با مشاركت سرمایه گذار خصوصی و توسط اتحادیه كفاشان تبریز، شهرك صنفی كفش در تبریز ایجاد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اتحادیه كفاشان تبریز: جواد حسین نژاد رییس این اتحادیه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این شهرك در زمینی به مساحت 10 هكتار در نزدیكی پلیس راه تبریز – مرند به صورت كارگاههای كفاشی احداث و برای اعضای این اتحادیه واگذار خواهد شد.

وی افزود: 450 واحد كارگاهی، 36 واحد خرده فروشی كفش و 40 واحد برای انبار مواد اولیه در كنار مسجد، سرویس های بهداشتی و امكانات رفاهی، ایستگاه آتش نشانی، كلانتری، سالن ورزشی، واحد خدمات و نگهداری فضای سبز، هتل و مراكز رفاهی برای این شهرك در نظر گرفته شده است.

رییس اتحادیه كفاشان تبریز، گفت: این شهرك با هدف ساماندهی فعالان صنعت كفش به ویژه با اولویت اعضای اتحادیه كفاشان تبریز و تجمیع در یك منطقه تجاری و صنعتی كه موجب تسهیل در امور خواهد شد، ایجاد می شود.

حسین نژاد، احداث شهرك صنفی كفش را عاملی موثر در توسعه فضای كسب و كار و ارتقای جایگاه صنعت كفش تبریز دانست و افزود: ایجاد شهرك كفش در تركیه عملا موجب توسعه صنعت كفش این كشور شده و ما امیدواریم با احداث این شهرك بتوانیم گامی مثبت در جهت توسعه این صنعت ریشه دار و قدیمی كشور برداشته باشیم.

وی گفت: این شهر با محوریت اتحادیه كفاشان تبریز در قالب مشاركت سرمایه گذار خصوصی به صورت پیمانكاری توسط شركت پادیر طرح تارویژ احداث و با اعطای تسهیلات بانكی به اعضای اتحادیه كفاشان تبریز واگذار خواهد شد./ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار