مهدی ماهانی بازیگر سریال دلنوازان، میهمان برنامه این هفته شما و سحر سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، برنامه شما و سحر سیمای بوسنیایی هر هفته یکشنبه ساعت 23 به مدت 40 دقیقه با حضور یکی از بازیگران و عوامل سازنده سریال‌های در حال پخش از این سیما به روی آنتن می‌رود که این هفته مهدی ماهانی بازیگر سریال دلنوازان، میهمان این برنامه است.

در برنامه این هفته قسمت هایی از این سریال و آیتمی با موضوع بیوگرافی مهدی ماهانی پخش می‌شود و میهمان برنامه در مورد نقش خود در سریال و خاطرات کار با گروه سازنده، صحبت خواهد کرد.

سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و با بازی فریبا کوثری، پرویز فلاحی‌پور، عبدالرضا اکبری، محمد حاتمی، سیاوش خیرابی، شاهرخ استخری، سمانه پاکدل،‌ سحر قریشی، مهدی ماهانی و زهره فکور صبور در 48 قسمت 40 دقیقه‌ای با زیرنویس بوسنیایی برای مخاطبان شبکه جهانی سحر در جمهوری بوسنی و هرزگوین و منطقه بالکان پخش می‌شود.

مهرداد پورکی ترجمه و رحمان رستم پور سرپرستی زیرنویس این سریال را بر عهده داشتند و پخش آن از 15 آذر ماه از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر آغاز شده است.

برنامه شما و سحر سیمای بوسنیایی را فرزانه دیبایی تهیه می کند و آرام صراف به عنوان تدوینگر، سمیرا نظیر به عنوان مجری و عادل محمد اویچ و معمر به عنوان مترجمان همزمان با این برنامه همکاری می‌کنند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.