سرمربي تيم فوتبال سايپا در خصوص بازي مقابل داماش گفت: بازي بسيار سختي را در مقابل داماش داشتيم ولي با استفاده تغيير سيستم و تاكتيك نتوانستيم عملكرد خوبي داشته باشيم و پيروز از ميدان خارج شويم.

مجيد صالح درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ديروز بازي بسيار مشكلي را مقابل داماش گيلان داشتيم و داماش نيز از امتياز ميزبان بودن برخوردار بود. ولي تيم ما با هدف برد به رشت رفت و خوشبختانه تغيير تكنيكي به هدفمان رسيديم و 3 امتياز بازي را به خود اختصاص داديم.

وي افزود: داماش رقيب سرسختي براي تيم ما بود به خصوص در نيمه اول كه تيم ما را تحت فشار قرار دارد و باعث خستگي بازيكنان ما شد پس از مشاهده ي فشارهاي وارده از سوي داماش به فكر تغيير سيستم و تاكتيك در نيمه ي دوم افتادم.

صالح بيان داشت: در نيمه ي دوم تغييرات اساسي را در پيكره ي تيم ايجاد كرديم تا بتوانيم عملكرد بهتري داشته باشيم خوشبختانه اين تغييرات خيلي زود در روند بازي تأثير گذاشت و بازيكنان بازي را در دست گرفتند و در اين نيمه فشار بر روي تيم داماش بود و بازيكنانمان توانستند داماش را خلع صلاح كنند و بازي را در دست گيرند.

وي در خصوص روند بازيها تصريح كرد: با توجه به اينكه بازيها به فاصله ي 4-5 روز يك بار برگزار مي شود بازيكنان از نظر جسماني در شرايط سختي قرار دارند و برگزاري مسابقات علاوه بر هيجانات و فشار رقيبان از نظر جسماني نيز بازيكنان را خسته مي كند ولي با اين وجود از عملكرد بازيكنانم راضي بودند چون تمام توانشان را براي كسب پيروزي به كار گرفتند.

صالح اضافه كرد: همانطور كه قبلاً گفته بودم به سبب نزديكي جايگاه تيم ما و داماش گيلان كسب 3 امتياز بازي براي ما به جايي و يا ارتقاء در جدول براي هر دو تيم حياتي است به همين دليل براي تغيير جايگاه خود با هدف پيروزي در زمين حاضر شديم و به مقابله با داماش پرداختيم و در اين مصاف موفق به كسب 3 امتياز شديم تا شرايط تيم را در جدول بهبود بخشيم.

وي خاطر نشان كرد: با وجود تمام سختي ها و محصان بودن در اين مسابقه در مقابل تيم داماش بسيار خوب بازي كرديم و بازي را در دست داشيم به نظرم بازي منصفانه بود كه 3 امتياز بازي از آن تيم سايپا شود خوشحالم كه توانيم هواداران خود را خوشحال كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار