نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۱:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه با این مصوبه مخالفن مصوبه ای که سرتاپاش اشکاله.یکم خود خواهی را بزارید کنار و به فکر جوان های مملکت باشین که با این مصوبه آینده آن ها به باد می ره.
وقتی هزاران نفر مخالفن چرا انقد اصرار به اجرای این بی عدالتی دارین حتی رهبر معظم هم معتقد است که باید رتبه های بالای کنکور بیان برای معلمی چرا نمی گه معدل های بالا چون سطح علمی با کنکور معلوم می شه.
حالا یه سری افراد در مملکت میان یکسری مصوبه را طرح می کنند که سرتاپای آن غلطه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
درسای مدرسه که خوندن نداره که اگه همه برای مدرسه بخونن می تونن ۲۰ بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
حانيه
۲۱:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اينا جز اينكه سوهان روح ميشن كار ديگه اي بلد نيستن
تا قبل از اين تغييرات مزخرف خيليا با ٣٠-٤٠ سال سن ميومدن كنكور ميدادن قبولم ميشدن بدون هيچ شرط و شروط مسخره اي حالا يكي بنا به شرايطي ك داشته معدلش خوب نشده تازه اونم امتحاناتي ك سرتاسر تقلبه
تكليف اون بدبخت چيه؟
يعني به كل بيخيال ارزوهامون شيم؟
عمومي حذف شه تخصصيارو در حد المپياد طرح ميكنن خيليا ك قبول ميشن با همين عموميا خودشونو كشيدن بالا
خدايا مارو تو سگ دوني خلق ميكردي بهتر از اين كشور مزخرف بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
نظام قدیم آزمون دادم بعدش رفتم سربازی به دوسال برگشتم میخام درس بخونم واسه کنکور بخونم؟واسه ترمیم معدل بخونم؟چرا صبح از خواب بیدار میشد قانون میزارید چ خاکی تو سرمون کنیم از دستتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
حذف دروس عمومی برا همه است یا فقط آنهایی که دیپلم سال ۱۴۰۲را دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
sahat
۲۳:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
برای کنکور عمومی حذف میشه وقتی برای کنکور حذف بشه ینی برای همه حذف میشه خون رنگین تر از بقیه ندارن که اگرم حذف بشه هممون از دم بدبختیم تعداد تخصصی زیاد میشه سوالا سخت میشه کلا بدبخت میشیم
Iran (Islamic Republic of)
janan
۱۴:۴۹ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس ما نظام قدیما که فقط واسه کنکور میخوندیم و به امتحانای نهایی اهمیت نمیدادیم چی ؟
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۷:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
بچه ها لطفا مخالفت خودتون رو با تاثیر قطعی معدل اعلام کنید
Iran (Islamic Republic of)
sahar
۲۳:۰۲ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
لطفا شماهم با حذف عمومی ها مخالفت کنین اگر عمومی حذف بشه بدبخت میشیم تعدا تخصصی زیاد میشه سطح سوالا سخت میشه هزار اتفاق دیگه هممون ازدم بدبخت میشیم
Iran (Islamic Republic of)
بدبخت
۰۰:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
بخدا قسم خدا شاهده ما دوازده سال زحمت کشیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام دوستان عزیز، ببیند تحت هیچ شرایطی و حداقل تا پنج سال آینده چنین تغییری در کنکور ایجاد نمیشه به هیچ عنوان، نگاه کنید قبل ثبت نام کنکور 1401 گفتن فلان میشه بیسار میشه که مردم بترسند و همه برن ثبت نام کنن که کنکور 1401 قبول بشن، سازمان سنجش هم حدود 200 میلیارد تومن حداقلش پول اضافی ا ثبت نام دانش آموزان گرفته و کارشو کرده، پس کنکور 1402 طبق سالهای قبل برگزار میشه نگران نباشید.... سازمان سنجش و شورای عالی هدفشون پول بود که گرفتن و تمام دیگه لزومی نداره کسی نگران باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اومدیم و همه این اتفاقا افتاد اون وقت چی؟
Iran (Islamic Republic of)
sahar
۲۳:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
اگر این اتفاق بیوفته ههمون بدبخت میشیم امسال که کلا پاعه مدرسو نهایی وقتمون رفت امیدمون به سال دیگه بود که زدن داغونش کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگه کنکور باشه و معدل تاثیر مثبت داشته باشه خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۴:۱۸ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفاً این مصوبه را لغو کنید این مصوبه از هر نظر پر ایراده.شما به قول خودتون می خواهید هزینه ها کم تر بشود و مافیای کنکور از بین برود.
اما این مصوبه هم مافیای کنکورو دو برابر می کنه و هم مدارس یکی از این مافیای کنکوری می شوند.چون این مصوبه هزاران دانش آموز را وادار به ترمیم معدل و پرداخت میلیون ها هزینه می کنه این دفعه باید هم برن ترمیم معدل و هم هزینه صرف کنکور کنند لطفا لغو کنید.

باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
Sena
۲۳:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس ما بدبخت ها باید چیکار کنیم که به هر دلیلی موفق نشدیم سال های گذشته رتبه خوبی کسب کنیم یا کنکور بدیم؟
ما دو سال غیر حضوری درس خوندیم با اون وضع تدریس های افتضاح پایان ترم و نهایی حضوری برگزار شد و معدل ها بشدت افت کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
به نظر من این واقعاً عالیه که دروس عمومی میخواهد از کنکور حذف بشه ولی نباید شرط معدل رو بیشتر کنند چون خیلی نمره ها شون رو با پول میخرند
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۹:۱۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اقا مثل ادم کنکورو بگیرین دیگه این چه داستانیه که هر روز یه بازی جدید در میارین هیچی هم حالیتون نیست
جز استرس هیچی واسه بچه ها نیست
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۷:۰۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
اخه این چه وضعشه همش استرس چن ساله دارید اینکاراتونو میکنید بسه دیگه!!! منوبرا ترمیم معدل از مشهد اواره تهران کردیوباعث شدبد فرصتمو از دست بدمو تر زدم چون جا نداشتم و کلی بدبختی کشیدم !!!این شرط معدل و تاثیر قطعی رو روان هممونه
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۲۲:۳۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ببخشید من رشته ادبیات هستم و میخوام کنکور زبان بدم الان که میگن دروس عمومی حذف میشه، برای کنکور منحصرا زبان کدوم دروس رو باید بخونیم؟
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۵:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
متاسفانه بدون فکر دارن گند میزنن به کنکور چند نسل
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۱۵:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی افتضاحه بچه ها هم باید استرس کنکور داشته باشن هم امتحان نهایی .و از اونجایی که تعداد خیلی زیادی امتحان نهایی رو بیست میگیرن اگر حتی یکی از امتحان ها رو نیم نمره کم بگیری کلا از دور رقابت حذف میشی برگه ها هم که با دست تحیص میشه و خطا خیلی بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۱۲:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
اگر عمومی حذف بشه خیلی خوبه بابا ابن فشار الکی چیه روی بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
لادن
۱۲:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
مافیای کمکور نمیذاره عمومی حذف شه متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفا زمان کنکور رو کم کنید . ۴ ساعت یکجا نشستن واقعا سخته . سوالا رو کمتر کنید تا زمان بشه حدود ۲ ساعت ۴۵ دقیقه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۶:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
۱-منظور از حذف عمومی یعنی چیه دقیقاً ؟؟
اگر عربی و ادبیات حذف بشن باشد تو اختصاصی هست ولی دینی رو فقط توی عمومی داریم یعنی اگر حذف بشود یعنی کلا دیگه حذف میشه، اگر اینطوریه پس تکلیف رشته های مربوط به این درس چیه میشه مثلا رشته الهیات فرهنگیان
۲-دو مرحله ایی شدن یعنی چه ؟ یعنی ۱۲ درس داریم ۶ اول ۶ تو نوبت بعدی ؟؟ یا ۱۲ اول ۱۲ بازهم دوم و طرح سوالات متفاوت ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا ناطقی
۰۰:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام ،سایت رو دست سایت آموزشی کنکور یادگیری نوین ندیدم که معلم هاش استاد کلهر و فاطمه پورزادی هستند
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۴۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ینی چی مثلا این چ وضعیه چرا با این کارا استرس مارو بیشتر میکنین چرا تکلیف مارو مشخص نمیکنین این تغییرات ناگهانی استرس مارو بیشتر می‌کنه دست بردارید از این کاراتون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
همیشه فقط با تغییر ها استرس زایی می کنید این کار باید در ده سال انجام بشه و تدریجی با شفاف سازی برای متقاضیان نه یک ساله از ۴۰ درصد تاثیر مثبت به ۶۰ درصد قطعی و زیر و رو شدن سنجش و پذیرش یک کشور ای کاش یکم حرفه ای تر عمل کنید نه مثل مهدکودک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
این طرح خوشبینانش قشنگه اما بخوایم واقع گرا باشیم سیستم نمره گرفتن پولی که یه رابطه ی دوسر سوده چند برابر می شه و مافیای کنکور برای بالارفتن نمرات بچه ها هم نقشه می کشند و... مجموعا فقط به نفع بچه های مایه داره . بماند که تکلیف نسل قدیم تر که سالها پیش به هر دلیل درس نخوندن ولی الان دوست دارن بخونن مشخص نیس . مجموعا یه عده بچه مایه دار که با پول بدون درس خوندن وارد بهترین دانشگاهها میشن و بچه های قشر پایین تو این مسیر لِه می شن.
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۱:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام
بچه ها کسی میدونه اگه این طرح اجرایی بشه واسه پیش دانشگاهی ما نظام قدیما که همون دوازدهم شما هستش هم ترمیم معدل قرار میدن یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ب نظر من بهترین کار حذف عمومی هاس و برداشتن شصت چهل
Iran (Islamic Republic of)
دانش آموز
۱۶:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
من داخل گوگل سرچ میکنم کنکور ۱۴۰۲ چطوری شده : میگن عمومی حذف شده و تاثیر ۶۰ درصدی معدل
وقتی از معلم یا مشاور میپرسم میگن نمیدونم کجا تاییدش نکرده و تو اخبار راجعبش چیزی نگفتن

با این حساب از کجا بفهمیم کنکور ۱۴۰۲ به چه روالی خواهد بود؟ ☹️
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۷:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
پس این مخالفتی که میگفتن سازمان سنجش با حذف دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ داشته چه؟ من نفهمیدم بالاخره به طور قطعی و صد در صدی دروس عمومی برای کنکور ۱۴۰۲ حذف خواهد شد یا نه؟ چه کار باید بکنیم؟ اونا رو هم باید بخوانیم یا نه؟ لطفاً پاسخ دهید. خیلی مهمه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
Sina
۲۰:۳۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
من یکی از شرایط خیلی محتمل رو بیان میکنم شما در موردش فکر کنید! حداقل ۱۰۰ هزار نفر تمام دروس عمومی نمره کامل میگیرند؛ حداقل ۲۰۰ هزار نفر معدل ۲۰ میشن شک نکنید!! حالا این کنکور آیا استرس زا میشه یا استرس برداشته میشه؟ مخصوصا اگه مرحله اول رو خراب کرده باشند؟؟
این کار صرفا برای حذف پشت کنکوری ها هستش. دیگه کسی از سال۱۴۰۱ و قبل از اون، غلط بکنه شرکت بکنه! ترمیم معدل برای هر درس دویست سیصد هزار تومان، کار هرکسی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۲:۳۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
این مصوبه ضد عدالت آموزشی است.
این مصوبه به جای بهتر کردن شرایط، شرایط را بدتر می کند.
چون کسانی که این مصوبه را مطرح کرده اند دلایلشون کاملاً بی معنیه مثلاً می گویند کسی که می خواهد دکتر یا پرستار شود نیازی نیست عمومی ها را برای کنکور بخواند.پس اگر این طوره یک دکتر چرا باید مشتق بخونه چرا باید دنباله،تابع یا هر چیز دیگری را بخواند؟ یک دکتر به دروسی مانند زبان ، زیست و شیمی برای آینده نیاز دارد پس فقط باید اینها را می آوردند.
تا مافیای کنکور هست باید روز به روز شرایط دانشگاه رفتن را سخت و سخت تر کنند که این باز هم باعث رونق مافیای کنکور می شود.
این مصوبه هم که می گوید باید معدل تاثیر بیشتری داشته باشد فقط مافیا را دو برابر می کند. چون این دفعه مافیا هم در زمینه بالا بردن معدل و هم در زمینه کنکور فعالیت می کنند.و این مصوبه باعث می شود که سوالات به جای تستی تشریحی طرح شوند و چون داوطلبان کنکور هم زیاد هستند و از آن طرف افراد ثروتمند با کمک مافیا روز به روز قوی تر می شوند مجبورن سوالات تشریحی را هم سخت طرح کنند .
این وسط تنها جوامع کم برخوردار و فقیر ضرر می کنند و آینده شون تباه می شود.
تمام کسانی که این مصوبه ضد عدالت را طرح کرده و با آن موافقن اگر به فکر مردم هستند مافیای کنکورو بردارن مدارس خاص را ببندند.
با دوبرابر کردن مافیا و انتقال آنها به مدارس شرایط را بد تر می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۰:۴۵ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
حالا که میخوان یکم کنکورو سر و سامان بدن امثال تو مخالفت میکنن . ناراحتی دروس عمومی حذف بشه ؟ بعید میدونم دانش اموز باشی که بدونی خوندن عمومی در کنار ریاضی و فیزیک و زیست چقد زجر اوره . میدونی 4 ساعت کنکور دادن یعنی چی ؟ نابود میشی . اگه دو مرحله ای شه نهایت 80 دقیقه میشه اونم دو تا درس دو تا درس .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
همین جوریش نمره تومدارس براسلس پول وپارتی هستش. وای بهحال اینکه تاثیر نمرش توکنکور ۶۰درصدهم بشه.
Iran (Islamic Republic of)
پردیس
۲۱:۱۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
معدل 3 سال یا ساله آخر؟
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۲:۰۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام
اصلا به نظرم با ۲ مرحله ای شدن کنکور میخان ظرفیت پذیرش رو برای هر کنکور نصف کنن یا یکی رو سخت یکی رو آسون بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۰۰:۴۸ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
مصوبه سال ۹۲ مجلس حذف تدریجی کنکور بود جهت یادآوری
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۵۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
ظرفیت رشته‌ تجربی چقدر میشه در سال‌ ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
ساعی
۱۰:۱۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
ای کاش تکلیف رو زودتر مشخص کنن ببینیم برنامه ریزی چه باید کرد
Iran (Islamic Republic of)
بخدا عالیه
۰۴:۴۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام این طرح میتونه اجرا بشه و فقط به یک شرط اجرای میشه که ابلاغیه یا همون بخشنامه بیاد که گفتن تا بعد از عید ان شاءالله میاد ولی اینکه میگن اجرای نمیشه بعید می‌دانم چون که میتونن عمومی ها رو حذف کنن و امتحان نهایی هم بشه دقیقا مثل کنکور و از تمام ظرفیت های کشور استفاده بشه و نظام قدیم و جدید هم مشخصه بعد احتمالا تو بخشنامه اصلی منطقه ۱ و ۲ و ۳ وجود دارد و سهمیه ها و در اون ۴۰ کنکور هم سهمیه ها اصلاح میشن طرح خوبیه ولی برای اون کسانی که ۶ سال از کلاس ۶ کلاس های مختلفی مثل کانون زبان ها و کلاس های کنکوری و تیزهوشان رفتند طرح جالبی بنظر نمیرسه ولی اگه تلاش کنن که تلاششون بیهوده نشه راضی میشن الان کسانی که پشت کنکوری هستند آر کنکور ناراضی هستند اکثرا و برعکس کسانی که موفق شدنداند اکثرا موافق بودن کنکور هستند خب این طرح همین جوری ولی برای ما پسر عالیه تا ۲ سال اعتبار برای که میریم سربازی خوبه حالا دخترا مخالفت کنند انتظار می‌رود چون دخترا ها میخونن و قبول نمیشن پسرا به کنکور ۲ سال قبل شاید یه جایی قبول بشن و اینکه کنکور یکبار در سال هست واقعا اشتباه چون فرصت ها مثل ابر می‌گذرند و ۳۶۵ روز صبر کنی تا کنکور بعدی آیا موفق بشی آیا نشی خب تا حدودی ظلمه به کسانی که پشت این کنکور گیر کردن پس در نتیجه طرح راضی کننده ای هست و دوستان کنکور ۱۴۰۲ خداوند مارا خیلی دوست دارد نهم که نهایی بودیم کرونا آمد دوازدهم و کنکور رو هم نگاه کنید بخدا عالی برید خداراشکر کنید و نیمه پر لیوان را ببینید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۲ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
چرا هیچوقت به عواقب یه تصمیم فکر نمی‌کنید، با اینکار عملا هزاران داوطلب که برای سال های گذشته هستن نتونستن به هر دلیل درس بخونن اون موقع تا حدود زیادی شانسش قبولشون کم میاد پایین، من چه کنم که بعد دیپلم مجبور بدم برم سرکار، الان دوست دارم بگردم درس بخونم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم خانم
۰۲:۱۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
دقیقا ای طرح به ضرر پشت کنکوریاس تکلیف اونایی ک میخان برگردن دوباره بخونن تا به رشته دلخواهشون برسن و معدل خوبی ندارن چی میشه تکلیف دانش آموزای مناطق محروم که پول کلاس و پکیج ندارن و با کمک عمومیا میرن بالا چی تکلیف کسی که پول نداره علاوه بر کتاب تست کتاب تشریحی بخره تا معدلشو بالا ببره چی #اندکی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۲:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
تازه یادشون افتاده که عمومی ها رو بردارن؟ واقعا که تا به حال هر چی مصوبه تصویب کردین دست تو چشم کردین و دست و پا زدن توی گل ....به حاش کنکور رو کنید ۶ ساعت چهار ساعت چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام
پیشنهاد می‌کنم راجع به بیماری نادر [SMA‌] تحقیق کنید.
هم برای پیشگیری از به دنیا آمدن نوزاد مبتلا؛
هم برای کمک به هزینه‌های درمان و نگهداری کودکان مبتلا به آن و دعا برای آنها؛
و هم برای کمک و حمایت رسانه‌ای از آنها.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نام بیماری را در اینستاگرام یا گوگل سرچ نمایید.
Iran (Islamic Republic of)
ف
۲۰:۵۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
ما موش ازمایشگاهیشون هستیم انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اینا ناموس ندارن؟که میگن برا داشتن کنکور سخته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
سلام عرض ادب احترام شیر ماردتون تصویب نکنید چون واقعا داریم دیوانه روانی میشیم شیر ماردتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت همگی
آقا صالح دوست گرامی صحبت ها و نظرات شما هم بنظرم منطقی هست و واقعا خیلی مسئله ی سختی هستش که عدالت کاملا رعایت بشه حتما میطلبد تا خیلی خیلی کار کارشناسی روی این مسئله صورت بگیره
ولی بنده فکر میکنم کرونا خیلی چیزهای زیادی رو یادمون داد در بحث کنکور اگه بتوانیم یک شبکه آموزشی مجازی که البته روش تست زنی رو هم آموزش دهد را داشته باشیم خیلی بهتر میشود
اگر عدالت رو در آموزش داشته باشیم خیلی بهتره که بخواهیم با سنجش به عدالت برسیم
تغییر در سنجش و اعمال محدودیت ها و تاثیر معدل در کنکور بنظرم فقط محدود کردن افراد و گرفتن فرصت هاست چه بسا دانش آموزی که معدل خوب دارد اگر در آموزش باکیفیت باشد و نحوه تست زنی رو هم آموزش ببیند اصلا مشکلی با کنکور نخواهد داشت
ممنون که وقت میزارید و نظر بنده رو مطالعه میکنید متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
دوستان به نظرم کنکور همینجوری مثل سابق بمونه خیلی بهتره چون لااقل راه و روشش بدست اومده اینکه چطور بخونیم چی بخونیم کی بخونیم تا حدودی مشخصه ولی با تغییرات جدید تا بیاییم بدونیم چی به چیه چندین سال از دست رفته و آرزوها بر باد
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۱:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت آقا افشار عزیز
تمام صحبت های شما نقطه ی بر عکس هم دارد
یعنی بیشتر رتبه های خوب هم دانش آموزانی تشکیل میدن که جا های خوب تحصیل کردن
یا اینکه شرایط نا مساعد ممکنه برای هر کسی پیش بیاد فرقی نمیکنه که اون فرد امتحان نهایی بخواد بدهد یا کنکور بخواهد بدهد.خدا نکه شرایط بد پیش بیاد
چه بسیار افرادی هستن که هر سال در زمان کنکور یا حتی شب کنکور براش حادثه ای پیش میاد و متاسفانه در ۴ ساعت کنکور،آینده را از دست می دهند
واقعا محک زدن دانش آموز در ۴ ساعت افتضاحه
من نه میگم ۱۰۰درصد کنکور و نه می گم ۱۰۰ درصد معدل بلکه میگم معدل ،ملاک خوبی برای تشخیص افراد در طول یک سال هس نه ۴ ساعت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
مسوولان محترم قبل رفتن به مسافرتاشون اگه دعواهاشون تمام شد تکلیف ما رو واسه 1402 مشخص کنن البته اگه خسته نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۱:۰۰ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
همین جوری کنکور مزخرف هست با ایده های جدید تون شرایط برای ما بدتر نکنین
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۰:۲۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت دوستان و بخصوص آقا صالح عزیز
بله هرکسی نظرخودشو داره ولی هیچ از این منظر به کنکور جدید نگاه کرده اید که بیشتر معدل های خوب رو اغلب دانش آموزانی دارند که در مدارس و کلاس های خوبی شرکت کرده اند
در کنکور فعلی هر بچه درس خونی میتونه با تهیه چندتا کتاب تست و یا دانلودش مهارت تست زنی رو افزایش بده و با پشتکار نتیجه بگیره و از طرفی هم حرف شما درست اصلا بنده اون موقع تنبلی کردم و نخوندم ولی گناه بچه ای که به هر دلیلی زمان امتحانات نهایی گرفتار بوده حالا چه از نظر مالی یا خانوادگی یا بیماری و... چیه که الان باید هنوز کنکور نداده از چندین هزار دانش آموزی که معدل های عالی دارند و یا جور کردن عقب باشه یادمان نرود ظرفیت رشته های خوب بسیار محدوده
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۱۸ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
بچه یادتون باشه اینا هیچ تجربه ای از این کار ندارن و ممکن خیلی برامون گرون تموم بشه اونایی که موافقن فک میکنن خیلی ایده آل سوال استاندارد اینا بچه بدتره میشه .
در ضمن من چه گناهی کردم که باید الان هم کتاب تست بخرم هم تشریحی بابا بخدا پول ندارم همین کتاب تست که دارم که کلا سه تاس به بدبختی خریدم
چرا به فکر قشر ضعیف کارگر نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۱:۳۸ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
ببین آقا صالح شمایی که می گویید طرح خوبیه،این دفعه اگر دانش آموز 25صدم هم از دست بده آیندش تباه میشه حداقل از 1000نفر عقب می افتد.خب سوالات تشریحی می شود. و مجبور می شوند برای تفکیک دانش آموزان از هم دیگر سوالات را دو سه برابر سخت تر کنند
این دفعه بر خلاف کنکور مجبوری به تک به تک سوالات با تمام جزییات پاسخ بدی و مجبور می شوی که هم کتاب تستی بخری هم تشریحی یعنی به جای کاهش هزینه ها باید دو برابر هزینه کنی.و نظام نمره فروشی و نمره گرایی به شدت افزایش می یابد پس به عاقبت نظراتت فکر کن.
الآن این مصوبات از هر نظر بی عدالتیه و امکان انجام شدنش در کشور به هیچ وجه وجود ندارد.
و در صورت اجرایی این مصوبه فقط طبقه کارگر ضرر می کند.
با تشکر... .
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۱۲:۳۰ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
واقعا طرح خوبی هس
سنجش دانش آموز اگر در طول چند سال بررسی شود بهتر از این هس که آینده دانش آموز در عرض ۴ ساعت تعیین شود
اگر تاثیر دیپلم لحاظ شود،دانش آموز وقت بیشتری دارد تا تلاش کند
در ضمن این ناعدالتیه که فردی با رفتن به کلاس های کنکور و پول باباش کنکور رو خوب بزنه ولی فردی که در مناطق دور افتاده هس و برای خرج زندگی خانواده اش سر کار می رود و در عین حال درس خون هس،نتونه به خاطر مافیای کنکور قبول بشه
همیشه نظرتون رو بر اساس شرایط بد خودتون که تنبلی کردین و درس نخوندین قضاوت نکنین بلکه مرد باشین و بر اساس عدالت حرف بزنین
عدالتی که هیچوقت واسه درس خون های بی پول اجرا نشد
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل رحمانی
۰۳:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر آقای صالح شما فقط بگو ید در این طرحی که تصویب شده برای تر میم معدل لازم نیست هزینه ای کنیم من حرف شمارو قبول میکنم شمارو قسم میدم به خدا به آخرت هم فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۸:۱۲ ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام واقعا چرا فقط به فکر از بین بردن فرصت ها هستیم خداوند خودش توبه رو قبول میکنه الان اینا میگن نه
یعنی دانش آموزی که موقع تحصیل عقلش نمیرسیده خوب بخونه و دنبال تفریح بوده الان که سرش به سنگ خورده و میخاد جبران کنه اینا میگن نه دیگه همون موقع باید میخوندی متآسفم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام خواستم بدونم واسه کسایی ک سابقه تحصیلی خوبی ندارند چی ۶۰ درصد و چجور جبران کنند؟ ترمیم کردن معدل
Iran (Islamic Republic of)
فرزان
۱۲:۵۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام خواستم بدونم واسه کسایی ک سابقه تحصیلی خوبی ندارند چی ۶۰ درصد و چجور جبران کنند
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۰:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
نظر آقا مهدی کاملا درسته و من هم با آن موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
سان
۲۰:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
واقعا فکر کردین تاثیر معدل به نفع دانش اموزه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
دوستان همه این کارها به خاطر حذف عده زیادی از دانش آموزان و پشت کنکوریها از گردونه ی رقابت و راحت‌تر کردن کنکور برای آن دسته از دانش آموزانی است که اینها میخواهند فقط انان کنکور بدهند و قبول شوند . این مصوبه نه تنها استرس را هزار برابر میکند بلکه ضلم بزرگی به پشت کنکوریهاو نظام قدیمیهای با سوابق بد است هیچ جای دنیا اینکارو نمیکنند . واقعا متاسفم برای شورایی که به جای تصویب سیاست هایی برای راحتی مردم سیاست هایی برای هزاران برابر کردن استرس در این شرایط بد اقتصادی میکنند . باشه نهایتش ما پشت کنکوریها بدبخت میشیم اما مطمئن باشند اگر این اجرایی شود نه تنها بیسوادان زیادی جای با سوادان میرن دانشگاهها و مملکت رو به زوال خواهد رفت بلکه باعث زده شدن بیشتر مردم از دولت خواهد شد . در ضمن این ضلم آشکار به کسایی تازه میخوان برن دانشگاه و سوابق بدی دارند دامان همه ی دست اندر کاران که مصمم برای اجرای این طرح هستند را خواهد گرفت این را مطمئنم
Iran (Islamic Republic of)
ه ص
۲۳:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
دوستا توکل کنید بخدا حواشی رو ول کنید البته حذف عمومی در کنکور انسانی خیلی خوبه چون زبان و معارف چرا بخونیم ؟ بعد فارسی تخصصی انسانی علوم فنون هست و فارسی عمومی فارسی هست و عربی عمومی هم عربی که در ریاضی و تجربی هم هست زبان هم واقعا برای انسانی بدرد نمیخوره ، البته همه اینا تو معدل تاثیر داره اما شما معد ۱۶ هم بشی از ۵۰ درصد دانش آموزان جلویی بعد امتحان نهایی دقیقا میشه کنکور اما فقط از سال دوازدهم و این مزیت خیلی خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۳ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام دوستان به نظرم همین کنکور فعلی خیلی بهتره و کسی که واقعا میخونه میتونه نتیجه بگیره نهایتا یه مقدار زمانش رو بیشتر میکردن چون اکثرا استرس وقت دارن دانش آموزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
آیا کسی با زدن تست ادبیات دکتر شده یا خیر؟ مگه کسی هم با زدن تست زیست و ریاضی دکتر و مهندس میشه؟ شما دیدین که یه فیزیوتراپیست قبل از شروع درمان از دست و پای بیمارش مشتق بگیره؟ یا اصلا زیست گیاهی به چه درد دندون پزشک جامعه می خوره؟ از طرف دیگه یه پزشک استعاره می خواد چیکار؟ منطق میگه تمامی این دروس و امثال آنها در سایر رشته ها به طور غیر مستقیم و مهمی دارن راه رسیدن من دانش آموز رو برای ورود به دانشگاه و رشته مورد نظرم هموار می سازه چون که قراره دروس تخصصی هر رشته رو ما در خود دانشگاه یاد بگیریم وگرنه باید دروس دانشگاه رو در مدرسه به ما یاد می دادن. بنابراین شمایی که با تست زدن این دروس مخالفی پس بیاد با آزمون های تشریحی اش هم مخالف باشی چون که در هر صورت قراره یادشون بگیری!
نکته دیگه درباره معدل, چندین هزار معدل ۱۹ تا بیست داریم. پس تکلیف ۱۸ چی میشه؟ چه برسه به ۱۴ ۱۵. وقتی از دید طراح سوال بهش نگاه کنیم قرار نیست که همه این ها وارد رشته های تاپ دانشگاه بشن پس باید یطوری تفکیک شون کرد چطوری؟ با سخت تر کردن آزمون؛ همینطوری هم سخته. حالا وقتی یک آزمون سخت میشه صددرصد از حالت استاندارد خودش خارج میشه که بارها شاهدش بودیم. از طرف دیگه سوالات تشریحی هم سخت میشه. مثل سوالات زیست کنکور سال های هشتاد و قبل تر، دیدین که جوابا اکثرا تک کلمه ای و آسون ولی کم کم که رقابت و تعداد داوطلبین زیاد شد، حالا بیا سوالات اون موقع رو با الان مقایسه کن قطعا باری تشریحی هم همین اتفاق میفته.
و اگه سوالات خرداد تستی بشه و دستگاه بخواد تصحیح کنه خو چه فرقی با کنکور الان داره؟ چرا می خواین این راه ۶۰ ساله رو دوباره از اول طی کنید؟ حداقل سوالات تستی راه میانبر و شیوه تست زنی دارن و تو مفهوم هم یادت باشه، یه گزینه صحیح هم که جلو چشمت هست که کارو راحت می کنه ولی تشریحی فقط باید حفظ کنی و وارد کنی. اگه هم درسی رو مثلا ادبیات رو ۱۵ گرفتی خیلی توی معدلت تاثیر میزاره ولی کنکور اگه ریاضی هم صفر بزنی میتونی با سایر دروس جبرانش کنی.
و موضوع مافیا کنکور. کی گفته قراره عمومی کنکور زبان و ... و حتی عربی و ادبیات تخصصی انسانی حذف بشه؟ در کنار این ها مافیای تشریحی و ترمیم و غیر هم اضافه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
لطفا باشگاه خبرنگاران پیگیری کنه از این بلاتکلیفی دربیایم هر کس یه چیزی میگه باید سازمان سنجش نظر قطعی رو بده هیچکس این مصوبه بدور از عدالت نمی خواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
لطفا یکی مشخص بکنه تکلیف کسی که معدل پایین دارد ولی پشت کنکور مانده خون دل خورده و زحمت کشیده وکنکور ۱۴۰۲ را ۱۰۰ زده چیست؟ ترمیم معدل البته کنکور ۱۰۰ بزنه تراز ۵۰۰۰ می‌آورد حداقل با معدل میشه ۶۵۰۰ حتی اگه ۱۹ باشه معدلش تراز ۶۵۰۰ هم خوبه نگران نباش
آیا ایشون واقعا نابغه نیستن ؟ شاید
باید با این مصوبه حذف شوند ؟خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
لطفا یکی مشخص بکنه تکلیف کسی که معدل پایین دارد ولی پشت کنکور مانده خون دل خورده و زحمت کشیده وکنکور ۱۴۰۲ را ۱۰۰ زده چیست
آیا ایشون واقعا نابغه نیستن ؟
باید با این مصوبه حذف شوند ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۱۷:۳۶ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
این مصوبه باید لغو شود چون ۸۰درصد مردم مخالفن این مصوبه برخلاف عدالت آموزشی است و تنها کسانی که با این مصوبه موافق هستند افراد ثروتمند و دانش آموزان مدارس خاص هستند.

به جای این مصوبه بگویید: ارباب زاده ارباب شود و رعیت زاده هم رعیت تو یه جمله خلاصه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۰۹:۱۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام دوستان
بنده که نظرات رو مطالعه کردم فکر میکنم همگی دوستان از زاویه ی دید خود محق هستند
ولی یک اشکال عمده ای که به نظر میرسد بوجود آمدن مافیای غیرانتفاعی ها وهمچنین گرفته شدن فرصت از دانش آموزانیست که به هر دلیلی اعم از مشکلات مالی ،نداشتن فرصت آموزشی برابر،بیماری،وهردلیل دیگری فرصت نکردند تا در زمان تحصیل معدل خوبی بدست آورند و الان با تلاش فراوان بسیار هم متبحر هستند چه گناهی دارند که باز با یک رویه اشتباه پس زده میشوند مگر نه این است که انسان با تلاش میتواند به هر قله ای دست یابد پس چرا هر قانونی در زمینه کنکور فقط فرصت از یک عده میگیرد و به عده ای اتفاقا هم ثروتمند میدهد
بله کنکور پزشکی یا همان رشته تجربی به فارسی و عربی و دروس عمومی دیگر شاید ربط نداشته باشد ولی یک پزشک باید بتواند سررشته ای هرچند اندک در این زمینه ها داشته باشد یا نه؟
حذف کنکور دروس عمومی هم درست نیست
به جای این همه چالش بهتر نبود نحوه برگزاری کنکور و طرح سوال اصلاح میشد
با تشکر از همگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
تو اوضاع کرونا واقعا عدالت آموزشی آمد پایین باید کنکور اثر ش کم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ر.م
۱۸:۲۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
♻️اردو مطالعاتی #کنکور1400
Iran (Islamic Republic of)
حالتون خوبه ؟ تو این اوضاع که کرونا بود باید کنکور اثر ش کم بشه تا عدالت بر قرار بشه
۰۶:۴۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
زهرا بازم اشتباه گفتی که در سال تحصیلی 99-98، هشتاد و چهار فارغ‌التحصیل با معدل بیست داشته‌ایم که شامل 8 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 63 نفر در رشته علوم تجربی و 13 نفر در رشته علوم انسانی است. همچنین 13هزار و 948 با معدل 19 تا 19.99 فارغ‌التحصیل شده‌اند نگاه نگرانی نداره چون کسانی هم که میگن دیپلم تقلب میشه نگران نباشند چون مثل کنکور میشه و تستی و دستگاه سوال طرح میکنه و دستگاه تصحیح میکنه و فقط از سال دوازدهم میاد و شصت درصد کنکور میشه دیپلم تستی دوازدهم و لازم نیست که بخواهید کلاس یازدهم و دهم رو بطور ویژه بخونید و عمومی ها به چه درد میخوره حالا که عمومی ها تو دیپلم هست و در دیپلم که تاثیر داره پس نگران نباشید توکل بر خداوند متعال بهترین طرح همینه برای استاندارد سازی بعد از ده سال ، مخالفین مثلا منطقه ۳ این طرح برای منطقه ۳ عالیه چرا؟ چون بزرگوار پزشک تست فارسی بزنه نزنه رو اینده اش چ تاثیری داره
پس استاد اونی که با عمومی پزشکی میره نباید می رفته اخه ملاک پزشکی فارسی عربیه؟؟؟
بعد اگه هرچه بیشتر اختصاصی بخونینی بیشتر یاد می گیرین بچه ها انگار مرض دارید سوالات کنکور استاندارد بشه اونوقت تنها با یادگرفتن کتابا میتونیم کنکور رو عالی بدیم دیگه نیازی به خرید پکیج اینا نیست که به درد هم نمیخوره همم چرا میگید کسی کلاس زبان رفته الان عمومی ها حذف شه اونوقت بیهوده رفته مکه همه چی واسه کنکور هس چه اشکالی داره زبان یاد بگیرید یعنی اگه از جند سال قبل میگفتن عمومی ها حذفه کلاس زبان نمی‌رفتند مگه سطح دانش شما فقط واسه کنکور هس خلاصه من موافقم و بهترین هس سوالات اختصاصی باشه و سطح سوالات استاندارد کتاب ها نباشه نه از سوالات گالاکسی دیگه همم اختصاصی ها عالی هس یکی که تجربی میخونه چه نیازی هس دینی بیاد بخونه وقتش هم هدر میده یا عربی یا ادبیات حتی فقط زبان یکمی ممکنه خوب باشه که اونم همه الان یه ۴۰درصد زبان بلدن و کافیه#بله_به_سوالات_استاندارد تو این اوضاع که کرونا بود باید کنکور اثر ش کم بشه تا عدالت بر قرار بشه بعد معدل کتبی احتمالا ملاک هست که در جزئیات بخشنامه هست اگه هم معدل نوبت اول هم تاثیر داشته باشه پس نوبت اول و مستمر ها هم نهایی میشه و کلا از سازمان‌ سنجش دوازدهم از ما امتحان خواهند گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل رحمانی
۰۳:۳۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
مگه خودتون نمگید که امتحان نهایی هم چهار گزینه ای میشه این یعنی یک شبه کنکور من خودم دانش آموز منطقه سه هستم این طرح فقط به استرسم اضافی کرده راستی برای کسی که دیپلم انسانی داره و کنکور تجربی میده چه. نظری داری
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۱:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
١. پایین بودن قدرت تفکیک امتحانات نهایی
یعنی مرگ رویاهای دانش آموزان با معدل ١٩.۵٠ و کمتر
٢. رو به رو شدن مردودی های گسترده
با تاثیر قطعی معدل باید سطح سوالات بسیار ارتقا پیدا کند
٣. تصحیح اوراق سلیقه ای، غیر تحلیلی شدن و کوتاه شدن جواب های امتحان نهایی (که خلاف اهداف آموزش و پرورش است.)
۴. متضرر شدن فارغ التحصیلان
هر ساله بیش از نیمی از داوطلبان کنکور را فارغ التحصیلان تشکلیل می‌دهند که بنا به دلایلی معدل پایین دارند در صورت ترمیم معدل هم باز معدل کتبی دیپلم آها قابل ترمیم نیست و درصورتی که دانشگاها شرط معدل بگذارند باز هم ٩٩% دانش آموزان متضرر می‌شوند
۵. تقلب گسترده در امتحانات نهایی
در کنکور هر گروه آموزشی جداگانه مورد سنجش قرار می‌گیرند و تعدد حوزه ها و امنیت بالای کنکور، امکان تقلب را به حداقل می‌رساند اما در امتحان نهایی که همه گروه ها در یک روز و در حوزه های محدود امتحان دارند امکان تقلب را به حداکثر می‌رساند. امنیت امتحان نهایی بابیش از یک میلیون داوطلب در طول یک ماه کار بسیار دشواری‌ست
۶. مافیای کنکور نه تنها کم نمی‌شوند بلکه اضافه می‌شوند
مافیای امتحان نهایی، مافیای ترمیم معدل، خرید نمره و... به معنی واقعی کلمه عدالت آموزشی از بین می‌رود.
٧. بالا رفتن آمار خودکشی
با بالا رفتن فشار روحی، استرس روی دانش آموزان و با بالا رفتن هزینه مضاعف برای کتاب های امتحان نهایی که وارد بازار می‌شوند فشار روانی روی دانش‌ آموزان بیشتر و بیشتر شده و آمار خودکشی هم به طبع بالاتر می‌رود
٨. آموزش آنلاین و تاثیر قطعی معدل؟
مسخره است، با چنین کیفیت آموزشی که همه دانش آموزان را تحت شعاع قرار داده تاثیر قطعی معدل بی معنی‌ست
٩. مغایرت داشتن این مصوبه با مصوبه مجلس
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل رحمانی
۰۳:۳۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
صددرصد درست میگید
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
مافیای کنکور کم بود حالا مافیای غیرانتفاهی ها هم سهم میخواد.طرحی برای راهی کردن فرزندان آقازاده ها به دانشگاهها.اسمشم گذاشتن عدالت آموزشی.اگر کنکور قابل حذف نیست پس این طرح حدفی جز تامین منافع آقازاده ها و پولدارها نداره و ظلم آشکار به طبقه محروم جامعه است.به اسم مافیای کنکور منافع طبقه مرفه و آقازاده ها را دنبال میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
اگر عمومی حذف شه سوالات تخصصی بسیار عمیق و سخت تر طرح میشه رتبه یک کنکور تجربی سال 1400 ریاضی رو 52 درصد زده بعد تو میخوای تخصصیا رو 100 یا 90 بزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۰۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
١. پایین بودن قدرت تفکیک امتحانات نهایی
با بیش از 13 هزار معدل 19 تا 19.99
یعنی مرگ رویاهای دانش آموزان با معدل ١٩.۵٠ و کمتر
٢. رو به رو شدن مردودی های گسترده
با تاثیر قطعی معدل باید سطح سوالات بسیار ارتقا پیدا کند
٣. تصحیح اوراق سلیقه ای، غیر تحلیلی شدن و کوتاه شدن جواب های امتحان نهایی (که خلاف اهداف آموزش و پرورش است.)
۴. متضرر شدن فارغ التحصیلان
هر ساله بیش از نیمی از داوطلبان کنکور را فارغ التحصیلان تشکلیل می‌دهند که بنا به دلایلی معدل پایین دارند در صورت ترمیم معدل هم باز معدل کتبی دیپلم آها قابل ترمیم نیست و درصورتی که دانشگاها شرط معدل بگذارند باز هم ٩٩% دانش آموزان متضرر می‌شوند
۵. تقلب گسترده در امتحانات نهایی
در کنکور هر گروه آموزشی جداگانه مورد سنجش قرار می‌گیرند و تعدد حوزه ها و امنیت بالای کنکور، امکان تقلب را به حداقل می‌رساند اما در امتحان نهایی که همه گروه ها در یک روز و در حوزه های محدود امتحان دارند امکان تقلب را به حداکثر می‌رساند. امنیت امتحان نهایی بابیش از یک میلیون داوطلب در طول یک ماه کار بسیار دشواری‌ست
۶. مافیای کنکور نه تنها کم نمی‌شوند بلکه اضافه می‌شوند
مافیای امتحان نهایی، مافیای ترمیم معدل، خرید نمره و... به معنی واقعی کلمه عدالت آموزشی از بین می‌رود.
٧. بالا رفتن آمار خودکشی
با بالا رفتن فشار روحی، استرس روی دانش آموزان و با بالا رفتن هزینه مضاعف برای کتاب های امتحان نهایی که وارد بازار می‌شوند فشار روانی روی دانش‌ آموزان بیشتر
٨. آموزش آنلاین و تاثیر قطعی معدل؟
مسخره است، با چنین کیفیت آموزشی که همه دانش آموزان را تحت شعاع قرار داده تاثیر قطعی معدل بی معنی‌ست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
١. پایین بودن قدرت تفکیک امتحانات نهایی
با بیش از 13 هزار دانش آموز با معدل 19 تا 19.99
یعنی مرگ رویاهای دانش آموزان با معدل ١٩.۵٠ و کمتر
٢. رو به رو شدن مردودی های گسترده
با تاثیر قطعی معدل باید سطح سوالات بسیار ارتقا پیدا کند
٣. تصحیح اوراق سلیقه ای، غیر تحلیلی شدن و کوتاه شدن جواب های امتحان نهایی (که خلاف اهداف آموزش و پرورش است.)
۴. متضرر شدن فارغ التحصیلان
هر ساله بیش از نیمی از داوطلبان کنکور را فارغ التحصیلان تشکلیل می‌دهند که بنا به دلایلی معدل پایین دارند در صورت ترمیم معدل هم باز معدل کتبی دیپلم آها قابل ترمیم نیست و درصورتی که دانشگاها شرط معدل بگذارند باز هم ٩٩% دانش آموزان متضرر می‌شوند
۵. تقلب گسترده در امتحانات نهایی
در کنکور هر گروه آموزشی جداگانه مورد سنجش قرار می‌گیرند و تعدد حوزه ها و امنیت بالای کنکور، امکان تقلب را به حداقل می‌رساند اما در امتحان نهایی که همه گروه ها در یک روز و در حوزه های محدود امتحان دارند امکان تقلب را به حداکثر می‌رساند. امنیت امتحان نهایی بابیش از یک میلیون داوطلب در طول یک ماه کار بسیار دشواری‌ست
۶. مافیای کنکور نه تنها کم نمی‌شوند بلکه اضافه می‌شوند
مافیای امتحان نهایی، مافیای ترمیم معدل،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
مهران تو یا مافیایی یا برنامه ریزی ات با مافیاست در سال تحصیلی 99-98، هشتاد و چهار فارغ‌التحصیل با معدل بیست داشته‌ایم که شامل 8 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 63 نفر در رشته علوم تجربی و 13 نفر در رشته علوم انسانی است. همچنین 13هزار و 948 با معدل 19 تا 19.99 فارغ‌التحصیل شده‌اند».
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۲:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
همه ی دوستان یازدهم من اشتباه نکنید تاثیر قطعی بند خیلی بدی هست که احتمال قبولی رو به صفر میرسونه فریب حذف عمومی رو نخورید چرا فکر میکنید با حذف عمومی بهتر میشه کنکور اگر عمومی حذف بشه سوالات سخت میشه بعدش اصلا ما برای تاثیر قطعی میجنگیم اگر خوب بود چرا سال ۹۵ و ۹۸ لغو شد چون بی عدالتی هستش
لطفا افکارتون رو درست کنید
نه به تاثیر قطعی معدل....
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل رحمانی
۰۳:۳۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
#نه به تغییر کنکور
Iran (Islamic Republic of)
نگرانی جایی ندارد
۲۰:۳۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
در سال تحصیلی 99-98، هشتاد و چهار فارغ‌التحصیل با معدل بیست داشته‌ایم که شامل 8 نفر در رشته ریاضی فیزیک، 63 نفر در رشته علوم تجربی و 13 نفر در رشته علوم انسانی است. همچنین 13هزار و 948 با معدل 19 تا 19.99 فارغ‌التحصیل شده‌اند».
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
بهمن برو تحقیق کن معدل به کسی الکی نمیدن بروید سرچ کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۵:۰۹ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تکلیف پشت کنکوری که معدل خوب نداره چی میشه؟
با این طرح فقظ بازار خید نمره در مدرسه ها زیاد میشه
Iran (Islamic Republic of)
Narges
۲۳:۴۵ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام به همگی
من یه سوال داشتم
اگه قرار باشه کنکور دو بار در سال صورت بگیره اونوقت تکلیف کسایی که قرار هست از دانشگاه روزانه انصراف بدم چی میشه ؟
میشه بعد از قبولی در یه رشته روزانه دیگه از قبلی انصراف داد ؟
Iran (Islamic Republic of)
سی
۲۲:۲۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
دوستان مخالف نگاه کنید الان بیست هزار نفر در رشته تجربی معدل بیست دارن و فقط پنج هزار نفر میرن دانشگاه این طرح خوبه چون معدل بیست اشباع نمیشه مثل چون کسانی هم که میگن دیپلم تقلب میشه نگران نباشند چون مثل کنکور میشه و تستی و دستگاه سوال طرح میکنه و دستگاه تصحیح میکنه و فقط از سال دوازدهم میاد و شصت درصد کنکور میشه دیپلم تستی دوازدهم و لازم نیست که بخواهید کلاس یازدهم و دهم رو بطور ویژه بخونید و عمومی ها به چه درد میخوره حالا که عمومی ها تو دیپلم هست و در دیپلم که تاثیر داره پس نگران نباشید توکل بر خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مخالفان دو عده هستند یک مافیا دو کسانی که با مافیا دارن برنامه ریزی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل رحمانی
۰۳:۴۰ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
واقعا برات متاسفم به شرفم قسم دانش آموز منطقه هستم و میگم این طرح سم سم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۱۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
من فقد با دوساله شدنش موافقم
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۱۰:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بهتر بگیم مصوبه عدالت ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۱۰:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مثلا منطقه ۳ اما مافیا ، منطقه با منطقه ۲ و ۱ مقایسه نمیشه الکی نظر ندید
Iran (Islamic Republic of)
قلی بطور کلی
۰۹:۵۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
کسانی هم که میگن دیپلم تقلب میشه نگران نباشند چون مثل کنکور میشه و تستی و دستگاه سوال طرح میکنه و دستگاه تصحیح میکنه و فقط از سال دوازدهم میاد و شصت درصد کنکور میشه دیپلم تستی دوازدهم و لازم نیست که بخواهید کلاس یازدهم و دهم رو بطور ویژه بخونید و عمومی ها به چه درد میخوره حالا که عمومی ها تو دیپلم هست و در دیپلم که تاثیر داره پس نگران نباشید توکل بر خداوند متعال
Iran (Islamic Republic of)
قلی بطور
۰۹:۴۶ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بهترین طرح همینه برای استاندارد سازی بعد از ده سال ، مخالفین مثلا منطقه ۳ این طرح برای منطقه ۳ عالیه چرا؟ چون بزرگوار پزشک تست فارسی بزنه نزنه رو اینده اش چ تاثیری داره
پس استاد اونی که با عمومی پزشکی میره نباید می رفته اخه ملاک پزشکی فارسی عربیه؟؟؟
بعد اگه هرچه بیشتر اختصاصی بخونینی بیشتر یاد می گیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بچه ها اینجا یکی واسم نوشته سوالات کنکور دقیقا از کتابن خب پس همه مرض دارن چند میلیون میدن دی وی دی اینا خوبه من خودم دیدم اصلا از متن کتاب نیستن فقط مقدمشون یکیه وگرنه در سطح متن کتاب نیستند و ۱۰۰۹۰برابر سطحشون بالاس که آدم هنگ میکنه جطور و از کجا حل کنه بهتره بیان سوالات شبیه کتاب بدن چون معیار باید مثل کتاب باشه اگه قرار باشه سوالای سطح بالا بدن کتاب هارو هم سطح بالا کنن شما را به خدا طرح خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۰۹:۴۱ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
بچه ها انگار مرض دارید سوالات کنکور استاندارد بشه اونوقت تنها با یادگرفتن کتابا میتونیم کنکور رو عالی بدیم دیگه نیازی به خرید پکیج اینا نیست که به درد هم نمیخوره همم چرا میگید کسی کلاس زبان رفته الان عمومی ها حذف شه اونوقت بیهوده رفته مکه همه چی واسه کنکور هس چه اشکالی داره زبان یاد بگیرید یعنی اگه از جند سال قبل میگفتن عمومی ها حذفه کلاس زبان نمی‌رفتند مگه سطح دانش شما فقط واسه کنکور هس خلاصه من موافقم و بهترین هس سوالات اختصاصی باشه و سطح سوالات استاندارد کتاب ها نباشه نه از سوالات گالاکسی دیگه همم اختصاصی ها عالی هس یکی که تجربی میخونه چه نیازی هس دینی بیاد بخونه وقتش هم هدر میده یا عربی یا ادبیات حتی فقط زبان یکمی ممکنه خوب باشه که اونم همه الان یه ۴۰درصد زبان بلدن و کافیه#بله_به_سوالات_استاندارد
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۰:۴۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
این مصوبه در حق دانش آموزان مناطق محروم و به خصوص منطقه ۳ بی عدالتی بزرگیه چون هیچکس با سطح آموزشی که در مدارس عادی وجود دارد نمیتونه معادلش را به ۲۰ برساند و اگر ۱نمره هم از دست دهد چند هزار نفر عقب بیفتد.
این مصوبه هزینه ها را دو سه برابر می کند تنها کسانی از این مصوبه نفع می برند دانش آموزان غیر انتفاعی و مدارس خاص هستند.
ای کاش به جای این مصوبات تصمیم به برداشتن مافیای کنکور و مدارس خاص می کردند تا آموزش یکسان باشد.
این مصوبه غیر از دو برابر کردن مافیا چیز دیگری به دنبال ندارد.
کاش این مصوبه لغو می شد........
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
۰۰:۴۲ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
این مصوبه در حق دانش آموزان مناطق محروم و به خصوص منطقه ۳ بی عدالتی بزرگیه چون هیچکس با سطح آموزشی که در مدارس عادی وجود دارد نمیتونه معادلش را به ۲۰ برساند و اگر ۱نمره هم از دست دهد چند هزار نفر عقب بیفتد.
این مصوبه هزینه ها را دو سه برابر می کند تنها کسانی از این مصوبه نفع می برند دانش آموزان غیر انتفاعی و مدارس خاص هستند.
ای کاش به جای این مصوبات تصمیم به برداشتن مافیای کنکور و مدارس خاص می کردند تا آموزش یکسان باشد.
این مصوبه غیر از دو برابر کردن مافیا چیز دیگری به دنبال ندارد.
کاش این مصوبه لغو می شد........
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۱:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
یه سوال دارم این طرح فقط برای کنکور های تجربی و ریاضی و انسانی هست یا منحصرا زبان هم شامل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
یه کس عاقل
۰۲:۲۴ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
بچه ها اینجا یکی واسم نوشته سوالات کنکور دقیقا از کتابن خب پس همه مرض دارن چند میلیون میدن دی وی دی اینا خوبه من خودم دیدم اصلا از متن کتاب نیستن فقط مقدمشون یکیه وگرنه در سطح متن کتاب نیستند و ۱۰۰۹۰برابر سطحشون بالاس که آدم هنگ میکنه جطور و از کجا حل کنه بهتره بیان سوالات شبیه کتاب بدن چون معیار باید مثل کتاب باشه اگه قرار باشه سوالای سطح بالا بدن کتاب هارو هم سطح بالا کنن
Iran (Islamic Republic of)
یه کس عاقل
۰۲:۱۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
بچه ها انگار مرض دارید سوالات کنکور استاندارد بشه اونوقت تنها با یادگرفتن کتابا میتونیم کنکور رو عالی بدیم دیگه نیازی به خرید پکیج اینا نیست که به درد هم نمیخوره همم چرا میگید کسی کلاس زبان رفته الان عمومی ها حذف شه اونوقت بیهوده رفته مکه همه چی واسه کنکور هس چه اشکالی داره زبان یاد بگیرید یعنی اگه از جند سال قبل میگفتن عمومی ها حذفه کلاس زبان نمی‌رفتند مگه سطح دانش شما فقط واسه کنکور هس خلاصه من موافقم و بهترین هس سوالات اختصاصی باشه و سطح سوالات استاندارد کتاب ها نباشه نه از سوالات گالاکسی دیگه همم اختصاصی ها عالی هس یکی که تجربی میخونه چه نیازی هس دینی بیاد بخونه وقتش هم هدر میده یا عربی یا ادبیات حتی فقط زبان یکمی ممکنه خوب باشه که اونم همه الان یه ۴۰درصد زبان بلدن و کافیه#بله_به_سوالات_استاندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
اگر همین الانم فقط یه کتاب تست بگیری راحت میتونی قبول شی
پکیج و بسته و ... کلاهبرداری هست
Iran (Islamic Republic of)
قلی بطور کلی
۲۱:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
موافق این طرح باشید به خدا طرح خوبیه وزیر علوم هم یه وعده هایی داده امید هست
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عالی اما کاش تاثیر معدل ۵۰ درصد می‌شد و ۵۰ درصد هم کنکور
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۰۰:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
کنکور ۱۴۰۲ طرح خوبیه مخالفان این طرح اکثرا کسانی هستند که قلم چی و گاج و کلاس های مخصوصا از کلاس ششم رفتن برای کنکور و الخصوص کسانی که کلاس و کانون زبان رفتند هم معترض هستند خلاصه هزینه کردند بخاطر همین مخالفن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
مخالفان این طرح اکثرا کسانی هستند که پشت کنکور هستن و تکلیفشون معلوم نیست
این طرح فقط بازار نمره فروشی و مدرسه های غیر انتفاعی رو داغ میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۲۳:۵۶ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
کسانی که کلاس زبان انگلیسی رفتند الان میگن عمومی ها حذف نشه
Iran (Islamic Republic of)
لغو مصوبه کنکور 1402
۱۹:۱۷ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
این مصوبه هیچگونه منفعتی و کم کردن هزینه ها و ... برای داوطلبین ندااااارد.
مافیا پرقدرت تر، ناشران با کتاب های جدید ، موسسات کنکوری و آزمون های آزمایشی با تولید محتوای جدید و تحت عنوان تشریحی!
لطفا مسئولین محترم دیده بان شفافیت ، مسئولین محترم کمیسیون آموزش مجلس و نمایندگان محترم این مصوبه پر از هزینه بر و پر از استرس و دلهره آور که تمام استرس ها وارد کلاس مدرسه ها میشه، لطفا این مصوبه را لغو کنید.
خواهان لغو مصوبه کنکوری 1402 هستیم.
#لغو_مصوبه_کنکور_1402
یه کارگر که ماهی 4 تومن حقوق میگیره کجا در توانش هست که بخواهد هزینه کلاس های تشریحی و کتاب های ویژه امتحانات نهایی هزینه کنه!
بشدت مخالف این طرح بی عدالت که واقعا حق تمام دانش آموزان مناطق محروم و مناطق 3 تضعیف میشه، هستیم.
#لغو_تاثیر_قطعی_معدل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ما که جز طبقه پایین جامعه هستیم کاری از مون ساخته نیس،صدا اعتراض ما به جایی نخواهد رسید،مجبوریم با قوانین جدید خودمون وفق بدیم