم از بانک وام بگیرم گفتم شغلم تاکسی اینترنتی هست گفت اینکه شغل محسوب نمیشه باید مدرک شغلی بیاری ولی دولت منو شاغل حساب میکنه و به دنبال ایجاد شغل برای من نیست
بالاخره من نفهمیدم این یه شغل یا شغل نیس
دوم اینکه هیچ ارگانی راننده و تخت حمایت قرار نمیده مثلاً شهرداریها 1/5 درصد عوارض میگیرن خب در قبالش
ه خدماتی به راننده میدن؟ یا خود شرکت های تاکسی اینترنتی با اینکه درآمدشون از راننده است هیچ خدماتی به راننده نمیدن و حتی در مقابل مسافر هم از رانندشون حمایت نمیکنن
در کنار برخورد نامناسب مسافران و کثیف کردن ماشین توسط آنها.بار روی زمین را روی صندلی می گذارند از عمد مقصد را جلوتر می زنند که قیمت کم بیافتد و بعد درخواست می کنند که پایین تر پیاده می شوند
هر کس می گوید قیمت بالاست یه مدت از این راه امرار معاش کنند
بهترین کار با اسنپ اینه که وقتی از خونه اومدی بیرون و مجبوری یه مسیری رو بری گوشیته روشن کنی اگه کسی مسیرت خورد اونم برداری وسلام دیگر مسیرهای خرج اضافیه
برو جایی که بیشتر میتونی در بیاری!
خداروشکر بیش از چهار ماهه که دیگه با شما استسمارگران کار نمیکنم
لطفا رسیدگی کنید
ممنون از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد لغو سفرها توسط راننده ها ه صورت چشمگیری زیاد شده
اگر قرار بود در هفته 7 روز از تاکسی اینترنتی استفاده کنم الان فقط شده دو روز از بس که گرون کردن
وقتی مسافر سوار میشه شما میشی راننده شخصی اینکه میگه نگهدار برم عابر بانک یا بچه ام روبیارم کاملا حق با مسافره ولی اینکه شعور نداره توقف رو حساب کنه از بی شعوریش هست
مسافر به شما پول میده که کاراش رو سریعتر انجام بده . چرا نمیگی بعضی از راننده ها دیر میرسن و با یه ببخشید میخان همه چی رو حل کنن
اپلیکیشن میزنه ده دقیقه انتظار تا رسیدن خودرو بعد راننده ده دقیقه بعد داره لباس میپوشه که تازه راه بیفته بیاد سمت مسافر . این هزینه رو راننده پرداخت میکنن به مسافر !!!
باید ماشینها طبقه بندی بشه تا مشتری بتونه بر اساس نیاز خودش نوع ماشین و کلاسشو انتخاب کنه. اینجوری نباشه که من درخواست بدم بعد یه پراید خیلی داغون بیاد بشینم توش بوی نا مطبوع سیگار و چیزهای دیگه بیاد راننده هم ماسک نزده باشه ماشین هم گازش در حال تموم شدن باشه راننده تو راه گاز بزنه! بعد وقتی میرم تو جلسه شرکت همه میگن بوی سیگار میدی بوی گاز میدی کجا بودی ! بعضی وقتها لازمه مشتری بتونه خودروی مناسب رو انتخاب کنه باید این حق رو به مشتری بدید.
آقا پول بگیرین سرویس خوب اراِئه بدین دیگه...
و درصد کمیسیونها خیلی بالاست.
برای بعضی کرایه ها اصلا نمیصرفه بخوای استارت بزنی
سهمیه بنزین رو هم سر وقت نمیریزن
اگه قیمت مفت واست گرونه مسیری برو یا با اتوبوس
همچین هم مفت نیست . بعضی شرکتها مثل جابجا بنزین خارج از شهر رو پرداخت میکنن بهتون .( مسیر داخل شهر رو نمیدونم) بنزین مفت میگیرید قطعا باید کرایه کمتری هم بگیرید
چرا دروغ میگین ...بخدا راننده از جیب میده هیچی تهش نمیمونه درک کنید ..امیدوادم جوان خودتون محتاج کار کردن تو این شرکتا شه تا بفهمید چ دردی میکشن راننده های بی پناه
کرایه های همدان واقعا کم هستن وانتظار مسافر زیاد حتی بعضی از مسافرها تاکسی با موشک نقطه زن اشتباه میگیرن
راننده اسنپم.
قیمت ها اصلا صرف برای رانتده نداره.
قیمت ها بر اساس چیه؟
خود مدیر اسنپ با این قیمت ها سفر میبرن.
سفر ۴۵۰۰خداییش چیه؟
۴۵۰۰سفر باز ۸۰۰ پورسانتش چیه.