شهردار ناحیه یک منطقه 10 از جمع آوری دستفروشها در سطح محدوده با تلاش واحد ساماندهی شهرداری منطقه خبر داد.


ایمان بهاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در راستای خدمت رسانی و جلب رضایتمندی و فراهم نمودن زمینه رفاه و آسایش حال شهروندان در خیابان سه راه آذری، عملیات جمع آوری دست فروشها با تلاش واحد ساماندهی ناحیه امروز 7 بهمن انجام شد و این فعالیت با گشت مستمر از سطح محدوده و با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته به منظور کاهش آلودگیهای صوتی انجام شد.

بهاری در ادامه با اشاره به رفع سد معبردر سطح محدوده اظهار داشت: در راستای تامین زمینه رفاه و آسایش شهروندان،‌با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته عملیات جمع آوری سد معبر در سطح خیابان های قزوین، سه راه آذری و سبحانی انجام شد.

وی تصریح کرد: از آنجا که وجود موانع فیزیکی و سد معبر موجب برهم زدن رفاه و آسایش حال شهروندان این اداره نسبت به جمع آوری و حذف سدمعبر اصناف در محدوده خیابانهای بریانک و شهید عظیمی اقدام به عمل آورد.

شهردار ناحیه یک منطقه 10 خاطر نشان کرد:‌به منظور رعایت موارد مربوط به عدم سد معبر،‌پرداخت عوارض کیوسکها، حذف زواید در اطراف کیوسکها، رنگ آمیزی و نظافت و پاکسازی انجام می شود و برای کیوسکهایی که عوارض 6 ماهه دوم را پرداخت نکرده اند اخطار صادر شد و این اداره نسبت به بازدید 5 کیوسک واقع در خیابانهای بریانک و شهید نوری اقدام كرد./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار