فیلم سینمایی 'جعبه موسیقی' به كارگردانی 'فرزاد موتمن' و تهیه كنندگی 'محمد خزاعی' از 23 بهمن ماه در گروه سینمایی مخاطب خاص اكران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 'جعبه موسیقی' هشتمین فیلم اكرانی در گروه سینمایی مخاطب خاص است.

براساس این گزارش از دوم آذرماه امسال تاكنون فیلم های سینمایی بدرود بغداد ، گلوگاه شیطان ، گلچهره ، ارتباط خانوادگی ، چشم ، شیرین و معبد جان در هشت سینمای ممتاز تهران اكران شده و مرحله اول اجرای این طرح تا نیمه اسفند ماه پایان می یابد.

ادامه اكران آثار سینمایی تحت عنوان نمایش آثار فرهنگی هنری در گروه مخاطب خاص در سال آینده بستگی به بازتاب و تجربه فاز اول طرح در سالجاری دارد و به عبارتی چنانچه نتیجه اكران امسال این آثار از جانب فیلمسازان ، مدیران فرهنگی واصحاب رسانه ضروری قلمداد شود طرح اكران مخاطب خاص در سال آتی به شكل فراگیر و گسترده تر در تهران و شهرستانها ادامه خواهد یافت و در غیر این صورت طرح پایان می یابد.

'جعبه موسیقی' فیلمی با رویكرد ماورایی ـ دینی است و مسعود احمدیان آن را نگاشته كه به آشنایی پسر ۱۳ ساله با هوشی به نام علی با فرشته مرگ می پردازد و رابطه او را با پدر، پدربزرگ و دیگر اطرافیانش به خصوص مادرش نشان می دهد كه دستخوش دگرگونی می شود.

رامبد جوان، نیكی كریمی، شاهرخ فروتنیان، داریوش اسدزاده، مرتضی احمدی، جمشید گرگین، نگار جواهریان، سیروس میمنت، فرهاد بشارتیان، كیانوش گرامی، علی اصغر محمدی و طناز طباطبایی در این اثر ایفای نقش كردند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار