بازيكن تيم صباي قم درخصوص بازي مقابل با ملوان گفت: مي‌توانيم در مصاف با تيم ملوان بندرانزلي پيروز مسابقه باشيم عملكردمان بهتر از تيم ملوان بود ولي متاسفانه مغلوب بازي شديم.


مرتضي كاشي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در بازي مقابل ملوان به دليل مصدوميت قادر به همراهي تيم نبودم ولي معتقدم كه بازي خوبي بين دو تيم برگزار شد.
هر دو تيم قوتبال بازي زيبايي را به اجرا گذاشتند چون ملوان با توجه به شرايط و براي ارتقاي جايگاه خود براي كسب امتياز در ميدان حاضر شد و تيم ما نيز براي كسب امتياز و عضويت در سه رده اول جدول رده‌بندي ليگ برتر از هيچ تلاشي فروگذار نمي‌كند.
وي در ادامه بيان داشت:‌ملوان موقعيت‌هاي زيادي نداشت ولي توانست از اين فرصت‌ها استفاده كرده و با تك گل خود پيروز ميدان باشد و 3 امتياز بازي را به خود اختصاص دهد.


*هدفمان كسب سهميه آسيا است
كاشي در خصوص نحروه داوري مسابقات اظهار داشت: در مجموع داور قضاوت خوبي را در زمين انجام داد اما ندادن كارت زرد به سيد جلال رافخايي در يك صحنه يكي از ايرادهاي وارد بر داوري در اين مسابقه بود.
وي تصريح كرد: در اين صحنه رافخايي مهاجم ملوان بندرانزلي در محوطه جريمه تيم ما با تمارض خود را به زمين زد تا داور را فريب دهد و بتواند يك پنالتي بگيرد خوشبختانه داور فريب نخورد ولي كارت زردي نيز به اين بازيكن نشان نداد و رافخايي را به خاطر اين كار جريمه نكرد و گمان مي‌كنم تنها اشتباه داوري در اين بازي همين يك صحنه بود.
كاشي خاطر نشان كرد:‌با توجه به جايگاهمان در جدول رده بندي ليگ برتر همه تلاشمان را براي دست‌يابي به رده‌هاي اول تا سوم انجام مي‌دهيم تا درليگ يازدهم به سهميه آسيايي دست يابيم براي رسيدن به اين هدف با توجه به برنامه‌هاي عمل مي‌كنيم و تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم تا در برابر باقي رقيبان به پيروزي دست يابيم و با كسب امتيازهاي مربوط به اين بازيها بتوانيم دست يابي به سهميه آسيايي را تحقق بخشيم و اميدوارم بتوانيم بازيهاي خوبي را به نمايش بگذاريم و هواداران خود را خوشحال كنيم و انتظاراتي را كه در قبال ما و تيم دارند را برآورده كنيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار