امروز هیچ کشور نمی تواندمنکر توسعه وپیشرفت انقلاب اسلامی در جهان باشد

"به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران" حجت الاسلام 'محمدرضا میرتاج الدینی'معاون پارلمانی رییس جمهوردیروز در جمع مردم حاضر در میدان 'امام 'شهرستان خمینی شهر با بیان این مطلب گفت:رسیدن به این جایگاه حمایت مردم از نظام وانقلاب است.

وی افزود: امروز مردم ما در واكنش به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته، با فریاد 'لبیك یا خامنه ای' در راهپیمایی حاضر شدند و در انتخابات مجلس نهم نیز شركت گسترده خواهند داشت.   وی اضافه كرد: حضور حداكثری مردم در انتخابات، مشت محكم بر دهان دشمنان و یاوه گویان در پاسخ به تحریمها خواهد بود.   

به گفته معاون پارلمانی رییس جمهور، شركت حداكثری مردم در انتخابات، صرفا انتخاب یك نماینده نیست بلكه نشان دهنده حضور آنها در تمام صحنه های انقلاب اسلامی است.  

 میر تاج الدینی با بیان اینكه مردم همواره از مواضع نظام و رهبر معظم انقلاب حمایت می كنند، افزود: آنها با علاقه در انتخابات شركت می كنند و به كسانی كه ازطرف شورای نگهبان تایید شده اند، رای می دهند.   

وی اظهار داشت: امروز هیچ كشوری نمی تواند منكر توسعه، پیشرفتها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهان باشد.   

میر تاج الدینی با بیان اینكه امروز ما حرفی برای گفتن در جهان داریم، افزود: از محصولات نظام و انقلاب اسلامی ما، بیداری اسلامی در جهان است.  

 وی اظهار داشت: اكنون هیچ كشوری در دنیا نمی تواند ادعا كند كه در كشور ما نفوذ دارد.   

وی با اشاره به همكاری خوب مجلس با دولت گفت: مجلس هشتم در هر كجا كه نیاز بود به صحنه آمد و از دولت حمایت و با آن همكاری كرد كه می توان به حمایت مجلس از اجرای طرحهای هدفمندسازی یارانه ها و موضع گیری در مقابل فتنه 88 اشاره كرد.  

 معاون پارلمانی ریاست جمهوری در بدو ورود به خمینی شهر، پس از حضور در مراسم عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، در امامزاده 'سید محمد' خمینی شهر حضور یافت./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.