رئيس مجلس شوراي اسلامي، به مناسبت ميلاد حضرت مسيح در پيام تبريکي ميلاد عيسي‌بن مريم(سلام الله عليه) را به همه هموطنان مسيحي تبريک گفت.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران،  در پيامي تبريك علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي آمده است: با کمال خرسندي سالروز تولد پيامبر عظيم الشأن، منادي ارزش هاي والاي الهي، عيسي‌بن مريم(سلام الله عليه) را به همه هموطنان مسيحي صميمانه تبريک مي گويم.

مسيح مانند همه پيامبران الهي، مبشر سعادت و رستگاري، عزت و کرامت انسان، باران رحمت الهي بر خاک تيره و جان هاي تشنه عدالت، برادري و آزادي بود.

پيام او دعوت به يکتاپرستي، عدالت جويي و مودت است که نويددهنده حيات طيبه ديني در پرتوي معارف عميق الهي به بشريت مي باشد.

پيامي که امروز نيز با گذشت قرن هاي متمادي هنوز نياز مبرم جامعه اسلامي است، درد بزرگ جوامع کنوني، دوري از آموزه هاي پيامبران الهي است.

امروز به برکت مجاهدت فرستادگان بزرگ الهي، ملت ها بيدار شده و براي رسيدن به آرمان هاي اصيل انساني خويش مانند عدالت، آزادي، پيشرفت و امنيت، نظام مبتني بر خودکامگي جهل را به مبارزه طلبيده اند.

اميد است در پرتو رهنمود هاي اين پيام آوران بزرگ الهي بشريت سرانجام به سعادت و رستگاري و نيكبختي دست يابد.
با اغتنام از فرصت، مايلم ياد شهداي سراز مسيحي را که در دفاع از عزت و سربلندي و استقلال اين سرزمين کهن به شهادت رسيدند، گرامي دارم و براي پدران و مادران، همسران و فرزندان آنها موفقيت، کاميابي و پيروزي آرزو نمايم.

از خداي منان برايتان سرافرازي، بهروزي و پيشرفت خواستارم./خ

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار