وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از پرداخت هديه رييس جمهور به خبرنگاران در اسفندماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سیدمحمد حسینی در سفر به آمل گفت: آنچه رئیس جمهور در مورد پرداخت هدیه به خبرنگاران بمناسبت گرامیداشت روزخبرنگار قول داده بودند، عمل می‌شود و اکنون نیز روال اداری آن درحال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدیه ویژه رئیس جمهور به خبرنگاران در اسفندماه و براساس شرایط تعیین شده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات 30 میلیون تومانی مسکن به خبرنگاران نیز برابر قول داده شده از سوی رئیس جمهور پرداخت می شود و این مورد، هم اکنون در حال پیگیری است.

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی همچنین از فعالیت تشکیلات جدید سازمان سینمایی کشور در سطحی وسیع تر خبر داد و اضافه کرد: فعالیت های جدید سازمان سینمایی کشور با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بر مبنای فرهنگ اصیل ایرانی و آرمان‌های امام و انقلاب خواهد بود.

وی همچنین درمورد محقق شدن برنامه های فرهنگی و هنری درسال 90 نیز گفت: قدم های خوبی درباره عملی شدن برنامه‌های فرهنگی و هنری درکشور برداشته شده، اما ظرفیت‌های موجود در کشور بیشتر از برنامه های اجرا شده است و باید فعالیت های بیشتری دراین زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: اکنون اجرای برنامه های مهم فرهنگی و هنری فقط مختص تهران و کلانشهرها نیست و حتی در شهرستانها نیز همایش سراسری و بین المللی فرهنگی و هنری برگزار می شود که همایش بین المللی 'طالب آملی' نمونه ای از این همایش هاست که در سال 90 در آمل برگزار شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: این وزارتخانه برنامه های متعددی در سال 91 تدارک دیده که امیداور کننده خواهد بود.

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی شامگاه چهارشنبه برای شرکت درمراسم سی امین سالگرد 40 شهید حماسه ششم بهمن آمل و 639 شهید ترور مازندران به آمل سفرکرده است./س2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار