معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت: به مناسبت اسقاط شدن تمامی خودروهای فرسوده ورامین روز یکشنبه در این استان جشنی تدارک دیده ایم این جشن با حضور بانک صادارت، پلیس ناجا و گمرک که گواهی اسقاط را انجام داده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، امیر رضا رجبی گفت: در حال حاضر 80 درصد تاکسی های فرسوده را نوسازی کرده ایم و از سال 91 تسهیلاتی فراهم کرده ایم که چنانچه خود تاکسی دار نیاید مشمول طرح تردد است وی افزود: تقریبا در سال 90 حدود 195 دستگاه خودروی فرسوده اسقاط شده که مجموع خودروهای باقیمانده به 1 میلیون و یکصدو پنجاه دستگاه می رسد و هم اکنون نیز 125 مرکز اسقاط خودرو تدارک دیده ایم.
وی تصریح کرد: خودورهای فرسوده 50 درصد بیشتر از یک خودرو بنزین استفاده می کند که در قبال این طرح نوسازی 3 میلیون و 400 هزار لیتر صرفه جویی در بنزین خواهیم داشت.

*ناوگان حمل ونقل سوخت در طرح فجر 33 خودروهای فرسوده را جایگزین می کند

معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت گفت: شرایط ثبت نام طرح جایگزینی 15000 خودروی فرسوده با همکاری شرکت تامین خودرو صدرا، بانک ملت و شرکت ایران خودرو در دههه بجر امسال برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگا ر باشگاه خبرنگاران امیررضا رجبی ظهر امروز 10 بهمن سال جاری در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خودروهای فرسوده مشمول طرح جایگزینی که در دهه فجر امسال مطرح شد شامل سواری با ( سن 25 تا 35 سال)‌است تا پلاک منطقه‌ای ایران و یا دارای گواهی تسجیل راهور ناجا( دارای vin است
معاون نوسازی ناوگان ستاد مدیریت و حمل نقل سوخت افزود: مدل خودروی فرسوده سواری 1355 الی 1365 شمسی و معادل میلادی آن و سند قطعی بنام مالک خودروی فرسوده و یا دارای وکالت بلاعزل از مالک جز طرح خودروهای فرسوده مشمول حساب شده و احتیاج به جایگزین دارد.
امیررضا رجبی تصریح کرد: خودروهای جایگزین شامل انواع خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو است از جمله خانواده پژو 405 و پژو پارس و سمند.
وی افزود: زمان ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ 12/11/1390 آغاز و به مدت 30 روز ادامه دارد و در صورت تکمیل ظرفیت سایت ثبت نام بسته خواهد شد ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت و مراکز اقساط سراسر کشور صورت می‌پذیرد.
وی تاکید کرد: ظرفیت پذیرش خودرو در این مرحله 15000 دستگاه خودرو است و انتخاب مرکز اقساط به صورت سیستمی توسط ستاد انجام می‌شود و نمایندگی‌های ثبت نام کننده امکان و حق هیچ‌گونه دخالت در انتخاب مرکز اقساط و اعلام به متقاضی را ندارند.
معاونت حمل و نقل سوخت تاکید داشت: متقاضیان به صورت سیستمی در لیست فراخوان مراکز اقساط مجاز قرار گرفته و از طرف مرکز اقساط با متقاضی تماس گرفته می‌شود و سپس با متقاضی خودروی خود را تحویل مرکز اقساط خواهد داد.

*تسهیلات جایگزین خودروهای فرسوده برای هر متقاضی یکبار قابل استفاده است

معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت گفت:‌ برابر مقررات هر متقاضی فقط یک بار حق استفاده از تسهیلات جایگزینی خودروهای فرسوده را دارد لذا متقاضی دریافت خودروی جایگزین نبایستی قبلااز تسهیلات جایگزینی خودروی فرسوده استفاده کرده باشد.
رجبی گفت: بدیهی است در صورت عدم توجه و محرزشدن دریافت تسهیلات توسط متقاضی،‌ثبت نام متقاضی در هر مرحله ( حتی بعد از اقساط خودرو) باطل و مسئولیت آن به عهده فرد است.
و ی افزود: متقاضی پس از فراخوان از طریق مرکز اقساط جهت تحویل خودرو یک ماه فرصت دارد خودروی خود را تحویل نماید و در غیر
مهندس امیر رضا رجبی تصریح کرد:شرایط تسهیلات وام 100 میلیون ریالی با باز پرداخت 5 ساله و با نرخ سود 14 درصد توسط بانک ملت پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: متقاضیان باید هزینه تشکیل پرونده و بیمه اعتباری و غیره را در وجه مجری پرداخت کند و در صورت بروز هر گونه مشکل متقاضیان می‌توانند با شماره‌های 8887741 الی 5 مرکز تماس صدرا و شماره‌های 88549420الی 3 معاونت نوسازی حمل و نقل تماس حاصل کنند./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار