رييس‌جمهور از نمايشگاه دستاوردهاي متخصصان و فناوران كشور در حوزه هوا فضا بازديد كرد و از نزديك در جريان آخرين دستاوردها و فناوري‌هاي كشورمان در عرصه هوا فضا و ساخت ماهواره‌ها قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز (پنج‌شنبه) به مناسبات روز فناوري فضايي با حضور در نمايشگاه دستاوردهاي صنعت هوا فضاي كشور از اين نمايشگاه بازديد كرد و با توضيحات متخصصان، فناوران و مسئولان در جريان آخرين دستاوردها قرار گرفت.

در اين نمايشگاه، دانشگاه‌هاي صنعتي شريف، اميركبير، علم صنعت، خواجه نصيرالدين طوسي و سازمان پژوهش‌هاي علمي كشور، پژوهشكده هوا و فضا، ستاد توسعه فناوري هوا فضا آخرين دستاوردهاي صنعت فضايي از جمله ماهواره ملي ظفر، ماهواره مخابراتي زهره، ماهواره نويد علم و صنعت، ماهواره رصد، ماهواره فجر، ماهواره آيات، كه به عنوان ماهواره زلزله‌شناسي ايران است و كاوشگرهاي يك تا چهار و شبيه ساز گرافيكي پرتاب كاوشگرها ماهواره AUT SAT دانشگاه صنعتي اميركبير، ماهواره دانشجويي كنترل حرارت دانشگاه صنعتي شريف به نمايش گذاشته شده است.

همچنين در اين نمايشگاه روند توسعه تكنولوژي ساخت ماهواره‌ها در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح به نمايش در آمده است.

سردار وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، تقي‌پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، رييس سازمان فضايي كشور و سلطانخواه معاون علمي و فناوري رييس جمهور، دكتر احمدي‌نژاد را در اين بازديد همراهي مي‌كنند./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار