نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اتفاقا بهتر شد ، اونایی که میگن عمومی برامون شانس می‌آورد ، معلومه نا حالا دو تا تست عربی و ارائه های فارسی جواب ندادن ببینن چطور وقت حروم میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دقیقا درست گفتی. احسنت واقعا همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حتی توی آزمون های بین الملل مثل sat هم سخترین سوالات سوالات درک ادبی و متن هست که توی کنکور ما میشه قرابت و آرایه و متن عربی و کلوز و ریدینگ. آمار سنجش هم همینو میگه که میانگین کلی و افراد زیر 1000 توی درس فارسی از ریاضی و زیست و فیزیک و شیمی هم کمتره. چون هوش کلامی نیاز به آی کیوی بالاتر از هوش استدلالی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۶ دی ۱۴۰۰
بله دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف دروس عمومی بهترین کاره مثلا کسی که میخواد مهندسی بخونه عربی و دینی به چه کارش میاد یاکسی که دکتری میخونه
کسی اگه امیدش به دروس عمومیه براقبول شدن اگه کاره ای بشه میخواد بادروس تخصصی پیش بره یا دروس عمومی که هیچ ربطی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دقیقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اواخر مهر آقای رییسی شخصا دستور اصلاح مصوبه را به شورای انقلاب فرهنگی فرستادند خب وقتی مجری قانون میدونه این مصوبه قابلیت اجرا نداره واسه همین واسه بازنگری فرستادتش شورا دیگه اگه شدنی بود که کار به رییس جمهور نمیکشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بسیاری سردرگم هستیم و نمی دونیم باید چیکار کنیم لطفا تصمیم نهایی اعلام بشود هر چه سریع تر .
Romania
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
لطفا رییس سازمان سنجش نظرش رو بیان کنه.
Germany
ناشناس
۱۷:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بزرگترین مزیتش حذف عمومی و بالاخصوص دو مرحله ای شدن هست .سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۰۷ دی ۱۴۰۰
لطفا عمومی هارو حذف نکنین چرا هرروز چوب لایه چرخ می زار یمن آقای رئیس جمهور لطفا رسیدگی کنید نزارید حقوق بعضی ها ضایع بشه خواهشا تو رو به امام حسین نزارین این بی عدالتی ادامه پیدا کنه خواهشا رسیدگی کنید همه شرایط بچه های ایرا ن رو درک کنید عمومی ها رو حذف کنید مگه می خواد چی بشه جا تو نو می گیره واقعا
کسی که ریاضی خوب نیست از کجا پول بیاره معلم بگیره
Germany
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مزایا
1.دو بار درسال --حلاجی بیشتر معلومات علمی نه تکنیکهای تست زنی

2.حذف مافیا کنکوری موسسات آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
نصیری
۲۱:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خب الان تو مثلاً کنکورت رو خراب می‌کنی میگه خب میتونم سال بعد جبران کنم اونم با هزینه 60 تومن
الان وقتی امتحانت رو خراب می‌کنی میخوای چجوری جبران کنی
Germany
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
طرح بسیار خوبی است .
Germany
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بهتر بود به جای 60 درصد قطعی 30 درصد قطعی لحاظ میشد و اما دومرحله ای شدن و حذف عمومی ها انتقالش به امتحان نهایی نسبتا استرس را کاهش میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
چرا 30 درصد باشه و 60درصد نباشه؟
چرا اصلا 50-50 نباشه؟
نتایج داده های منطقی و آماری شما چیست ازین درصد بندیها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خيلي بدون منطق فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تنها نگاهی مثبتش دو مرحله ای شدنه دیگ بقیه موارد بی عدالتی آشکاره ک آقایون دم از عدالت میرنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دو مرحله شدن با برگزاری دوبار در سال فرق دارد که آقای کبکانیان هر بار یه چیز میگند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سازمان سنجش باید یه فیدبک داشته باشه که ما بدونیم باید چیکار کنیم؟!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
واقعا متاسفم پس ما دانش آموزای مدارس دولتی چی میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف
این مصوبه در ادامه سیاست فقیر زدایی هست
Iran (Islamic Republic of)
کنکور
۱۶:۳۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خدایا خواستن ابروش درست کنن چشاش کور کردند
بس کنید بابا کنکور بهترین روشی که تو کشور میشه به اهداف رسید مشکل اینه که خیلی از اهداف مورد نظرمون آینده‌ای درست و حسابی اینجا نداره
مثلا بجای کنکور و دستکاری کنید فرصت شغلی واسه مهندسا ایجاد کنید و.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اصلا طرح بازنگری کنکور واسه اصلاح سهمیه ها فرستاده شد به شورای انقلاب فرهنگی که شوربختانه بدتر از قبل شد.
Iran (Islamic Republic of)
علی جعفری
۱۶:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
من اصلا کار ندارم که این طرح خوبیه یا نه ولی الان هیچ کس نیست که بیاد بگه آقا این قطعیه یا نه. سازمان سنجش صداش در نمیاد. خیلی ها هم از جمله خود فرهنگی ها و برخی مسئولین رده بالا میگن که به این طرح ها اعتماد نکنید که خرفشون منطقی هم هست. الان این وسط فقط ما دانش اموزا سر درگمیم. هیچ کس تکلیف خودشو نمیدونه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا نیکرو
۱۶:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
از سال ۱۴۰۲ کنکور لیسانس و کنکور دکترا سالی دو بار برگزار گردد
معدل فقط بیست درصد در کنکور تاثیر داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
Sina
۱۶:۱۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
الان مایی که امسال کنکور داریم اگه قبول نشیم و سال دیگه بخوایم بدیم باید چیکار کنیم؟باید حداقل یه۳سال نطام قدیم برگزار کنن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این طرح یک مشکل بزرگ ایجاد میکنه
اون های که توی مدارس غیر انتفاعی هستن نه همشون اما تعدادیشون به دلیل وضع مالی خوبشون معلم و مدیر رو تطمیع میکنن و طرف با پول ۶۰ درصد ماجرا رو به نفع
خودش میکنه....اصولن جامعه ما هم شده به نفع پول دارها
و ضرر این طرح برای بچه های مناطق محروم هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اصلن هدف این مصوبه هم همین هست و در ادامه هم دانشگاه های دولتی و رشته های پرمتقاضی را پولی میکنند و کلیه قشر متوسط رو به پایین را در این رقابت حذف میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف دروس عمومی و تاثیر۶۰معدل قطعی بی عدالیته محضه بخدا.
Iran (Islamic Republic of)
ارمین
۱۵:۴۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
وضعیت نظام قدیمها که نه ترمیم معدل دارند و نه نهایی سال سوم چی میشه؟ مثلا کسی که سال ۸۳ دیپلم ریاضی گرفته و ۱۴۰۲ میخواد تجربی یا انسانی شرکت کنه تکلیفش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
باید از نو 3سال نظام جدید بخونه
Iran (Islamic Republic of)
محمّد
۰۲:۳۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
تو مدرسه بزرگسالان ثبت نام کن. سال دوازدهم رو امتحان میدی (دروس نهایی و دروس داخلی). سال دوم و سوم رو برات تطبیق واحد می زنن. فقط اینکه این طرح فک کنم اسمش دیپلم مجدد. اگر اینجا اومدی رشته تجربی گرفتی باهاش فقط و فقط تجربی می تونی کنکور بدی. اگر هم ریاضی گرفتی فقط و فقط ریاضی می تونی کنکور بدی. باز برو مدرسه بزرگسالان اطلاع دقیق تری می گیری
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۵:۱۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حق بچه های مناطق محروم واقعا پایمال میشه.
چون هیچ امکانات اموزشی بخصوص برا تقویت دروس تخصصی ندارن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اتفاقا برعکس میفرماییدچون موسسه های کنکوری تا الان بودن که برای پولدار ها شگفتی می آفریدند و دروس اختصاصی اما به این صورت نیست هست اما به شدت دروس عمومی مافیا کنکوری ندارد.
Germany
ناشناس
۱۵:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تست عمومی خیلی بیشتر پایمال میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تو ایران ب تنها چیزی ک توجه نمیشه مناطق محروم چون هرچی تو سرشان بزنن صداشون در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
موافقم باهات
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۱۵:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ما که نظام قدیم هستیم چه گناهی کردیم که فقط برای کنکور میخوندیم و معدل ها و نمراتمون پایین لغو کنید این مصوبه را
Iran (Islamic Republic of)
حسن امرایی
۱۵:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
متاسفانه بعضی مواقع مسئولین بدون هیچ پایه ریزی برای فرزندان این مملکت تصمیماتی می گیرند که خودشان هم جواب قانع کننده ای برایش ندارند الان حدود دو سال تحصیلی شاید هم بیشتر دانش آموزان از حضور در کلاس بی بهره اند بخصوص دانش آموزانی که امسال سال سوم هستند وکنکور دارند به نظر بنده بعنوان یه فرهنگی این تصمیم که سال آینده کنکور دو مرحله شود به ضرر این سال سوم ها هست چرا که اگر امسال به رشته مورد علاقه خود در این شرایط کرونایی وبدون استفاده از کلاس حضوری دست یابی پیدا نکنند برای سال آینده که معدل ۶۰ درصد تاثیر قطعی دارد باز به هدف خود نمیرسند چون حضور در کلاس به صورت مستمر باعث می شود که معدل کتبی بالایی کسب کنند بهترین شرایط اینه که هر سه سال دمه ویازدهم ودوازدهم نهایی بر گزار شود تا در آرامش به معدل نهایی مورد نظر خودشون برسند و۴۰ درصد هم از کلیه پایه ها از دروس تخصصی کنکور برگزار شود تا هر دانش آموزی به حق خود برسد واین دو مرحله ای هم به سالهای بعد که آرامش از لحاظ کرونا حاکم شود برءزار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
هیچ دلیل و الزامی وجود ندارد که هر دانش آموزی به هدفش برسد! میزان تلاش مشخص می‌کند که کدام دانش آموز به هدفش برسد ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۱۴:۴۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
دقیقا اگه میخوان اجرایی کنن باید بره 4 ساله دیگه که نهمی های جدید به دبیرستان معلوم باشه از اول تکلیفشون و اینکه کلا این طرح افتضاحه. درکل خیلی طرحه بدیه
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۵۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
باز دوباره چه بلایی می خوایید سر بچه های مردم بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
لازم الاجراست و باید گفت که باید سریع تر اعلام بشود از سوی سازمان سنجش که به چه صورت خواهد بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بسیار طرح خوب و منطقی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ینی اینو اجرا کنید واقعا باید بریم ی کشور دیگه
عمومیا نقطه قوت ما بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
عمومی فقط از کنکور حذفه ولی نهایی تاثیر مستقیم داره 60 درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
رفتن به کشور دیگر سرمایه زیادی می‌خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
عمومیاهاااااااا رررووووو حذفففففففف نکنیددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
‌‌‌
۱۹:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف عمومیا میدونی برای چیه ؟ مگه نمیگید دکتر های مملکتمون ، مهندسا و خیلی های دیگه کاربلد نیستن ؟ برای اینه که بجای اینکه اون مهندس ، که در آینده درس ریاضی نیازش میشه ، بره ریاضی و فیزیکشو بخونه ، میاد با عربی و دینی نمره میگیره و گیریم که اصلا میره دانشگاه شریف . اون در آینده لخاطر بلد نبودن مفاهیم پایه ای که باید تو دبیرستان یاد میگرفته و یاد نگرفته ، میشه مثل هزاران هزار دکتر مهندس بیسوادی که فقط عمرشونو هدر دادن و با جون مردم بازی میکنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
پس تکلیف مایی که نظام ۶.۳.۳ هستیم دیپلم فنی حرفه‌ای داریم و کنکور تجربی بخایم بدیم چیه باید دیپلم اون رشتترو بگیریم یا با همون دیپلم خودمون قبوله؟!
اخر برای دیپلم خودمونو اماده کنیم یا ترمیم معدل..!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تا یه فکری به حال سهمیه ها نشه عدالت برقرار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مزایا
1.دو بار درسال --حلاجی بیشتر معلومات علمی نه تکنیکهای تست زنی

2.حذف مافیا کنکوری موسسات آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۱۴:۲۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
با این طرح موافقم با این کار هم دست مافیای کنکور کوتاه تر میشه هم عدالت آموزشی بهتر اجرا میشه و هم اینکه استرس کمتری به بچه ها وارد میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این کارشون اشتباااهه بیشتر به ضرر بچها و به نفع مافیای کنکوره این نوع کنکور هیچیش معلوم نیست و با اومدن سوابق تحصیلی پای مافیای بزرگتری مثل مدارس غیر دولتی هم به عرصه مافیای کنکور بیشتر از همیشه باز میشه ضمنا اون دسته از دوستانی که از دوبار برگزاری کنکور اظهار خوشحالی میکنن رو باید بهشون بگم که اگر تغییری در ظرفیت ها به وجود نیاد با دوبار برگزاری کنکور درسال ظرفیت در هر یک از دو کنکور نصف خواهد شد و عملا رقابت بسیار سنگین تر از قبل خواهد شد.و قطعا اون ۴۰ درصد تخصصی به قدری سخت خواهد شد که کمتر کسی بتونه درصد بالای سی درصد بیاره با این کار هم دست مافیا برای خالی کردن جیب مردم بیشتر باز میشه و هم امید بچهای منطقه محروم و بی بضاعت نا امید میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اتفاقا دست مافیای کنکور از دروس عمومی ساقط میشه
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
واقعا شورای انقلاب با این طرحش نابود میکنه زندگی خیلی هارو ۶۰ در صد تاثیر معدل مستقیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۳:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
واقعا خدا بهمون رحم کنه . اخه چرا عمومی ها رو حذف کردین که امیدمون به همین عمومیا هم بود . اینجوریه ما باید به فکر یه شغل آزاد خوب برا آینده باشیم درس خوندن تو این خراب شده فایده نداره با این طرز نظام آموزشیمون که مثل خلق ادم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
شغل آزاد هم سرمایه زیادی میخواد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
شما اگه تلاش کنی یا اگه تلاش میکردی که معدلای سال قبلتو و امسالو نمره بالا بگیری خودتون با این نظری که الان دادین مخالفت میکردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
زمانی که از ما میخواستند امتحان نهایی را بگیرند ، در تلگرام سوالات درس دینی لو رفت ، فکری هم به حال امنیت آزمون بکنند خصوصا آزمون های نهایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دقیقا درست میفرمایید مطمعنا شرایط برگزاری تفاوت خواهد کرد و باید امنیت فراهم باشد اما بهتر بود 40 درصد باشد و نه 60 درصد اما در کل خوب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ی ارگان نیست روی شورای انقلاب فرهنگی نظارت کنه ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مزایا
1.دو بار درسال --حلاجی بیشتر معلومات علمی نه تکنیکهای تست زنی

2.حذف مافیا کنکوری موسسات آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی
دقیقا به همین صورت که دوستان گفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تست زنی تکنیکی واسه دهه80 بود نه الان که رتبه1 کنکور که نخبه مملکته ریاضی را 50 درصد میزنه
مافیا پرروتر هم کتاب تست میفروشه هم نهایی.
از خواب بیدار شو اگه خوابی اگر هم خودتو زدی به خواب چشماتو بیشتر فشار بده روی هم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا امیکرون دانش آموزان اولین قربانیان این ویروس به گواه همه کارشناسان بهداشتی هستند هم اکنون میزان رعایت دستور العمل ها درون مدارس به پایین‌ترین حد خود رسیده لذا از مسئولان دلسوز وزارت بهداشت عاجزانه تقاضامندیم محدودیت ها را ایجاد و با برگزاری مدارس و امتحانات به صورت مجازی موافقت نموده تا شاهد جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر سویه امیکرون باشیم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۳:۰۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این هایی که میگن خوبه هنوز نمی دونن چه فاجعه ای در انتظارشونه یه سوال می پرسم آیا نمره نوزده با بیست فرقی داره ؟ معلومه که نه ولی با تاثیر قطعی کسی که نوزده میگیره عقب می افته می دونین همون درسی که ممکنه توش نوزده بشین چقد داوطلب از شما جلو میزنه چون خیلیا بیست میگیرن کمی تفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
19 که جای خود داره همان هایی هم که 20 میگیرند در یکسال نحصیلی امتحان خرداد شهریور و دی نهایی برگزار میشود کسی که در امتحان خرداد با سوالات متفاوت با سوالات شهریور و دی 20 میگیرد چگونه تمییز داده میشوند؟
برای رفع این باگ آموزش پرورش مجبور میشه سوالات دهم دهم طراحی کنه و برای جلوگیری از نمره دهی سلیقه ای طراح سوالات کوتاه پاسخ بده که هم امکان تقلب بیشتر میشه و هم اینکه باز همون کنکور میشه. پس این طرح آب در هاون کوبیدنه. کا اینکه وزیر آموزش و پرورش هفته پیش گفتند خود کنکور بار روانی داره حالا با تاثیر معدل در کنکور این فشار دوچندان میشه.
Germany
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
کمی تفکر هم نیازه که به صورت حد نصابی هست و نه 20 و اینا
Germany
ناشناس
۱۵:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مثلا یه دانشگاه میگه من 19 به بالا پذیرش میکنم اینطور اعلام شده اما 60 درصد بودنش واقعا زیاده !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خوبه که دروس عمومی حذف میشه علوم تجربی و ریاضی به واسطه نداشتن معلومات در دروس تخصصی خودشون نمیان کنکور هنر بدهند و با دروس عمومی رتبه بالا بیارند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این نشون میده چقدر داوطلبان هنر ضعیفند که نمیتونند توی دروس تخصصی خودشون با ضریب 3 برابر از پس بچه های دیگه بر بیان. یعنی داوطلبای هنر حتی دروس تخصصی خودشون هم بلد نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ی
۱۲:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
جالبه که یه عده فکر می کنن این طرح و طرح هایی مثل سربازی اختیاری قراره به نفع شون تمووم بشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دقیقن. این مصوبه سوق دادن خانواده ها بسوی مدارس وی ای پی و پولی برای قبولی هست و بدنبالش دانشگاه های دولتی هم پولی میکنند و فاتحه قشر کم برخوردار را میخوانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف عمومی بسیار عالی است و سایه استرس را از کنکور برمی‌دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
پس دروس فارسی دانش خانواده و جمعیت معارف اسلامی تربیت بدنی هم از چارت دانشگاه حذف شوند.
دروس نگارش سلامت و بهداشت آمادگی دفاعی آزمایشگاه هم از متوسطه دوم حذف شوند.چون همونطور که دروس عمومی اهمیت ندارن
البته بر اساس استدلال شماها! نه من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بنظرم من حذف شدن دردس عمومی بهترین اقدامیه که در راستای بهبود اوضاع نظام آموزشی گرفته شده، چون مملکت ما به پزشک ها و مهندس های ماهر نیاز داره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
پزشکی که ادبیات و هوش کلامی نداشته باشه نمیتونه با مریض خود تعامل کلامی خوبی داشته باشه. پزشکی که در حد اینترمدییت زبان دبیرستان بلد نباشه نمیتونه مقاله های بروز که به زبان انگلیسی منتشر میشه بخونه. پزشکی که از معارف و دینی سر درنیاره میشه پزشک بی اخلاقی که به خاطر پول بخیه های زده شده را میشکافه.
و وااسفا زندگی کردن در چنین جامعه ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دانش آموزانی که سال 1401 کنکور دارن اگه رشته مورد نظرش موفق نشد خواست یه سال پشت کنکور باشه بااین طرح جدید کنکور1402 تکلیف این دانش آموز چیه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۷:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بد بخت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف دروس عمومی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
درسته پس سنجش برای تفکیک معدل 20 ها و با توجه به تاثیر 40 درصدی و نبود دروس عمومی بالاجبار باید سخت ترین سوالات را در دروس تخصصی طراحی کنه تا تفکیک کنه. و بعد فاجعه شیمی99 و ریاضی 1400 به بار میاد و بعد معدل های 20 با درصدهای 10درصد و 20 درصد دروس تخصصی وارد دانشگاه میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
حذف دانش اموزان مناطق محروم از دانشگاه ها و رشته های خوب و ورود فقط مخصوص آقا زاده ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
همان هایی که در شمال تهران اقدام به تاسیس مدارس خصوصی و انتفاعی کرده اند و معلمان آوزش پرورش را قبول ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تا زمانی که این بچه ها بخوان از دانشگاه فارغ التحصیل بشن قیمت دلار از ۲۰۰ هزار تومان گذشته ... به فکر اقتصاد مریض مملکت باشید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
من دبیر هستم وپسرم 1402کنکور میده.ماشدیدا موافق این طرحیم،دومرحله ای شدن کنکور وحذف عمومی ها بهترین طرح بوده.خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مشخصه که موافقید چون با همکارانتون نمره واسه بچه هاتون بده بستون میکنید.
ببینید انوز اجرا نشده چطور حلوا قسم میکنند وای به روزی که اجرا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۱۷:۲۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
متاسفم برات چه جوری دبیر شدی.
راستی خودت تنهایی به این نتیجه رسیدی یا یکی کمکت کرده.میدونی مشکل ماها اینه که ضعیف کشیم به فکر اون بد بختایی باشین که تو روستا باشرایط و اوضاع داغون میخوان کنکور بدن و تنها شانس موفقیتشون کنکوره البته با این شرایط فعلی. از این به بعد هر موقه خواستی حرف بزنی اول یکم فکر کن.
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۱۱:۳۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دنیا داره واسه معلما میچرخه
دبیرستان به معلم ۲ تومن میدی یه ۲۰ میزنه رو برگه امتحانت ۶۰ درصد کنکور حساب میشه راحت قبولی
تازه خیلی کمتر از اون ۲۰ تومنی هست ک خرج کتاب و کلاس و آزمون میکنی
بین بد و بدتر بد رو انتخاب کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۰۶ دی ۱۴۰۰
میدونی اگه معلم نباشه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
عدالت آموزشی را محقق می‌سازد و استرس را نیز کاهش می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا رحمتی
۱۱:۱۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
مزایا
1.دو بار درسال --حلاجی بیشتر معلومات علمی نه تکنیکهای تست زنی

2.حذف مافیا کنکوری موسسات آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
در جواب1:مشخصه که درکی از کنکورهای اخیر نداری . برو میانگین نفرات زیر 1000که سازمان سنجش براساس داده های آماری منتشر کرده ببین در دروس مختلف چنده بعد متوجه میشی ککنیککهای کنکوری تا قبل سال93 کارایی داشت بعد ز اون کنکور کاملا مفهومی شده و درقالب تست باید کاملا به مفاهیم کتاب و حتی بالاتر مسلط بود.
درجواب2: مافیای کنکور آموزش و پرورش هست که روز به روز کتابها را بی محتواتر و نحیف تر میکنه و از او طرف خودش برای فروش کتابهای گاج و شرکت در آزمون قلمچی باهاشون قرارداد میبنده. ضمنا اون ناشران و مولفان باسوادی که دارای مدارک علمی از دانشگاه های معتبر هستند را با شومن ها و آکروباتها و دلقکها قاطی نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خواب دیدی خیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
برای چی عمومی ها رو حذف کردین نصف داوطلبان بخاطر اینکه در دوروس عمومی قوی هستن قبول میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اولن ه ضریب دروس عمومی1 و اختصاصی 3 هست ولی شورای انقلاب فرهنگی با دست خودش فرهنگ و معارف اسلامی و ایرانی را نابود میکنه چون دروس فارسی عربی زبان قرآن معارف اسلامی و زببان خارجه را از کنکور داره حذف میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۷ دی ۱۴۰۰
مثلا دونسن زبان عربی و عاوم اجتماعی و ادبیات فارسی به چه درد دانشجوها میخوره ؟ مگه میخوان دیپلم بگیرن که تو کنکور تأثیر داده بشه
این درسا فقط تا دیپلم مفیده که اگه کسی دانشگاه قبول نشد تو جامعه بتونه گلیمشو از آب بکشه بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
برای چی عمومی ها رو حذف کردین نصف داوطلبان بخاطر اینکه در دوروس عمومی قوی هستن قبول میشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بهتر بود به 60 درصد نمره نهایی 40 درصد می بود چون خیلی خیلی زیاده 60 درصد !!!!! اما در کل دو مرحله شدنش و کاهش دروس در کنکور بسیار خوب هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگر تاثیر مستقیم معدل کاهش یابد خیلی بهتر است مثلا معدل 40 درصد کنکور دروس اختصاصی 60 درصد. اما بیش از 90 درصدش خوب است به جز همین مورد چون واقعا خیلی خیلی زیاده شرط معدل ای کاش کم تر بشود و متل دو مرحله شدن و حذف دروس عمومی از خود کنکور مثمرثمر باشد
Iran (Islamic Republic of)
علی محمد صادقی
۱۰:۵۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
یه مشت آدم مثلا درس خوان میگن کنکور باشه اونا دلال هستند نه درس خوان سوالات کنکور میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
وطنخواه
۱۲:۰۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
واقعا خنده داره می گن مافیای کنکور حذف می شه هر کسی می دونه اگه نمره امتحان تشریحی قرار باشه تاثیر قطعی پیدا کنه صد در صد که هیچ هزار درصد بچه هایی که در مدارس غیرانتفاعی و خصوصی و تیزهوشان درس می خوانند قطعا و بدون چون و چرا نمرات بهتری می گیرند ابتدا مدارس را یک دست کنید در سراسر کشور بعد این تاثیر قطعی نمرات تشریحی را اجرایی کنید
بی عدالتی در کشور داره دیگه براش قانون نوشته می شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگر سوالات کنکور فروخته میشه صدها برابرش سوالات نهایی فروخته شده است و بیشتر هم خواهد شد.سری به آرشیو اخبار رسمی بزن که فروش سوالات نهایی در سال95 و 96 تا پای وزارتخانه آموزش و پرورش هم رسید و اعتراض دانش آموزان در پی داشت. ضمنا دستگاه قرائت کلید کارنامه کنکور پارتی بازی ندارد ولی خودکار معلم ممکن است به شیرینی رشوه آغشته شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
آخرش بیکاری و بدبختی هست،نوزده سال درس خوندیم هیچ کاری نیست،عمرتونو تلف نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۲:۰۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
کدام دانشگاه و رشته درس خوندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تحول بزرگ و شگفت انگیزی است که عدالت آموزشی را محقق می‌سازد و استرس را نیز کاهش می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اولا که طبق گزارش خود وزارت آموزش پرورش معدل مناطق محروم از مناطق مرفه 2نمره کمتر هست پس اگر معدل بخواد تاثیر حتا 10درصد قطعی هم پیدا کنه بی عدالتیه و حق مناطق محروم خورده میشه. درثانی در یکسال هم امتحان ننهایی با تاثیر قطعی60درصد و هم کنکور با تاثیر 40 درصد فشار روانی را دوچندان میکند نه کمتر.بعلاوه فشار اقتصادی بر خانواده را دوچندان میکند چون هم باید کتاب تست خرید و هم کتاب تشریحی امتحان نهایی. واقعا مایه تعجبه که روی چنین منطقی چشم میبندید و فقط از دور به این مصوبه نگاه میکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تقریبا میشه گفت خوبه بالاخصوص دو مرحله ای شدن و حذف عمومی ها از خود کنکور که باعث میشه دست مافیا کنکور از بخش اعظم کنکور ساقط بشود و عدالت آموزشی برقرار گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بسیار خوبه آخه مگه یه فردی که میخواد داروساز بشه دروس عمومی توی کنکور باید باشن با این مصوبات تمرکز روی درس زیست افزایش ءپیدا میکنه و دانشجو های با سواد تری وارد دانشگاه می شوند‌ .سپاس از شورای عالی انقلاب فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
وقتی ادبیات قوی نداشته باشی نمیتونی در فضای بالین و داروخونه درست با مریض صحبت کنی وقتی پایه زبانت ضعیف باشه اونوقت کتاب فارماکولوژی را باید هجی کنی تا بفهمی.تازه همش هم رشته های پزشکی نیست مر میشه کسی رشته حقوق بخونه و عربی کنکور ضعیف باشه؟ خنده دارتر اینکه کنکور علوم انسانی ادبیات و عربی عمومی نداره ولی اختصاصی داره. پس ببین این طرح از ریشه مشکلات اساسی داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
داروساز که زبان عمومی بلد نباشه شک نکن فارماکولوژی نمیتونه پاس کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تحصیلات تو این مملکت دستوری ارزشی نداره درثانی طرف. درس میخونه که اینده ای داشته باشه چه فایده
United Arab Emirates
شمیم
۱۰:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
یکبار تصمیم درست را بگیرید و هر سال دانش‌اموزها را سرکار نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این طرح بسیاز خوبه امیدوارم درست اجرا بشود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
از مزایاش ذکر نکردید واسمون؟
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۰:۳۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
طرح خوبیه ولی ترو خدا تاثیر معدل رو حذف کنید این یعنی عملا کسی که معدلش ۱۷ ۱۸ هست باید بره بمیره اینکه کسی معدلش ۱۷ هست نمیتونه پزشکی بیاره کجاش طرح خوبیه اینکه خیلیا تو روستا ها و شهر های دور افتاده راحت تقلب میکنن و معدلشون ۲۰ میشه به خاطر اینکه اکثرا با همون مراقب نسبت فامیلی دارن کجاش طرح خوبیه


۲ بار در سال کنکور دادن خیلی خوبه حذف دروس عمومی هم بد به نظر نمیرسه ولی ترو خدا تاثیر معدل رو حداقل مثبت اعلام کنید نه قطعی ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۵ دی ۱۴۰۰
طرح سراسر ایراده چجور میگید طرح خوبیه.؟
در هفته گذشته صدای رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و وزیر آموزش پرورش و وزیر علوم و سازمان سنجش را درآورده حتی خود شخص رییس جمهور اواخر مهرماه مصوبه را برای بازنگری فرستاد.
اگر قرار بود شورای انقلاب فرهنگی تصمیم بگیره واسه کنکور پس شورای سنجش و پذیرش واسه چی تشکیل شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
انشالله که جرا بشه و خیر باشه برای بچه هامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگر اجرا بشه طبق گزارش نهاد ریاست جمهوری وقت یعنی در تیرماه1400 مشکلات امنیتی به بار خوهد آورد چون حق کثیری از داوطلبان پایمال خواهد شد و داوطلبان و خانواده هایشان برای احقاق حق خود مجبور به حضور در کف خیابان میشوند. این تاثیر معدل اگر خوب بود سال 1394 که اجرا شد باعث اعتراض نمیشد و دیوان عدالت اداری واسه سال 95 تا کنون لغوش نمیکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
جز بد بختی خیری نداره اینایی ک موافقم جز قشر مرفه هستن ک نمره کیلویی میدن ن بچه های مناطق محروم ک با این کار آخرین راه برای عوض کردن زندگیشون رو هم گرفتن ظرفیت پزشکی رو هم برای نور چشمیاتون زیاد کردین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
همون طور که گفتن دو تا هم کمه چون تعداد وقتی زیاد میشه استرس به شدت میاد پایین و حذف چند درس از خود کنکور بسیار عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
خدااااااا لعنتتتتون کنه از ریس و معاون و همتون با این طرح سراسر بی عدالتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بسیار خوب است . سپاس از شورای عالی انقلاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اینکه تعداد دروس در کنکور کم شده و دو تا شده و اعتبار دو ساله عالی است اما 60 درصد خیلی خیلی خیلی زیاده برای امتحان نهایی و اونم به طور مستقیم 30 درصد 40 درصد بهتر بود .
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۳:۴۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
چه ۲۰ در صد باشه چه ۹۰ در صد تعثیر قطعی هرکی معدلش پایین ۱۹ ونیم باشه باید از کنکور و دانشگاها خداحافظی کنه و بره بمیره چون هر سال ۵۰ هزار نفر معدل ۱۹ دارند اما فقط چند هزار نفر به دانشگاه میرن که اونم اکثرشون به درد بخور نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تاثیر معدل قطعی و مستقیم حتی 1درصد هم خلاف عدالت هست چون مناطق محروم به نسبت مناطق مرفه امکانات و معدل کمتری دارند.در کنکور سهمیه مناطق وجود داره ولی آیا معدل نهایی بر اساس منطقه بندی هست؟ خیر پس تاثیر معدل کاملا خلاف عدالت هست.ضمنا اعتبار دوساله نتیجه کنکور باعث رانت میشه چون فرضا من اگر به دلیلی مثلا انجام خدمت وظیفه پذیرش شدم ولی دانشگاه نرفتم از کجا معلوم که آقازاده و نور چشمی جای من را تصاحب نکند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بهتر بود به 60 درصد نمره نهایی 40 درصد می بود اما در کل دو مرحله شدنش و کاهش دروس در کنکور بسیار خوب هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
استرس معدل نهایی 8درس +استرس کنکور 3سال دروس تخصصی 13 کتاب ( زیست1و2و3 شیمی1و2و3 ریاضی1و2و3 فیزیک1و2و3 زمین شناسی) در یکسال چیزی از روح و روان برای دانش آموز و داوطلب میگذارد؟
داوطلبان نظام قدیم که پیش دانشگاهی خوانده اند و در رشته دیگر تحصیل کرده اند باید از نو امتحان نهایی بدهند چه کسی هزینه اش را میدهد؟ آیا آموزش پرورش حاظر است آزمون ترمیم معدل برگزار کند؟ آیا امتحان شهریور با دی با خرداد از درجه سختی یکسانی برخوردار است؟ آیا 20نمره قادر به تفکیک 450هزار داوطلب تجربی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۵ دی ۱۴۰۰
به نظرم بند های این طرح بسیار خوب و عادلانه است و استرس را به شدت کاهش می‌دهد و تدریس معلم و اهمیت آموزش و پرورش را افزایش داده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگر معلمان سهمیه ای استخدام آموزش پرورش خوب تدریس میکردند که دانش آموز بعد 12سال دنبال معلم کنکور خوب نبود. تازه در خیلی از مناطق محروم معلم ادبیات ریاضی درس میدهد یا دانش آموزان کلاس 10و11و12 سر یک کلاس مینشینند و حتی گاهی معلم ندارند . پس چطور میتوان نمره نهایی این دانش آموز را با نمره دانش آموز مدرسه اصطلاحا غیر انتفاعی و تیزهوشان و نمونه دولتی مناطق مرفه تراز کرد؟
کنکور با تمام بدیهایش داوطلب منطقه محروم و منطقه مرفه در یک روز روی یک صندلی با سوالات یکسان و زمان برابری رقابت میکنند و این به عدالت نزدیکتر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
من با اجرای این طرح موافق هستم و به نظرم استرس را به شدت کاهش داده اند.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اینا فک کنم خوابنما شدن میخوان مث معلما که به خیابون امدند اینبار دانش اموزا و فارغ التحصیلا و خانواده ها و معلم عمومی ها به خیابان بیاند اخه چرا بر ضد مردم ضد مجلس قانون گذاری میکنید واقعا فک کنم توی عذاب انداختن ملت یه بازی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این مصوبه بخواد اجرایی بشه؛ من به دیوان عدالت اداری شکایت میکنم
هر کسی هم میخواد حتما شکایت کنه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
متاسفانه شورای انقلاب فرهنگی دید ارباب رعیتی داره . مثلا در خصوص سهمیه فرزندان هیات علمی که با شکایت داوطلبان به دیوان همراه بود ، دیوان عدالت اداری دستور لغو سهمیه هیات علمی را صادر کرد ولی شورای انقلاب فرهنگی زیر بار رای دیوان عدالت نرفت و هنوز هم سهمیه فرزندان هیات علمی پابرجاست و سالانه حق بسیاری از داوطلبان ضایع میگردد و هیچ کس توان محاکمه شورای انقلاب فرهنگی بابت این موضوع را ندارد.
یک نوع آشفتگی ساختاری در خصوص سهمیه ها و کنکور وجود دارد که مشخص نیست تصمیمات جدید برای کنکور با چه کسی است؟ شورای انقلاب فرهنگی یا شورای سنجش و پذیرش یا مجلس.
وای به حال ما
Iran (Islamic Republic of)
صبا آرچیتا
۰۹:۰۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
شرط معدل ظالمانه و وحشیانه اس خدا ازتون نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دورود بر شرفت
United States of America
رسول
۰۸:۲۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سلام تکلیف اونهایی که نظام قبلی درس خوندن و میخوان کنکور بدن چیه که میگن باید سوابق تحصیلی داشته باشن؟ سوابق تحصیلی عملا پنج یا شش سال لحاظ میشه و البته با این وضعیت نمره دهی و رانت مدارس پولداری که اساتیدش طراح سوال کنکوره پابرجاست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
این کنکور زندگی کلی بچه رو داغون کرده و میکنه و خواهد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
پسر خاله من تیزهوش بود ولی تو کنکور هول کرد و خراب کرد و قبول نشد ولی الان تو اسنرالیا رئیس یه شرکت نفتیه و ماهی بیست هزار دلار بهش حقوق میدن
کنکور باید سه بار در سال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ببین کنکور ۱ بار در سالی کلی ادم متغلب میگیرن و سوالات لو میره ۳ بار بشه که کلا همه تغلب مسکنن امینت یکیش نمیتونن نگه دارن ۳ بار بشه،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۵ دی ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۰۶ دی ۱۴۰۰
اتفاقا دانشگاهها هم به کنکور مشکوک شدن و چون زورشون به سنجش نمیرسه چنون دروس پایه رو سفت و سخت گرفتن که فقط درسخونای واقعی میتونن از پسشون وربیان و متقلبای احتمالی عمرا بتونن پاس کنن
پسر من که خودش اعظم ریاضیات بود و ریاضیات رو از هضم رابع هم رد کرده بود و امیر کبیر قبول شده بود ریاضی رو بزور با نمره 14 پاس کرده بود طوری که خودشم باورش نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۰۵ دی ۱۴۰۰
تا وقتی یه روش مطمئن تر و عملی تر پیدا نشه کنکور باید بمونه و به حرف اونایی که میخوان خودشونو بزور بچپونن تو دانشگاه و حق زرنگتر از خودشونو بخورن و همچنین حرف حقه بازایی که میخوان سؤاستفاده کنن و پول بگیرن و رتبه نمره بدن محل نذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۵ دی ۱۴۰۰
در حال حاضر کنکور عادلنه ترین شوه گزینش دانشجو هست که ای کاش خود سازمان سنجش برای رفع ایراداتش پیش قدم میشد.
1.حذف سهمیه ها
2. دومرحله کردن کنکور شامل یک آزمون عموم و یک آزمون تخصصی
3. 5گزینه ای کردن سوالات مطابق سوالات کنکور کشور چین و ترکیه و sat امریکا و در عوض کمی ساده کردن سوالات
4. اختصاص نمره بر اساس سیاه کردن 4 گزینه غلط در پاسخنامه به ازای هر غلط 25 صدم نمره به جای انتخاب یک گزینه درست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام علیکم
نمره دادن بر اساس تعیین جوابهای غلط پیشنهاد جالبی بود و به دقیق تر شدن سنجش کمک می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
طرح بسیار عالی و بی نقص است و استرس را به شدت کاهش می دهد .سپاس از شورای عالی انقلاب فرهنگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دوبله کردن استرس با امتحان نهایی و کنکور و همینطور اضافه کردن هزینه کتاب امتحان نهایی به سبد خرید دانش آموز کاهش استرس است یا کوتاه کردن دست مافیا؟
خب با این طرح که مافیا هم کتاب تست میفروشه هم نهایی هم استاد تستی میاره هم نهایی .
Iran (Islamic Republic of)
یه پشت کنکوری
۰۰:۲۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
فقط میتونم بگم خدا لعنتت کنه که بدون فکر با همچین طرحی موافقت میکنی اگه‌مثل ما ها تنها راه نجات زندگیت و پول دراوردن قبولی تو کنکور بود این حرفو نمیزدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
بی سوادا و تنبل کلاسا میخوان کنکور رو حذف کنن و بریزن جای بچه درس خونا رو بگیرن و پول مملکتو هدر بدن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۷:۴۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
من خودم معلمم و میگم هیچوقت این کنکور برداشته نمیشه
بلکه منبع درآمدی است که بیشتر و بیشتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
انصاری
۰۸:۱۶ ۰۵ دی ۱۴۰۰
سلام بنظر شما عمومی ها برداشته میشن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۰۵ دی ۱۴۰۰
به نظر من دو بار کمه و باید سه بار در سال بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۵ دی ۱۴۰۰
دوبار درسال خوبه به شرطی که قبل از کنکور اولی ظرفیت نیمسال اول و دوم هر دانشگاه مشخص بشه. و سختی دو کنکور یکی باشه نه کنکور اول یا دوم سخت تر باشه که اعتراض داوطلبان را در پی خواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
منم
۲۰:۵۲ ۰۵ دی ۱۴۰۰
ولی به نظر من ۱۰ بار باشه
خخخخخخ