سمنان/

مجريان انتخابات نبايد وارد حواشي انتخابات شوند

استاندار سمنان با بيان اينكه در زمان انتخابات بايد از تنش‌هاي سياسي و انتخاباتي پرهيز كرد، گفت: اگر بخواهيم به اين حواشي و تنش‌ها بپردازيم، از مسئله خدمت به مردم دور خواهيم شد، ما كه مجري انتخابات هستيم بايد عدالت و قانون را رعايت كنيم و امين مردم باشيم. نبايد وارد حواشي انتخابات شويم

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ عباس رهي امروز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: اگر كسي از توزيع عادلانه اعتبارات انتقاد داشته و اگر شكايتي دارد كه اعتبارات به عدالت توزيع نشده است، بايد مستند اعلام كند تا ما نيز پاسخگو باشيم.

وي ادامه داد: ميزان اعتباراتي كه بين شهرستانها در اين دو سال اخير توزيع شده، كاملاً مستند و مشخص است. ميزان اشتغالي كه براي شهرستانها ايجاد شده نيز كاملاً مشخص است.

وي همچنين خاطر نشان كرد: ميزان اعتباراتي را كه در دورهاي اول، دوم و سوم سفرهاي استاني هيئت دولت به استان سمنان بين شهرستانها توزيع شده است نيز كاملاً مستند وجود دارد و از همين امروز اداره روابط عمومي استانداري موظف است تا تمامي اين اطلاعات را در اختيار رسانه‌ها و مطبوعات قرار دهند تا رسانه‌ها ميزان مصوبات سفرهاي استاني و ميزان اعتبارات توزيع شده بين شهرستانها را منتشر كنند.

استاندار سمنان ادامه داد: اگر صنعت در بعضي از شهرستانها بيشتر فعال است، به خاطر نزديكي آن شهرستان به تهران و اشتياق خود صنعتگران است.

رهي تصريح كرد: براي اينكه عدالت بيشتري در استان توزيع شود، توزيع وامهاي بانكي و تسهيلات بانكي را براساس شرايط و اولويت خاص و عدالت محوري بين شهرستانها سهميه‌بندي كرده‌ايم و به هر شهرستاني براساس دور يا نزديك بودن به تهران، وضعيت و شرايط واحدهاي صنعتي آن شهرستان و براساس اولويت، تسهيلات بانكي توزيع مي‌كنيم كه اگر فاصله شهرستاني از تهران دور است، بتواند به صنعتگران تسهيلات بدهد تا صنعتگران رغبت بيشتري براي ايجاد واحد صنعتي در آن شهرستان داشته باشند.

رهي اضافه كرد: در گذشته هر كس كه زودتر مي‌توانست، تسهيلات خود را دريافت مي‌كرد و سهم‌بندي شده نبود، ولي در حال حاضر براساس شرايط و اولويت، تسهيلات بانكي نيز مانند بودجه سهم‌بندي شده است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.